اجتماعی

اقدام خودسرانه شاکی در سلب آزادی متشاکی منجر به مرگ وی شد

اقدام خودسرانه شاکی در سلب آزادی متشاکی منجر به مرگ وی شد
عکس آرشیوی

مجله تفریحی زیباروز/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اقدام خودسرانه شاکی در سلب آزادی متشاکی که منجر به مرگ وی در شهر زاهدان شد خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سرهنگ علی رحیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در شب گذشته چند فرد با یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس با مراجعه به درب کلانتری ۱۲ شهرستان زاهدان اعلام کردند فردی به هویت ابراهیم ریگی که حکم جلب وی به علت اختلافات خانوادگی از سوی مقام قضایی قبلا صادر شده در اقدامی او را در خیابان کریم پور ۲۳ دستگیر کرده و همراه خود به کلانتری آورده اند.
 
وی افزود: این افراد که در اقدامی خودسرانه بدون حضور مأموران انتظامی از این فرد سلب آزادی کرده و به کلانتری مراجعه و  اظهار کردند که این شخص در صندلی عقب خودرو در وضعیت حال نامناسب است که  سریعا مأموران انتظامی کلانتری وارد عمل شده و با مشاهده داخل خودرو با فردی بی هوش در خودرو روبرو شدند که بلافاصله به عوامل اورژانس اطلاع دادند.
 
رحیمی خاطر نشان کرد: عوامل اورژانس در صحنه حاضر و پس از معاینه این فرد به هویت ابراهیم ریگی اعلام کردند که بیش از یک ساعت از فوتش می گذرد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تشکیل پرونده ویژه قضایی در این خصوص تصریح کرد: تمامی افراد که این فرد را در اقدام خودسرانه دستگیر کرده بودند برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
وی در پایان گفت: هرگونه اقدام خودسرانه در سلب آزادی افراد توسط دیگر افراد جرم است مگر در جرایم مشهود و در صورت نبود پلیس و رعایت مفاد ماده ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری که باید مدنظر شهروندان باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا