اقتصادی

آخرین وضعیت کارگران و حواشی اخیر نیشکر هفت‌تپه

مجله تفریحی زیباروز / خوزستان مدیر کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان آخرین وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه و کارکنان آن را تشریح کرد.

ارسلان غمگین در مورد مشکلات و حاشیه های اخیر شرکت نیشکر هفت تپه به خبرنگاران گفت: به دنبال مشکلات موجود در شرکت نیشکر هفت تپه و درگیری چند کارگر با مدیرعامل و اعلام اینکه بسیاری از کارگران نیازی به مدیریت قند ندارند مراجعه به اداره کار هفت تپه اهمیت موضوع هفت تپه و جلوگیری از هرگونه سو استفاده توسط دشمنان و مخالفان ، بلافاصله مقامات استانی وارد این پرونده شدند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، وی با تأکید بر اینکه باید مسائل کارگری به طور قانونی و فراتر از بحث و جدال بررسی شود ، افزود: ورود مقامات استانی به این موضوع ، فقط برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل برای بررسی دقیق زوایای مختلف و اخراج نیز جلوگیری می شود کارگران ، و بر این اساس ، حقوق و مزایای کارگران به طور کامل پرداخت می شود.

مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: مدیریت این شرکت ورود کارگران را با نامه ممنوع کرده تا وضعیت کارگران مشخص شود و دفتر کار شهرستان شوش قطعاً آماده رسیدگی به شکایات کارگران در اسرع وقت است.

غمگین افزود: به طور کلی ، موقعیت دولت ، به ویژه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، حفظ اشتغال ، حفظ و بهبود تولید و احترام به قانون برای همه اعم از کارفرما یا کارگر است. کلیه اصول ، نظم و رفتار سازمانی برای ادامه روند تولید در هر کارخانه یا شرکتی بسیار مهم و حیاتی است.

وی در مورد اظهار نظر برخی از اعضای مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات اخیر شرکت نیشکر هفت تپه گفت: به نظر می رسد از نظر حفظ آرامش و روند تولید و مهمترین مسئله حفظ اشتغال بهتر است از اظهارنظرهای غیرحرفه ای خودداری شود. امنیت درون شرکت را سیاسی و کاملاً سیاسی نکنید تا ناخواسته دشمنان را تغذیه نکنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا