استان ها

آمار جدید بیماران کرونایی در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز استان چهارمحال و بختیاری ، دکتر شیرانی رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در ششمین روز از دسامبر 1999 آمار جدید بیماری عروق ویروس کرونا قلب در این استان را تشریح کرد:

طی 24 ساعت گذشته 32 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری ویروس کرونا قلب به مراکز درمانی سرپایی در استان ارجاع شدند که 26 بیمار با علائم مشکوک این بیماری در بیمارستان بستری شدند.

طی 24 ساعت گذشته ، به استثنای موارد سرپایی ، آزمایش 5 بیمار بستری در بیمارستان با علائم بالینی مشکوک به بیماری Covid 19 که در مراکز درمانی بستری شدند ، مثبت اعلام شد.

در حال حاضر 105 بیمار قطعاً مثبت با مشکوک به بیماری ویروس کرونا قلب تحت مراقبت و درمان مراکز درمانی استان وجود دارد که از این تعداد 74 نفر قطعاً مثبت هستند و مابقی منتظر نتیجه آزمایش هستند تا بیماری خود را رد یا تأیید کنند.

متأسفانه طی 24 ساعت گذشته ، یک مرگ جدید در استان به علت بیماری جدید کووید 19 ثبت شده است و تعداد کل مرگ های ناشی از این بیماری در چهارمحال و بختیاری 708 نفر است.

در حال حاضر ، 17 بیمار با شرایط بحرانی و وضعیت عمومی نسبتاً ضعیف در بخش های مراقبت ویژه در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان قرار می گیرند.

48

دکمه بازگشت به بالا