ورزشی

قراردادهای سنگین با موتور سنگین!

قانونی که براساس آن متقاضیان (که باید موتورسوار حرفه ای باشند) می توانند موتورسیکلت های سنگین را فقط برای استفاده در پیست کارت های ورزشی به کشور بیاورند. اما این بار حاشیه 8 میلیارد به حساب فدراسیون نیست. درخواست فدراسیون موتورسیکلت و اتومبیل برای واردات 80 موتورسیکلت سنگین حاشیه بزرگی از این رشته و ورزش کشور در روزهای قبل از انتخابات ریاست جمهوری است. حادثه ای که با دو شاکی روبرو می شود. یکی از شاکیان یک برنامه تلویزیونی است که با انتشار نامه ای از 80 نفر برای واردات موتورسیکلت های سنگین با انتشار نامه ای از مدیر کل صنعت حمل و نقل به فدراسیون موتورسیکلت و اتومبیل در 18 آگوست سال جاری منتشر شده است. اما ظاهراً این اتحاد در نامه ای در تاریخ 6 سپتامبر به وزارت صنعت تأکید کرد که متقاضیان با تشکیل یک کارگروه برای قانونی ساختن لیست اتحادها شناسایی می شوند. البته این برنامه تلویزیونی این س maneال را مانور داد که متقاضیان فروشندگان و واسطه های لیست 80 نفره ورزشکار نیستند و آنها دارای موتورهای سنگین با تعرفه گمرکی 6 درصد هستند.

از طرف دیگر ، شخصی وجود دارد که ادعا می کند 120 میلیون نفر را به عنوان کمک به یک حساب شخصی خاص منتقل کرده است. البته 120 میلیون به جز پولی که به فدراسیون داد. 8 میلیارد نفر از 80 نفر برای پول کمک به حساب واسطه های واریز شده. بیژن خراسانی ، کارشناس و گزارشگر قدیمی ادعا می کند 80 موتور سنگین با حدود 120 میلیون تومان هزینه ، برای هر موتور به حساب واسطه واریز می شود و بنا به درخواست فدراسیون وارد می شود ، اما نه تنها مبلغی در فدراسیون وجود ندارد ، بلکه مدارک نیز وجود دارد. . هیچ نشانه ای از اهدای موتورسیکلت به موتورسواران وجود ندارد. در واقع از هر موتور فقط 20 میلیون به حساب اتحادیه واریز شد که خزانه دار اتحادیه در نامه ای به ناظمی در این مورد اعتراض کرد. در حالی که مازیار ناظمی روزه است ، شهزاد کیانی ، دبیر فدراسیون و رئیس جدید ، که برخی از آنها متهم هستند ، این اتهام را که وی 120 میلیون اسکناس به حساب خود واریز کرده ، نمی پذیرد: «من 32 سال در وزارت ورزش خدمت کرده ام. . “اگر کسی سندی به من بدهد چون حقوقم را پرداخت کرده ام.”

نسخه ای از این داستان فدراسیون

اتحاد برای این داستان ، رئیس جمهور سابق محمود سیدانلو را مقصر می داند. داستان به شرح زیر است: تابستان گذشته و چند ماه قبل از پایان دوره ریاست جمهوری محمود سیدانلو ، این یک شرکت منحصراً امضا شده با سابقه چند ماهه بدون قرارداد سه ساله بود. و وی امتیازات تبلیغاتی و رسانه ای را از فدراسیون موتورسیکلت و اتومبیل در ازای دریافت سفته 24 میلیون تومانی پذیرفت ، همانطور که محمود سیددانلو پس از جدایی از فدراسیون و ورود وزارت ورزش و سازمان بازرسی کل کشور توسط وی تایید کرد. این قرارداد بدون حفظ شرایط حراج ، عدم رعایت اصول مقررات تجارت فدراسیون ورزشی و بدون امضای خزانه دار فدرال در قرارداد ، واریز درآمد به حساب مشترک بین صاحب مشاغل و رئیس سابق فدراسیون ، کمبود درآمد کافی ناشی از نهادهای نظارتی آن. طرفین فرم و نوع قرارداد را مطابق با مقررات تجارت فدراسیون های ورزشی تغییر دهند. علی رغم وساطت مهدی علی ندزاد ، معاون قهرمانی و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش ، شرکت پیمانکار برای اصلاح مشکلات از قرارداد گرفته تا حمایت مالی و حمایت از سرنوشت و سایر مشکلات سیستم حمایتی که با فدراسیون و باشگاه دارد ، از توافق و تفاهم خودداری کرد. سرخابی ها بسته بودند. در 9 ماه اول این قرارداد حتی یک ریال درآمد واقعی برای فدراسیون موتورسیکلت و اتومبیل نداشته است. البته شرکتی که عضو اتحادیه است با یکی از کارخانه های اتومبیل سازی قرارداد منعقد می کند و مبلغ آن را به حساب مشترک واریز می کند که با ارائه صورتحساب مبلغ زیادی را می طلبد که در صورت مخالفت رئیس اتحادیه از آن شکایت می کند. در زمان اختلاف بین دو طرف رشد کرد. اکنون که حاشیه ها علنی شده اند ، اتحادیه ها معتقدند که این نتیجه حذف رئیس فدراسیون از انتخابات است. البته ، شهزاد کیانی همه این حواشی را به انتخابات پیوند می زند: “به دلیل انتخابات پیش رو ، این افراد غیراخلاقی اتفاق افتاده است. آنها می خواهند انتخابات را به حاشیه برسانند. به همین دلیل آنها از فضای مجازی شروع کردند و به رادیو و تلویزیون روی آوردند ، اما من اجازه نمی دهم افراد غیر متخصص با استفاده از رادیو و تلویزیون فضا را مسموم کنند. “ما می دانیم که این پرونده از کجا ناشی می شود و مطمئناً از آنها شکایت داریم.”

وی ورود موتورهای سنگین را یکی از راه های درآمدزایی برای این اتحاد می داند: “از سال 1989 وزارت صنعت با ورود ترکیبی موتورهای سنگین درآمد پایدار داشته و از قاچاق این موتورها جلوگیری می کند. زیرا این موتورسیکلت ها پلاک شهری ندارند. این دستورالعمل ها با سندی با علامت برگ به ورزشکاران ، اعضای فدراسیون ، هیئت ها و موتورسواران داده می شود و آنها فقط می توانند در مسیرهای خاص در مسیرهای خاص حرکت کنند. البته موتور سیکلت باید پلاک ورزشی شود. “قبل از فوریه 1998 ، اگرچه ما مجاز بودیم یا گفته هایی در مورد آن ، اما اکنون که انتخابات نزدیک است و برخی از مردم می خواهند شرکت کنند ، آنها حاشیه تعیین کرده اند. “

در این شرایط رئیس جمهور سابق و رئیس فدراسیون این روزها یکدیگر را متهم می کنند اما موضوع روشن شدن تکلیف 8 میلیارد نفر است.

251 251

دکمه بازگشت به بالا