استان ها

استفاده از دانش فنی متخصصان نیروگاه بندرعباس در ساخت قطعات نیروگاهی

استفاده از دانش فنی کارشناسان نیروگاه بندرعباس در ساخت قطعات نیروگاه

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از استفاده از دانش فنی کارشناسان نیروگاه بندرعباس در ساخت قطعات نیروگاهی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز از هرمزگان داریوش محمودی در دیدار با فرماندهان ارشد منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان هرمزگان گفت: نیروگاه بندرعباس حساس ترین و مهم ترین نیروگاه جنوب شرق کشور است که قدمتی 43 ساله دارد. . قدیمی و نقش مهمی در پایداری برق کشور دارد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: نگهداری و تعمیرات یکی از عوامل مهم در نیروگاه است که علاوه بر نگهداری دارایی های فیزیکی، می توان در زمان آمادگی کامل برای تامین برق در نیروگاه از آن استفاده کرد. پیک مصرف که پس از 2 ماه از ابتدای تابستان تاکنون شاهد قطعی برق در استان نبوده ایم.

محمودی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط تحریم و موانع موجود در تامین قطعات خارجی، استفاده از ظرفیت تولید داخلی بهترین گزینه برای تامین قطعات تولید پایدار برق، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، کمک به اشتغال و صرفه جویی ارزی است.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت های کارشناسان داخلی و شرکت های دانش بنیان در تعمیرات اساسی بلوک های این نیروگاه، رغبت سایر شرکت ها را برای بکارگیری مهندسان نیروگاهی دوچندان کرده است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس تصریح کرد: حساسیت حوزه تولید در صنعت برق از همه بخش های آن بیشتر است و از سوی دیگر عملکرد بهینه در این حوزه مدیون نیروی انسانی متخصص است.

لازم به ذکر است: فرماندهان ارشد منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان ضمن ادای احترام به شهدای نیروگاه بندرعباس، از تاسیسات کلرزنی، نمک زدایی و بهره برداری بازدید و در جریان روند تولید قرار گرفتند. واحد در اوج مصرف تابستان.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس رای گیری 0 تعداد بازدیدکنندگان

دکمه بازگشت به بالا