عمومی

ارتقای کیفی در خدمات صنعت برق از اولویت های استان قزوین است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مراسم افتتاحیه نخستین پلتفرم جدید خدمات هوشمند و یکپارچه مشتری در کشور در صنعت برق ، پارتو ، ظهر چهارشنبه در قالب یک کنفرانس ویدئویی با حضور وزیر انرژی و مدیران توانیر در شرکت برق قزوین برگزار شد.

سعید بهادیوند چگینی ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین در این مراسم اظهار داشت: این شرکت با همکاری و مشارکت یکی از شرکتهای دانش بنیان در سال جهش و مرزهای تولید ، اولین سیستم و بستر هوشمند جدید جدید را در صنعت برق پیاده سازی و استفاده کرده است. “انجام شد.

وی افزود: با توجه به نتایج و فرآیندهای کمی و کیفی در حوزه های مالی ، درآمد و بهبود کمی و کیفی ارائه خدمات به مشتری یک نقطه عطف مهم و گامی در صنعت برق است.

بهادیوند چگینی توضیح داد: این طرح مفید است بگیر یکی از جدیدترین فناوری ها و استانداردهای فنی ، جامع بودن در ارائه خدمات به مشترکان و تأمین سه نیاز فرزندان توانیر نظارت بر شرکت توزیع و مشترکین قزوین را دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: “با اجرای این بستر می توان شاهد گذر از سطوح ابزاری و دستیابی به نتایج و استراتژی های تحلیل و مدیریت داده ها و در واقع ارزش افزوده آنها بود که نقش مهمی در چشم ها دارد.” پرتاب و افق قبل از ما در صنعت برق در کشور است.

سیدمحمد غفله باشی ، معاون فروش و خدمات مشتری شرکت توزیع برق قزوین با معرفی اولین پلتفرم هوشمند و یکپارچه مشتری خدمات Elektroprivreda “Parto” ، توضیحاتی در مورد عملکرد این بستر ارائه داد.

وی افزود: اعمال نفوذ مدیریت خدمات و کاهش تلفات ، تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل داده ها و تهیه گزارش های ارزش افزوده ، امکان ارائه خدمات آفلاین به مشترکین از جمله پورتال حساب سبز ، علاقه مندی در بین سیستم عامل های هوشمند و موتورهای رایانه ای و یک فرآیند ماژولار ، یکی از مزایای این طرح یک سیستم نرم افزاری اختصاصی است که به نیروی انسانی بستگی دارد.

دکمه بازگشت به بالا