حوادث

انهدام باند جعل کارت بلیت‌های نامحدود مترو و اتوبوس در تهران

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام باندی خبر داد که اعضای آن بلیط های یک ساله مترو و اتوبوس ها را جعل می کردند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در این باره گفت: چندی پیش و پس از تماس نماینده شهرداری تهران با پلیس فتا و طرح شکایت برای کپی برداری و جعل بلیط های یک ساله و نامحدود مترو و اتوبوس ، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. افسر FATA.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس FATA از فعالیت این باند چهار نفره در این زمینه مطلع شدند ، گفت: اعضای آن باند کپی و فروش بلیط های یک ساله مترو و اتوبوس در تهران را شناسایی کردند که اعضای این باند را شناسایی کرد. شناخته شده است.

گودرزی در مورد اخذ مجوز از مقام قضایی گفت: پس از کسب مجوز و ایجاد مخفیگاه متهمان ، در چهار اقدام جداگانه ، پلیس چهار نفر از اعضای این باند را در مناطق مختلف شهر دستگیر و به مقرهای پلیس منتقل کرد. همچنین ، در جریان جستجوی آنها ، بیش از 200 بلیط جعلی مترو و یک دستگاه کفگیر جعلی کارت کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فتای بزرگ تهران با بیان اینکه مردم با سو ab استفاده از تخصص خود در زمینه نرم افزار اقدام کردند ، گفت: متهمان دستگیر شده اعتراف کردند که آنها را با جعل و کپی کارتها در نزدیکی ایستگاهها فروخته اند. مترو و مبلغ قابل توجهی برای هر یک دریافت کرد.

به گفته وی ، پرونده ای درباره متهمان دستگیر شده تشکیل شد و آنها برای ادامه تحقیقات به دادستانی فرستاده شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا