ورزشی

اولین مدال ایران در روز دوم کشتی قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز؛ بعد از پنجمی رضا اطری، دومین نماینده ایران در مبارزه‌های پایانی 5 وزن دوم کشتی آزاد آسیا صاحب مدال شد.

حسین ابوذری که سال گذشته قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشور شده بود و در تورنمنت زاگرب هم موفق شد یونس امامی را شکست دهد، بعد از آنکه 10 بر صفر ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان و سپس 12 بر یک یونگ نام سو از کره شمالی را برد، در نیمه‌نهایی 4-2 مغلوب کوتا تاکاهاشی دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان شد.

او در دیدار رده‌بندی وزن 74 کیلوگرم مقابل تالگات از قرقیزستان که یاش هندی را برده بود، قرار گرفت و موفق شد این کشتی را 5-2 به سود خود تمام کرده و صاحب نشان برنز آسیا شود.

پیش از این تیم ملی کشتی آزاد ایران در 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی آسیا با رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی صاحب سه نشان طلا و با محمدحسین محمدیان به نشان برنز آسیا رسیده بود.

در ادامه رقابت‌های امروز، هادی وفایی‌پور در وزن 86 کیلوگرم برای کسب نشان برنز و امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع برای نشان طلا روی تشک خواهند رفت.

258 258

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا