عمومی

با این میلیونر ۹ ساله آشنا شوید

یک پسر نه ساله فقط با باز کردن یک جعبه اسباب بازی جدید و اظهارنظر در مورد آنها می تواند سالانه حدود 30 میلیون دلار درآمد کسب کند!

به گزارش گاردین به نقل از گاردین ، ​​”رایان کاجی پسر 9 ساله ای است که در تگزاس آمریکا زندگی می کند.” برای چندین سال ، او با فعالیت های خود در کانال YouTube “Ryan World” ثروت زیادی به دست آورد.

رایان در کانال خود کاری را انجام می دهد که هر کودکی آرزوی آن را دارد. او جعبه های جدید اسباب بازی را می گیرد ، آنها را باز می کند و با آنها بازی می کند و نظر می دهد.

وی در سال 2020 از یوتیوب حدود 29 میلیون و 500 هزار دلار درآمد کسب کرد. البته این درآمد در یوتیوب نوک کوه یخ است و او اسباب بازی ، لباس و لباس را در جیب خود به مبلغ 200 میلیون دلار دیگر فروخت.

این شهرت در دنیای کودکان باعث شده تا شبکه Niklodin به دنبال امضای قرارداد تولید با آن باشد و به احتمال زیاد از این قرارداد چندین میلیون دلار درآمد کسب کند.

زندگی والدین کودک چنان تحت تأثیر این فعالیت مجازی قرار گرفت که آنها شهرت خود را از “گوان” به “کاجی” تغییر دادند. کاجی نامی بود که آنها برای فعالیت مجازی پسرش انتخاب کردند.

کانال YouTube این “تأثیرگذار کودک” بیش از 41 میلیون مشترک دارد و فیلم های آن بیش از 12 میلیارد بار مشاهده شده است. پربیننده ترین ویدیوی کانال بیش از 2 میلیارد بازدید دارد.

محصولات بی سود ، سود سودآور!

در این بین ، مشکلاتی پیش آمد. به عنوان مثال ، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده پرونده های این خانواده را آغاز کرده و در حال تحقیق درباره کار آنها است. آنها متهم هستند که به درستی اسپانسرهای برنامه های خود را فاش نکرده اند. در یکی از شکایات وارده علیه آنها آمده است: “حداقل 9٪ از فیلم های آنها حامی مالی است که برای تبلیغ محصول خود هزینه پرداخت کرده است.” محصولاتی که برای کودکان زیر 7 سال در نظر گرفته شده است. افرادی که به دلیل سن کم قادر به تشخیص کالا از “تبلیغات” و “معرفی” نیستند. “این تبلیغات بیشتر مربوط به غذاهای بی ارزش است.”

بنجامین باروز ، استاد روزنامه نگاری و مطالعات رسانه ای در دانشگاه نوادا که در مورد روندهای جدید و رسانه های اجتماعی تحقیق می کند ، هشدار می دهد: آنها چنین نیستند. رایان در ابتدا اینفلوئنسری بود که توجه شرکت های اسباب بازی را برای تبلیغ محصولاتشان هنگام بازی جلب می کرد ، اما اکنون به یک برند همه گیر تبدیل شده است. “این یک واقعیت تکان دهنده است.”

باروز ابتدا از طریق فرزندان خود که از او خواستند مانند خانواده رایان رفتار کند ، با پدیده “نفوذ کودکانه” آشنا شد: “من به خودم گفتم این چه چیزی است که آنها می خواهند ما مانند خانواده رایان باشیم. در خانواده رایان ، محصولات جدید دائماً معرفی ، افتتاح و مصرف می شوند. اسباب بازی های جدید هر روز می رسند. مصرف گرایی مداوم پیامی است که هسته اصلی این فیلم ها به کودکان منتقل می شود. »

پردرآمدترین YouTubers در سال 2020

طی سال گذشته ، یوتیوب های برتر کمی بیش از 211 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند. این همان شماره مجله فوربس است که در گزارش سالانه خود ذکر کرده است. اولین رتبه ای که شناخته شده و متعلق به رایان کاجی است.

دیگری جوانی 22 ساله به نام جیمی دونالدسون است. او در YouTube به عنوان “Masterbist” شناخته می شود و طی یک سال گذشته 24 میلیون دلار از این شبکه اشتراک ویدیوی اجتماعی درآمد کسب کرده است. به تازگی به لیست ثروتمندترین های YouTube اضافه شده است ، بیشتر به دلیل فیلم های گران قیمت خود شناخته شده است. به طور تصادفی دادن مبلغ هنگفتی به شخص ناشناس و فیلمبرداری از وقایع قبل و بعد از تولیدات وی است.

در مکان سوم در YouTube گروه دائمی قرار دارد. گروهی به نام “Perfect Smoke” که از تم اصلی ورزش ها و بازی های مختلف در فیلم های خود استفاده می کند. اعضای این گروه در سال گذشته 23 میلیون درآمد از YouTube دریافت کرده اند و کانال آنها بیش از 54 میلیون مشترک در این شبکه اجتماعی دارد.

در مکان چهارم ، یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان محتوا در YouTube قرار دارد. “موش و پیوند”. دو نفر ، رت مک لاولین و چارلز لینکلن ، که از سال 2012 با تاکسی های مختلف کار می کنند ، با 20 میلیون دلار نشان دادند که سال گذشته از یوتیوب به دست آوردند که هنوز هم پس از این همه سال طعم مخاطب را به خوبی می دانند.

مارک ادوارد فیش باخ با درآمد 19 میلیون و 500 هزار دلار پنجمین فرد این لیست است. او “مارك پلیر” را بازی می كند و درآمد کسب می كند. یکی از مشهورترین کارهای او در یوتیوب معرفی بازی “گریه ترس” در 31 قسمت است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا