حوادث

افزایش خطوط تولید نساجی هلال در دستورکار/ تولید اقلام امدادی با مشارکت شرکت های دانش بنیان

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با اشاره به اینکه تولید اقلام برجسته با مشارکت شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار دارد، از افزایش خطوط تولید شرکت صنایع نساجی در سال جاری خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، محمدرضا امیریان، وی در خصوص فعالیت های صنعت نساجی در سال جاری گفت: 1401 با حکم مقام معظم رهبری به عنوان تولیدی مبتنی بر دانش و اشتغال منصوب شد و بر این اساس تلاش خواهیم کرد تا مجموعه نساجی هلال احمر ایران در راستای اهداف خود باشد. شعار سال.”

وی افزود: در هر بلایی که در کشور رخ می دهد اولین نیاز به کمک شهروندان اقلام کمکی است که صنعت نساجی هلال احمر مسئولیت تولید آن را بر عهده دارد. بر این اساس به دنبال استفاده از شرکت های دانش بنیان در تولید اقلام برجسته برای تولید محصولات باکیفیت و با تکیه بر دانش داخلی در صنعت نساجی هلال است.

امیریان ادامه داد: در این راستا تلاش می شود از دانش روز دنیا استفاده شود تا خریداران و استفاده کنندگان اقلام کمکی بتوانند از محصولات با کیفیت استفاده کنند. تکیه بر تولید داخلی و استفاده از دانش روز در گذشته در دستور کار صنایع نساجی هلال بوده و بر این اساس از سال گذشته مقدمات ورود شرکت های مبتنی بر دانش در حوزه محصولات امدادی فراهم شده است. در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وی افزود: تمرکز بیشتر بر تولید محصولات با کیفیت، 97 درصد از وابستگی صنعت نساجی هلال به جمعیت هلال احمر را به 50 درصد کاهش داده است و امیدواریم امسال خط تولید جدیدی راه اندازی کنیم تا فرآیند تولید هلال در صنعت نساجی تکمیل شود. و چادر و پتوی امدادی کافی در این مجموعه تولید شود.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران با تاکید بر اینکه افزایش تولید یکی از اولویت های اصلی شرکت نساجی هلال احمر است، گفت: یکی از اهداف شرکت صنایع نساجی هلال ورود به بازارهای بین المللی است که از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کند. برای تولید محصولات مطابق با استانداردهای جهانی در صنعت نساجی هلالی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا