استان ها

آغاز اجرای طرح “کریستال ملامین” در چهارمحال وبختیاری

مجله تفریحی زیباروز / چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری اجرای طرح “بلور ملامین” آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی صمت چهارمحال و بختیاری ، سجاد رستمی اجرای پروژه بلور ملامین از صنعت پتروشیمی پایین دست را یکی از مهمترین پروژه های سرمایه گذاری استان در سال جاری دانست و اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر 30٪ پیشرفت فیزیکی دارد. آزاد شده ، تجهیزات این پروژه خریداری شده و به زودی وارد استان می شود.

رئیس صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری میزان اشتغال این واحد صنعتی را 160 نفر اعلام کرد و گفت: بلور ملامین بلوری لردگان در 20 جریب زمین با حجم سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومان ایجاد می شود.

رستمی همچنین از پیشرفت 75 درصدی بزرگترین پروژه منیزیت استخراج دولومیت در استان خبر داد و گفت: اجرای این پروژه بیش از 3000 میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار برخی از شرکت های ساکت به خانه صنعت و معدن در استان منتقل شدند ، خاطرنشان کرد: اختیار صدور مجوز برای تاسیس به خانه صنعت و معدن منتقل شد که جذابیت سرمایه گذار را تقویت می کند. تاثیر گذار.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا