حوادث

انتظارات آتش‌نشانی از مدیریت جدید شهری/ از کمبود نیروی انسانی تا سختی کار آتش‌نشانان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران انتظارات و مطالبات مدیریت جدید شهر را تشریح کرد.

مهدی داوری در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز ، وی در مورد انتظارات آتش نشانی تهران از مدیریت جدید شهر گفت: البته خدمات آتش نشانی یکی از مهمترین زیر مجموعه هایی است که شهرداری بر آن نظارت می کند زیرا اقدامات اضطراری را در دستور کار خود دارد و ایمنی را زیر نظر دارد. از ساختمان شهر. “

وی ادامه داد: مانند همیشه اقدامات انجام شده توسط سازمان آتش نشانی نیاز به حمایت های مدیریتی و مالی دارد که امیدواریم در این دوره نیز انجام شود تا بتوانیم مسیری را که سریعتر در پیش داریم ادامه دهیم.

داوری گفت: مسائلی مانند توجه به تجهیزات آتش نشانی نیاز به حمایت مدیریت شهری دارد.

وی با اشاره به شکاف های قانونی موجود که بر عملکرد نیروهای آتش نشانی تهران تأثیر می گذارد ، گفت: این شکاف های قانونی مانع از افزایش امنیت در شهر شده و هنوز سرعت مطلوبی ندارد. امیدواریم مدیریت شهری برای پر کردن خلاءهای قانونی تلاش جدی کند.

مدیر اجرایی آتش نشانی تهران تاکید کرد: نواقص دیگری در سازمان وجود دارد که یکی از آنها کمبود نیروی کار است. ما شاهد افزایش چشمگیر ایستگاه های آتش نشانی بوده ایم ، اما این افزایش نیروی انسانی را نداشته ایم. البته کمبود نیروی انسانی به این معنا نیست که ما با تعداد نیروی انسانی موجود مسئولیتی در قبال حوادث نداریم ، زیرا آتش نشانان سخت کار می کنند ، اما نیروی آتش نشانی باید تقویت شود.

وی با اشاره به وجود آتش نشانان گفت: مدیران شهری باید به معیشت آتش نشانان توجه بیشتری داشته و مسائلی مانند مسکن را در نظر بگیرند. همچنین امیدواریم مسأله هماهنگی کار سخت آتش نشانان تهران با آتش نشانان تحت پوشش حمایت اجتماعی حل شود. این طرح در مجلس در حال بررسی است که امیدواریم به زودی تکمیل شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا