فرهنگ و هنر

اگر قیچک باس جایگزین ویولنسل شود …

کنسرت مایستر به ارکستر ملی گذار در مورد قیچک باس با ویولن سل, گفت, خواهد بود که مشکل این است که در قالب یک دامنه دارید و یا پوزیسیونها می شود, اما از آن است که تلاش برای تجربه مفید برای نوازندگان بود.

با توجه به یاهو! چندی پیش اعلام شد که ما قیچک باس با یک سابقه تاریخی در شرق. به منظور ایجاد یک تغییر به جای ویلنسل در ارکستر ملی ایران که ساختار موسیقی متناسب با نه توسط هنرمندان گروه هنر چینی سنتی موسسه تحقیقات میراث فرهنگی و گردشگری ایجاد شده است.

در این راستا تصمیم گرفت برای شروع با مازیار ظهیرالدینی نوازنده خواننده و ترانه سرا ویولن و کنسرت مایستر ارکستر ملی به بحث در مورد امکان جایگزینی ساختمان قیچک باس با ویولن سل و شرایط را برای آن لازم است.

تغییر قیچک با ویولن سل به مشکل خواهد بود

او گفت که در ابتدا مجله تفریحی زیباروز گفت: در حال حاضر تغییر ابزار به چیزی و با توجه به وضعیت بسته شدن ارکستر ممکن است برای چک کردن توسط نوازندگان ویولن سل و یا تنها چیزی که در مورد این ساز است.

این نوازنده ادامه داد: پس از این جریان می تواند یک مشکل. من که برای سال ها در یک ارکستر سمفونیک از فعالیت جدید من برای این دوره از یک سال است افتخار همکاری با ارکستر ملی ایران و با اعضای خانواده از ساز زهی است که با آن آشنا باشد. من معتقدم که این تغییرات به روش قیچک باس با یک ویولن سل ، و غیره. با توجه به تغییرات تمبر و رنگ (کیفیت احساس شنوایی تولید شده توسط تن از یک موج صوتی) خواهد بود که این امر شده اند ارکستر آن بسیاری از مشکلات آن است … و یا آن را یک ماده از رنگ در ضبط و یا پخش زمان می تواند بسیار منفی به مخاطب در نظر ظاهر و صدا به آنها.

ظهیرالدینی تکرار اگر قرار بود که نوازنده ویولن اول ، دوم و آلتو نیز قیچک بنوازند تغییر قیچک باس با ویولن سل اقدام در کناری بود. البته این تحول از قیچک با یک ویولن سل در آن نوع نوآوری است و نه قصد ناراحت افرادی که می خواهید به ابزار نوآوری آن است که صد دهم. اما این مستلزم آن است که همه گروههای موسیقی نوازندگان ارکستر و…. آلات موسیقی و معمولی بازو که نه همه ابزار را در خود جای آنها فقط ویولن سل با قیچک باس تنظیم است.

نظر قطعی با نوازندگان ویولن سل است

او گفت: “من البته در این زمینه از ساز ویولن سل است نه خاص و نوازندگان این به این معنی آن را باید قطعی شب را اعلام. در ارکستر سازندگان این مکانیسم باز است و ممکن است در مورد تغییر با موسیقی و نوازندگان با تازه کار, ویولن سل را به صحبت کردن به عنوان آنها تحت نظارت افراد متخصص در شرایط از آنچه ما قیچک باس چه بر روی زمین قرار داده خواهد شد ، پوزیسیونها (واقع در سمت چپ بازو نسبت به مکانیزم کنترل) را انجام می شود, از نظر کوک و عرض ساز است چه مشکلاتی ایجاد خواهد شد ، یک بررسی.”

سوال او این است چگونه فراموش کنیم که در صورت تغییر ، و غیره. مهم خواهد بود که آهنگساز قیچک مورد استفاده قرار گیرد برای چیست ؟ پاسخ: مسئله اصلی تمبر از ارکستر نه نوازندگان. از آغاز دوره پیدایش موسیقی سمفونیک با قصد و به طور خاص در ترتیبات و سازبندی ارکستر ملی موسیقی به منظور همان پاسخ. … یعنی تلفیقی از سازهای زهی و جهانی سازهای مضرابی ، آرشهای و یا در هوا مانند یک نی. هنگامی که نوک کاتب صورتی کاملا یک ارکستر در ایران به روش سنتی ساخته شده و وجود دارد بدون نیاز به سازهای زهی که نیست.

ظهیرالدینی انتشار: آن است که با تلفیق این دو گروه از سازهای زهی و مضرابی و باد(سنتی) موسیقی از یک صدای خاص و یا پلیفنی استفاده شد به طوری که ملودی با آکومپانیمان (صدا) بود. آنچه ما می خواهیم در طول شب جای ابزار تغییر ممکن است ما باید برای رسیدن به, موسیقی, نوازندگان و مخاطبان را بیش از حد طولانی است.

این آهنگساز همچنین اصرار داشت که این دو هیچ به سعی کنید این ساز در ارکستر برای فرزندان خود, ویولن سل ضرری ندارد و می توان آن را به تجربه اجازه می دهد تا شما را به تغییر ابزار برای بررسی. با توجه به تجربه که زهی سازهای نوازندگان ارکستر به صورت های مختلف را تجربه خواهید کرد از همان ابتدا با مخالفت اساتید که آخرین ناراحت سراى. پشتیبانی می کند.

در پایان از او سوال من فکر می کنم موقعیت رهبر ثابت ارکستر مشخص نمی شود ؟ او گفت: هنوز رتبهدهی نشده است; در حال حاضر این دختر توسط رهبرهای مهمان به عنوان کارگردانی. من فکر می کنم که پس از این نیز شرایطی از ارکستر سمفنویک همچنین گفت: آن خواهد بود.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا