فرهنگ و هنر

برنامه تبلیغاتی طاها در حال اجراست

مجله تفریحی زیباروز / قم خدمات هنری رسانه ای به مبلغان ، فعالان قرآنی و فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در قالب یک پروژه تبلیغاتی طاها انجام می شود.

مهدی شریفی ، مدیر خانواده عقیق در جمع خبرنگاران گفت: “امسال به دلیل شیوع بیماری قلبی قلب ، تبلیغات سنتی در ماه مبارک رمضان انجام نمی شود یا اگر هم باشد ، کاملاً محدود است.” بنابراین ، خانواده عقیق در قالب برنامه تبلیغاتی طاها ، خدمات رسانهای هنری را به 114 مبلغ ، قرآن و فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی ارائه می دهند تا بتوانند آموزه های دین را از طریق فضای مجازی گسترش دهند. .

وی افزود: این خدمات کاملاً داوطلبانه و رایگان بوده و شامل مواردی مانند آموزش ، مشاوره ، تهیه محتوا ، کمک به پردازش و تولید محصولی مناسب برای فضای مجازی ، امکانات و تجهیزات (استودیو ، دوربین ، جعبه ویرایش و غیره) و … است

شریفی با اشاره به تولیدات هنری خانواده عقیق در سالهای اخیر گفت: بیش از 1111 محصول فرهنگی قرآنی مناسب جهت انتشار در فضای مجازی در خانواده های عقیق در سالهای اخیر در خانواده های عقیق تولید شده است. سال ، که برخی از آنها در دسترس مبلغان است. ” ما از قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی می خواهیم تا در ماه مبارک رمضان امسال مشکلی با عدم محتوا نداشته باشند. وی افزود: برای این منظور ، گروهی از کارشناسان محتوا و هنر یک جدول بر اساس روزهای ماه رمضان تهیه کردند و این محتوا را در یک سایت بارگذاری کردند تا در دسترس همه علاقمندان قرار گیرد. وی اضافه کرد: 40 پیشنهاد برای مبلغان و فعالان فرهنگی تهیه شده و در قالب علاقه مندان به شکل بسته بندی مشخص تهیه شده است.

گفتنی است ، خانواده عقیق یک مجموعه خصوصی ، غیرانتفاعی و مردمی است که از مجموعه دانش آموزانی که قرآن و دانشجویان رسانه را به یاد می آورند ، تشکیل شده است که از سال 2014 فعالیت می کند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به http://aghighfamily.com/ramazan/ مراجعه کنند ، از بسته های محتوا ، بسته های پاک و در ماه مبارک رمضان از خدمات خانواده عقیق استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا