بین الملل

آیین پایانی رویداد ملی «دختران ایران» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین پایانی دومین رویداد ملی ارزش آفرینی دختران ایران (دا ۲) که با هدف تمرکز بر حل مسائل جامعه دختران با استفاده از ابزار هنر از هفدهم تیر ماه به مدت ۴ روز در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار کرد، عصر امروز ساعت ۱۷ با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در این فرهنگسرا به کار خود پایان می‌دهد.

گفتنی است، با توجه به اینکه یکی از ماموریت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلق بسترها و الگوهای موفق به منظور گسترش و توسعه امکان کنشگری و ارزش آفرینی دختران و بانوان کشورمان در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه است، دومین رویداد ملی ارزش آفرینی دختران دا به همت این وزارتخانه از تاریخ پانزدهم تا هجدهم تیر در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

در این رویداد ۴ روزه شرکت کنندگان (شامل دختران ۱۵ تا ۱۸ سال) با تمرکز بر مسائل حوزه دختران پس از گذراندن کارگاه‌های آموزشی مختلف در حوزه مسئله ورزی به خلق اثر هنری در یکی از رشته‌های سینما، هنرهای نمایشی و ارتباط تصویری (گرافیک) پرداختند.

سه روز ابتدایی برگزاری این رویداد فرهنگی در قالب کارگاه‌های آموزشی با محوریت “مسئله” شکل گرفت و در روز پایانی شرکت کنندگان به پیاده‌سازی ایده‌های خود در رشته‌های مذکور می پردازند.

دومین رویداد ملی ارزش‌آفرینی دختران(دا) به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی و هنری رودکی، کانون فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان و فرهنگسرای نیاوران برگزارشد.

این رویداد ملی با هدف رفع مشکلات اجتماعی و شناسایی استعدادها در قالب “مسئله” برگزارشده تا هریک از شرکت‌کنندگان به سهم خود بتوانند در رفع پاره‌ای از مشکلات تاثیرگذار باشند.

گفتنی‌است، شرکت‌کنندگان در این رویداد از همه شهرستان‌های کشور حضور دارند.

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا