ورزشی

از مصدومیت سردار تا پرواز طارمی و جشن ۱۰۰ تایی برای قدوس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در هفته‌ای که گذشت لژیونرهای ایرانی حاضر در لیگ‌های فوتبال در قاره اروپا عملکردهای متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند. سردار آزمون با مصدومیت خود همه را شوکه کرد. طارمی باز هم موفق به گلزنی شد و جهانبخش همچنان به دلیل مصدومیت امکان بازی ندارد.

علیرضا جهانبخش و تداوم مصدومیت

در هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال برتر هلند تیم‌های فاینورد و وولندام به مصاف هم رفتند اما علیرضا جهانبخش، بازیکن ملی‌پوش فاینورد همچون دیدارهای اخیر به دلیل مصدومیت در لیست تیمش حضور نداشت.

جهانبخش در جریان برتری ۴ بر صفر ماه گذشته تیم ملی فوتبال ایران برابر هنگ‌کنگ در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دچار مصدومیت شد. این بازیکن در دیدار فاینورد برابر سلتیک در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا هم که شامگاه چهارشنبه برگزار شد در لیست تیمش حضور نداشت.

از مصدومیت سردار تا پرواز طارمی و جشن ۱۰۰ تایی برای قدوس

شب دردناک سردار آزمون برابر فیورنتینا

تیم‌های فوتبال رم و فیورنتینا در هفته پانزدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم در دقیقه ۲۵ این بازی و به دلیل مصدومیت پائولو دیبالا جایگزین این بازیکن شد.

سردار در نیمه دوم و در دقیقه ۶۲ به دلیل خطای بازیکن فیورنتینا روی پای او، مصدوم شد و نتوانست به زمین بازی بر گردد و به جای او استفان الشعراوی وارد زمین شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در هفته‌های اخیر عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشته بود در این مسابقه از ناحیه ساق پای راست دچار مصدومیت شد اما به نظر می‌رسد این بازیکن بتواند در دیدار آتی تیمش مقابل بولونیا در هفته شانزدهم در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

از مصدومیت سردار تا پرواز طارمی و جشن ۱۰۰ تایی برای قدوس

ورود سامان قدوس به باشگاه صدتایی‌ها

در رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، برنتفورد میهمان شفیلد یونایتد بود و با یک گل مغلوب این تیم شد. سامان قدوس در این مسابقه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت.

این بازیکن لژیونر که در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۰ از آمیان فرانسه به برنتفورد رفت در حال حاضر چهارمین فصل حضورش در این باشگاه را سپری می‌کند و موفق شد در دیدار تیمش مقابل شفیلدیونایتد صدمین بازی خود را با پیراهن برنتفورد انجام دهد و به باشگاه صدتایی‌های این تیم وارد شود.

قدوس در مدت حضورش در برنتفورد، ۴۳ بازی در لیگ برتر، ۴۳ بازی در چمپیونشیپ، ۹ بازی در جام اتحادیه و ۵ بازی هم در جام حذفی انگلیس انجام داده است.

از مصدومیت سردار تا پرواز طارمی و جشن ۱۰۰ تایی برای قدوس

مهدی طارمی و آغاز عصر گلزنی

تیم پورتو در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در یک دیدار حساس میزبان شاختار بود و موفق شد با پیروزی ۵ بر ۳ در این مسابقه جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

مهدی طارمی ملی پوش ایرانی پورتو موفق شد در دقیقه ۶۲ سومین گل تیمش را در این مسابقه به ثمر برساند.

طارمی در دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال برابر «کاساپیا» هم در ترکیب ثابت پورتو قرار داشت اما در این مسابقه موفق به گلزنی نشد.

صیادمنش بازیکن طرد شده

الهیار صیادمنش که در تیم «هال سیتی» انگلیس حضور دارد همچنان شانسی برای بازی ندارد و در دیدار این تیم برابر میدلزبورو هم در لیست نفرات تیمش قرار نداشت.

کریم انصاری فرد غایب بود

تیم اومونیا در هفته چهاردهم لیگ برتر قبرس به مصاف «نیسالامیس» رفت و میزبان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست داد. کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی اومونیا در این مسابقه روی نیمکت تیمش حضور داشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

اومونیا با این برد ۲۹ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.

از مصدومیت سردار تا پرواز طارمی و جشن ۱۰۰ تایی برای قدوس

حضور سید مجید حسینی و پاس گل علی کریمی

در هفته پانزدهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه تیم کایسری اسپور به مصاف «پندیک اسپور» رفت و در نهایت با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. در این مسابقه سیدمجید حسینی و علی کریمی دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در ترکیب اولیه تیم حضور داشتند و نمایش خوبی نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

کایسری اسپور در این مسابقه در دقیقه ۶۱ و ۹۰ توسط مامه‌تیام و باهوکن به گل رسید که پاس گل اول این مسابقه را علی کریمی ارسال کرد.

البته سوپرلیگ ترکیه به دلیل حمله به داور بازی در یکی از مسابقات به حالت تعلیق درآمده است و زمان شروع مجدد آن مشخص نیست.

از مصدومیت سردار تا پرواز طارمی و جشن ۱۰۰ تایی برای قدوس

سعید عزت اللهی در تمرینات ملوان

با توجه به تعطیلی لیگ برتر فوتبال دانمارک، سعید عزت‌اللهی بازیکن تیم «وایله» به صورت مهمان در تمرینات تیم ملوان حضور یافت. او برای حفظ آمادگی بیشتر در روزهای آینده نیز در تمرین تیم سابق خود شرکت خواهد کرد. تیم فوتبال وایله با کسب ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ دانماک قرار دارد.

صادق محرمی و حضور یک نیمه‌ای

در هفته هجدهم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی که صادق محرمی را به‌عنوان مدافع راست در ترکیب داشت مقابل تیم قعرنشین «رودش» قرار گرفت و موفق شد به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند تا با ۳۳ امتیاز به رده دوم جدول لیگ یک کرواسی برسد.

محرمی در این مسابقه یک نیمه برای تیمش به میدان رفت.

حضور محمد محبی در ترکیب اصلی

در هفته هجدهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را برای سومین بازی پیاپی در ترکیب اولیه خود داشت مقابل تیم رده سیزدهمی اخمت گروزنی قرار گرفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

محمد محبی که در ۱۶ مسابقه گذشته در لیگ برتر روسیه دو گل و دو پاس گل به نام خودش ثبت کرده بود در این مسابقه موفق به گلزنی نشد.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا