استان ها

استفاده بهینه از منابع ارزش افزوده و توصیه بر لزوم جلوگیری از حیف و میل این درآمدها

به گزارش خبرگزاری تهران مجله تفریحی زیباروز ، به مناسبت روز دهیار ، ساکنان شهریار در این مراسم ادای احترام کردند.

در این مراسم ، طاهری فرماندار شهری با تبریک روز دهیار ، به وظیفه دشوار دهیاران در موضوعات مختلف اجتماعی اشاره کرد و از دهیاران خواست تا در حل مشکلات مردم به عنوان نمایندگان مسئولین در روستاها مراقب باشند.

طاهری در مورد انتقال منابع ارزش افزوده به حساب کشاورزان ، به محلی ها توصیه کرد که از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند و بر لزوم جلوگیری از اتلاف آن درآمدها تأکید کردند.

* روستائیان بخشی از وزارت کشور هستند

پس از این مراسم ، مدیرکل امور روستایی استانداری تهران موضع خود را درباره نقش مهم مردم محلی در توسعه و بهزیستی روستا بیان کرد و مردم محلی را بخشی از وزارت کشور خواند.

پرندوار اظهار داشت: توسعه در مناطق روستایی منجر به مهاجرت معکوس شده و امید را به مناطق روستایی احیا می کند و به محلی ها پیشنهاد می کند که نظر دهکده ها را حفظ کنند و از تقلید روستا با شهر خودداری کنند.

95467344f-a392-4f33-82f4-fc1673331091* نهاد دهیاری فاقد توسعه متوازن و پایدار کشور است

همچنین منجیری منطقه مرکزی شهریار ضمن تبریک به اهالی محل و تقدیر از تلاشهای آنان اظهار داشت: آنچه امروز توصیف می شود روستائیان و خدمات آنها هستند می توان گفت مدیریت روستا فاقد پیوندی در توسعه متوازن و پایدار کشور بود. مجبور شد شکل بگیرد و تأسیس کند.

وی افزود: حجم خدمات این موسسه تأیید می کند که ظرفیت زیاد در روستاها ، با تجلی مناطق روستایی ، یک فرصت است و نقطه عطفی در رشد و توسعه کشور محسوب می شود ، زیرا روستاها همیشه منبع تولیدات اساسی هستند و آنها امن ترین مستعمرات انسانی بودند. و زمینه های فرهنگی کشور

فرماندار ناحیه مرکزی شهریار افزود: بدون تردید ثمره ها و اثرات بهره برداری از پتانسیل های این نهاد دولتی بیشتر و بیشتر می شود و یک نگاه جامع به آن روز به روز حیاتی تر می شود.

منجری گفت: کمتر از 20 سال از تولد افراد محلی می گذرد اما تاریخ 100 ساله شهرداری های تأسیس آنها را به کمال و بلوغ نزدیک کرده است و ابراز امیدواری کرد که این بار روستاییان کوتاه و کوتاه تر شوند.

وی با تأکید بر شایستگی مردم شهر در انتخاب وی به عنوان شهردار این کشور ، نمونه هایی از توانایی ها و تجربیات مدیریتی دهقانان را ذکر کرد.

گفتنی است در یک بخش از این مراسم به فرماندار محترم شهریار با لوح سپاس از طرف فرماندار منطقه مرکزی و ساکنان این اداره و همچنین از حمایت و اقدام وی در حوزه روستایی تقدیر شد.

6d107fa0-d419-41b3-94b9-287d72ff494eمهلت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سال۱۴۰۱ تمدید شد

  • لزوم برخورداری از مدیریت واحد در محیط زیست
  • کاهش هزینه‌های بستری با اجرای طرح “سلامت‌بخش” / لزوم تامین منابع پایدار در ماه‌های آتی
  • هشدار منابع طبیعی استان سمنان در حفظ جنگل ها وعرصه های منابع طبیعی با توجه به افزایش دما
  • دکمه بازگشت به بالا