عمومی

اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح دوشنبه در نشست جامعه قرآنی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در ابتدای سال ۱۴۰۳ یک بهار قرآنی برای مردم ایران رقم خورد که امیدواریم این مش و روش قرآنی در طول سال نیز ادامه پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به ظرافت درباره عملیات وعده صادق فرمودند که موضوع اصلی در این عملیات اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین المللی است.

سالاری مکی با بیان اینکه خرسندیم که در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که گفتمان اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است، ادامه داد: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که قدرت نو پدید گفتمان مقاومت رونمایی شده و در ویترین جهانی قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید قدرت رسانه‌ای، فرهنگی و سبک زندگی این قدرت نیز نشان داده شود، اظهار کرد: سیر حرکتی مجموعه‌های وابسته به تبلیغات اسلامی در جهاد تبیین بر مدار طاغوت ستیزی است.

سالاری مکی بیان کرد: در کنار مأموریت‌های اصلی خود در فعالیت‌های فرهنگی به بخش نوجوانه، بانوان و جمعیت‌های خاص را همواره مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی در مجموعه تبلیغات اسلامی حاکم است، گفت: خراسان جنوبی در بحث طرح «زندگی با آیه ها» بسیار خوش درخشید و جزو استان‌های برتر بود.

دکمه بازگشت به بالا