حوادث

استفاده از ظرفیت مرزها برای ارتقای معیشت مرزنشینان/تجهیزات پیشرفته‌ای در مرزها مستقر شده است

فرمانده انتظامی در مورد استفاده از ظرفیت های مرزی در توسعه اقتصادی گفت: این ظرفیت ها باید وجود مرزنشینان کشور را بهبود بخشد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، سردار حسین اشتری وی در بازدید از گذرگاه مرزی خانیک گفت: امروز از گذرگاه های مرزی بازدید کردیم و از مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی تجلیل کردیم.

وی با اشاره به همسایگی خوب با کشورهای همسایه گفت: خدا را شکر از نظر امنیتی در استان وضعیت خوبی داریم و در این زمینه مشکلی در سراسر کشور نداریم.

فرمانده ناجا در مورد استفاده از ظرفیت های مرزی و به ویژه همکاری کشورهای همسایه در توسعه اقتصادی گفت: این ظرفیت ها باید زندگی مرزنشینان را در سطح زمین بهبود بخشد و ما به همان اندازه به کسانی که در تجارت قانونی فعالیت می کنند کمک خواهیم کرد. تا آنجا که ممکن است. “در شرایط خوبی باشد

اشتری روحیه استانی و انقلابی مرزبانان را دارایی مهم عنوان کرد و گفت: تجهیزات الکترونیکی و نوری خوب در مرزها مستقر است و ما در تلاش هستیم آنها را به روز کنیم زیرا اطلاعات پلیس یکی از اولویت های اصلی ما است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، فرمانده ناجا در پایان خاطرنشان کرد: “به لطف خداوند متعال ، تعامل و همدلی بسیار خوبی بین نیروهای مسلح و شورای امنیت استان در برقراری امنیت وجود دارد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا