استان ها

اعطای ۵۰ میلیون تومان سرمایه ی نقدی به ایده های خلاقانه در زمینه ی کسب و کارهای کوچک

به گزارش خبرنگار مجله تفریحی زیباروز از آبادان ، روح الله خزاعی امشب در یک نشست خبری است به مناسبت دهه فجر وی که در اتاق جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد و خواستار رونمایی از سیستم تک پنجره ای شد که اخیراً با کنفرانس ویدیویی ریاست جمهوری انجام شد ، اظهار داشت: کلیه نامزدهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند می توانند با همه این سامانه تماس بگیرند ثبت نام کامل ، برنامه های توجیهی سرمایه گذاری آنها را از ابتدا تا انتها طی می کند.

وی از ایجاد مرکز نوآوری اروند تک (مشاور سرمایه گذاری) به عنوان تنها مرکز فعال شتاب در استان خوزستان یاد کرد و افزود: اگرچه مراکز مشاوره دیگری نیز در استان وجود دارد ، مرکز نوآوری اروند تک تنها مرکز عملیاتی شتاب دهنده است.

وی با اشاره به شروع رسمی این مرکز در سال جاری گفت: علی رغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت ها و تعطیلی مراکز مختلف ، اما طبق گزارشات تاکنون تقریبا 3000 نفر را در سراسر استان آموزش داده ایم. علاوه بر استان خوزستان ، سایر استان های همجوار نیز در دوره های رایگان این مرکز شرکت کردند.

مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: در بحث آموزش و شتاب کارآفرینی تاکنون جشنواره ای را برگزار کرده ایم و جشنواره دوم نیز در تاریخ 15 بهمن برگزار می شود و کسانی که ایده های خلاقانه جدیدی در این زمینه دارند منطقه آزاد اروند و ایده های خود را ارائه دهند.

خزایی؛ وی گفت: به بهترین ایده ها 50 میلیون تومان نقدی تعلق می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 50 ایده در این سامانه ثبت شده است ، افزود: از بین آنها 5 ایده به توافق نهایی رسیده اند ضمن اینکه تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد اروند و کلیه دانشگاه های استان منعقد شده است. “

46

دکمه بازگشت به بالا