علمی و پزشکی

اگر زمین کروی بود از روی آن سُر می‌خوردیم/ زمینی وجود ندارد، همه‌چیز زاده ذهن ما است!

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز، خبر «اثبات تخت بودن زمین و جعلی بودن ناسا با استدلالی عجیب!» با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی کاربران مجله تفریحی زیباروز مواجه شد؛ تعداد زیادی از کاربران مجله تفریحی زیباروز با نظریه تخت بودن کره‌زمین موافق بودند، کاربری به نام «محمد» در واکنش به این خبر گفت:« من تخت گرا هستم؛ متاسفانه علم پرستان نمی‌توانند این حقیقت را درک کنند چراکه به بزرگترین باورشان ضربه می‌خورد و تمام آن چیزهایی را که در مدرسه و دانشگاه یاد گرفتند زیر سوال می‌رود و می‌گویند هرچی علم می‌گوید درست‌است و سریع قبول میکنند.»

بیشتر بخوانید:

هیولاهای گرسنه‌ای که همنوع‌خواری می‌کنند! | عکس

خبر مهم خودروسازهای داخلی برای معرفی جانشین های جنجالی خودروهای معروف خارجی / عکس

کاربر دیگری نیز با نام «ب تو چه» در این خصوص گفت:« به نظر من راست می‌گویند، خورشید و ماه دور زمین می‌چرخند و زمین صاف و مسطح و ثابت است.»

کاربر دیگری با نام «سیدرفیع‌زاده» در تایید این سخن که زمین تخت است؛ گفت:« من‌ هم براین باورم که زمین تخت است چرا؟ مگراینکه شما خلافش راثابت کنید که مایعات را د رهر ظرفی بریزید بعداز پرشدن از ظرف به بیرون لب ریز نمیشود و حداقل به اندازه نیم سانت میشود از ظرفیت ظرف مایع بالاتر جای میگیرد. پس این قانون نقض میشود که مواد مایع را در هرظرفی بریزید شکل همان ظرف را بخود میگیرد.»

کاربر دیگری نیز با عنوان «ناشناس» در واکنش به این خبر گفت:« راست می‌گوید، اگر زمین کروی بود، ما از روی آن سر می خوردیم و می افتادیم تو فضا.»

کاربر دیگری نیز با عنوان «بازگشت سوپر من» در این خصوص گفت:« سیاره زمین به آرامی بعد از گذشت صد سال تبدیل به یک زمین و سیاره تخت شد که از قوانین فیزیک و متافیزیک این دنیا پیروی نمی‌کرد! زمین بی‌نهایت یک داستان واقعیست!!!»

با این حال تعداد دیگری از کاربران مجله تفریحی زیباروز، این نظریه را بی‌پایه و اساس عنوان کردند و به مخالفت با آن پرداختند؛ کاربری به نام «هادی» در این خصوص گفت:« خوب اگر زمین تخت بود، در واقع چیزی به عنوان اینکه نصفه کره زمین شب و نصف آن روز است را نداشتیم و می‌بایست با طلوع خورشید کل جهان روز و با غروب کل جهان شب می‌شد.»

کاربر دیگری نیز به نام «قاسم» در این خصوص گفت:« وقتی ماه و خورشید بالا سرت و دایره کامل میبینی دیگه فهمیدین اینکه زمین هم گرده سخت نیست. اینکه دیگه خیلی واضحه. بقیه سیارات و هم که با تلسکوپ میشه دید دایره ماننده لابد تلسکوپم دروغ میگه!.»

یکی از کاربران مجله تفریحی زیباروز اما نظر متفاوتی از سایرین داشت؛ این کاربر با عنوان «شهسوار» گفت:« نه زمین کرویه نه مسطح زمین همینطوریه که تو فکر میکنی. همچی زاده ذهن ماست.»

227227

دکمه بازگشت به بالا