حوادث

احداث ۱٠٠ پایگاه اورژانس جاده‌ای خیرساز

یک تفاهم نامه همکاری بین سازمان دولتی برای موارد اضطراری ، اهدا کنندگان از وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین سلامت برای ساخت 300 ایستگاه جاده ای امضا شد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، با توجه به افزایش حوادث و بلایای طبیعی و به دلیل تعدد ماموریت های اضطراری در سال های اخیر و مدیریت حوادث و بلایا به صورت سازمان یافته و علمی ، بیش از پیش نیاز به همکاری و همکاری سازمان های مردم نهاد و سازمان های غیردولتی وجود دارد. بر این اساس ، در پی نظارت سازمان اوضاع اضطراری و تلاش های زیاد انجمن خیرین سلامت و وزارت راه و شهرسازی ، طی تعاملات بین بخشی و جلسات متعدد ، تفاهم نامه همکاری بین سازمان اورژانس ، وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین سلامت ، احساس می شود. ایجاد 300 پایگاه جاده ای است.

بر اساس این تفاهم نامه ، تصمیم بر این شد که طی دو سال ، خیرین با همکاری معاون توسعه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی 100 پایگاه با پایه 110 متر در هر پایگاه احداث و به اورژانس کشور تحویل دهند.

براساس گزارش سازمان روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اورژانس ایالتی ، اداره اورژانس ایالت نیز قول داده است که پس از اتمام و ساخت پایگاه های فوریت های پزشکی و تجهیزات لازم برای راه اندازی و سرویس دهی این پایگاه ، نیروی انسانی این پایگاه ها را تأمین کند. بگذارید دانشگاه ها برای شما تعیین کنند.

این تفاهم نامه به امضای دکتر نمکی وزیر بهداشت ، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس ، دکتر شهریاری دبیرکل مجمع ملی خیرین سلامت ، مهندس پورهاشمی معاون دبیرکل انجمن ملی خیرین ، دکتر تقوی نژاد معاون وزیر رسید. برای توسعه مدیریت و میر شفیع ، مدیرکل وزارت راه و شهرسازی. و برای انجام و شروع عملیات ساختمانی انجام شد.

بنابراین ، براساس این گزارش ، این تفاهم نامه در 11 بند تنظیم شده و طرفین متعهد شده اند كه در راستای مدیریت زمین و نیاز مناطق كم درآمد كشور اقدام نمایند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا