استان ها

اختصاص تسهیلات بانک D به کلیه بازارهای کیش

ناصر آخوندی ، عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: حداکثر حد این تسهیلات 500 میلیون ریال در قالب کارتهای اعتباری برای هر نفر خواهد بود و بانک D این تسهیلات را تأمین می کند. با هدف حمایت از فعالان اقتصادی. ” و فروشندگان کیش پرداخت می کنند.

معاون توسعه مدیریت مدیریت منطقه آزاد کیش تأکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش در ایجاد ستاد اقتصادی برای مبارزه با تاج و با همکاری نزدیک با بخش خصوصی فعال در کیش فعالیت می کند. بررسی میزان خسارات اقتصادی ناشی از بحران کورونا به گونه ای که بتواند به طور بالقوه حمایت معنوی و مادی از بخش خصوصی باید راهکارهای لازم را برای رونق اقتصادی پس از کرونا ارائه دهد ، این همان کاری است که بانک D انجام می دهد. .

مهدیان ، رئیس شعبه بانک دی کیش نیز در این رابطه گفت: “این تسهیلات در طول یادداشت تفاهم با جامعه بازار به فروشندگان محترم پرداخت می شود و با نرخ 18٪ و تا 500 میلیون ریال از طبق مقررات فعلی بانک برای هر شخص و در مدت 3 روز. “

وی با بیان اینکه نقش پیشگام بانکو د در این موضوع وظیفه ذاتی این بانک از نظر مسئولیت اجتماعی و پاسخ به اعتماد جامعه به این بانک است ، افزود: مدیرعامل بانکو دی و همکاران من فقط در سراسر کشور آنها در این شرایط خاص به خدمت به هموطنان عزیزمان اهمیت می دهند. و شعبه کیش این روزها همچنان در خدمت عزیزان کیش است.

مهدیان ضمن قدردانی از سازمان منطقه آزاد کیش از حمایت از فعالان اقتصادی در ایجاد ستاد اقتصادی برای مقابله با تاج ، گفت: روند بهتری داشته باشید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر تعداد فروشندگان فعال در جزیره کیش تقریباً 4000 نفر است.

48

دکمه بازگشت به بالا