اقتصادی

الگوی افزایش قیمت مدیران‌خودرو چیست؟

در حالی که کمتر از یک هفته قبل ، محصولات مدیران خودرو با قیمت آوریل به فروش می رسید ، اما اخیراً این شرکت قیمت های جدیدی را برای محصولات خود تعیین کرده است و با افزایش بین 19 تا 47 میلیون تومانی آنها را ارائه می دهد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، هنوز یک هفته زمان لازم است گزارش از افزایش قیمت محصولات مدیران. چندی پیش ، این شرکت بار دیگر شامل افزایش قابل توجهی در لیست قیمت محصولات خود برای ماه مه بود.

تا زمان انتشار گزارش (چهارشنبه) مبنی بر افزایش قیمت محصولات مدیران شرکت خودرو و خورو ، محصولات آنها با قیمت آوریل عرضه می شد که البته این رقم در مقایسه با قیمت های 436 هزار تومانی افزایش یافته است. اسفند ، و شرکت ، نسبت آن را 463000 افزایش دادند. تومانی نرخ بیمه را اعلام کرده بود ، اما یک روز پس از انتشار گزارش مجله تفریحی زیباروز ، اعلام قیمت جدید برای محصولات این شرکت منتشر شد که نشان از افزایش چشمگیر قیمت ها دارد.

در شرایطی که رکود اقتصادی نه تنها به کشور ما بلکه به کل جهان آسیب رسانده است ، به نظر می رسد برخی شرکت ها فقط به فکر خودشان هستند. حتی دادخواستها و جریمه های سال گذشته سود و افزایش قیمت را متوقف نکرده است.

برخی از نمونه های این افزایش قیمت در گروه محصولات MVM به شرح زیر است: در لیست قیمت جدید منتشر شده برای فروش در ماه مه ، قیمت محصول MXM X55 اتوماتیک عالی اسپرت 433 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است ، در حالی که که این ماشین در ماه آوریل است. قیمت آن 394 میلیون و 163 هزار تومان بوده است و این بدان معنی است که در یک ماه قیمت 39 میلیون و 473 هزار تومان افزایش می یابد.

پس از آن اتوماتیک MVM X33 Sport قیمت خود را 33 میلیون و 937 هزار تومان افزایش داده است ، MVM X22 اتوماتیک در اکسل اسپرت 29 میلیون و 37 هزار تومان و MVM 315S در عالی با 19 میلیون و 737 هزار تومان.

در گروه محصولات چری بیشترین افزایش قیمت مربوط به خودروی تیگو 7 است که با افزایش 47 میلیون و 437 هزار تومانی در یک ماه از 473 میلیون و 463 هزار تومان اکنون به 520 میلیون و 437 هزار رسیده است تومان پس از آن آرزو 6 ، 41 میلیون و 137 هزار تومان ، تیگو 5 ، 35 میلیون و 937 هزار تومان و آریزو 5 هنر 28 میلیون و 670 هزار تومان افزایش قیمت داشته اند.

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو در فروردین و اردیبهشت سال جاری به شرح زیر است:

آوریل: مه:

مجله تفریحی زیباروز بار دیگر از مدیرعامل شرکت خودروسازی خودرو خواسته است پس از افزایش قیمت به دلیل افزایش نرخ بیمه ، این بار دلیل افزایش قیمت تا 47 میلیون تومانی را پیدا کند.

به این معنا ، شرکت مودیران خودرو دلیل اصلی افزایش نرخ ارز را اعلام کرد و گفت: آخرین قیمت ارز خریداری شده 13 هزار تومان بود که اکنون به 14 هزار تومان رسیده است در حالی که نرخ ارز نصف آن 11 هزار و 500 تومان بود و اکنون قیمت آن 14 هزار تومان است. این در حالی است که بیشتر ارز مورد نیاز برای واردات از ارز آزاد حاصل می شود ، علاوه بر این ، هزینه های جاری افزایش یافته و با افزایش قیمت ها ، هزینه های عمومی بطور قابل توجهی افزایش یافته است. از آنجا که خودرو باید با نرخ ارز جدید و بخشی از آن با ارز آزاد وارد شود ، بنابراین باید قیمت محصولات را افزایش دهیم تا بتوانیم به کار خود ادامه دهیم.

وی در پاسخ به سؤال مجله تفریحی زیباروز مبنی بر اینکه در حال حاضر هزینه این خودروها با استفاده از همان ارزها و ارزهایی که برای فروش در ماه های اخیر آماده شده است ، محاسبه می شود ، این شرکت نباید با قیمتی جدید از 1000 تومان یعنی 47 میلیون بفروشد. برای گرانتر شدن قیمت ، تومان اعلام کرد: ما یک اتومبیل را با یک سکه 13 هزار تومانی آورده ایم ، اما مجبوریم دوباره آن را با یک سکه 14000 تومانی وارد کنیم!

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا