استان ها

آغاز فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در مشهد مقدس

به گزارش مجله تفریحی زیباروز از خراسان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: جشنواره فیلم فجر در خراسان رضوی از ۱۷ بهمن ماه آغاز و تا ۲۴ بهمن، با اکران ۱۶ فیلم ادامه دارد و تلاش می کنیم بالغ بر ۲۰ فیلم در مشهد اکران شود.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم، جشنواره دیدن جمعی، کارنامه سینمای ایران در یک سال گذشته است، گفت: جشنواره فیلم فجر، فرصتی برای گفتگوی اهالی سینما می باشد و ما می خواهیم این حوزه را پررنگ کنیم لذا جلسات نقد و بررسی فیلم را هر شب در پردیس سینمایی هویزه با حضور صاحبنظران و علاقه‌مندان سینما خواهیم داشت.

محمد حسین زاده بیان کرد: امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه‌ فروش بلیت، به تعداد چهار قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود.

دبیر بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد مقدس با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری پرشور جشنواره، به صورت ویژه از اصحاب فرهنگ، هنر و اهالی سینما برای حضور در این دوره از جشنواره دعوت کرد تا ضمن دیدن آثار که ثمره تلاش شبانه روزی بسیاری از عوامل است و محصول نهایی آن در یک ساعت و نیم بر روی پرده سینما بروز میکند از فضای جانبی نیز در جلسات تخصصی و فنی هم بهره لازم را ببرند.

46

دکمه بازگشت به بالا