علمی و پزشکی

اگر مدیریت امام را انتخاب نمی‌کردیم، توفیقی حاصل نمی‌شد

آفتاب نیوز:

سعید نامکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان جماران افزود: “از روح بلند امام خمینی (ره) ، معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران استقبال می کنم.” امسال و به مناسبت درگذشت امام خمینی (ره) ، فکر کردیم بهتر است به بیمارستان بیاییم تا ادای احترام به هجرت امام خمینی (ره) انجام دهیم که با تمام وجود و جانش جان خود را برای مردم فدا کرد. غیبت امام خمینی (ره) ضرر بزرگی برای تاریخ کشور به ویژه نسل ما بود که تمام وجود ما را با اندیشه این مرد بزرگ پیوند داد و ما باید برای نعمت عمر با نعمت مقام معظم رهبری به عنوان جانشین واقعی امام خمینی دعا کنیم.

وی اظهار کرد: در تمام سالهایی که به عنوان سرباز خدمت به مردم کشورم بوده ام ، سعی کرده ام مسیری را طی کنم که امام خمینی (ع) برای ما قدم گذاشت و من سعی کرده ام که قدم های خود را در درون نظام و انقلاب و با سادگی نگذارم. زیست شناسی و کار صادقانه برای مردم ، تا آنجا که می توانم غافل نشوم.

وزیر بهداشت: اگر دولت امام را انتخاب نکرده بودیم ، موفقیتی حاصل نمی شد

ناماکی اظهار داشت: “با استفاده از روش جهادی حاکمیت ، با استفاده از تمام ابزارهای کشور و همچنین اجماع ملی و تکرار خاطراتی از دوران دفاع مقدس ، توانستیم کمترین پول را در اوج تحریم ها صرف کنیم تا بیشترین دستاوردها را داشته باشیم.” اگر زیرساخت های کشورهای اروپایی و آمریکایی را مقایسه کنید ، هزینه چند صد برابر کورونا با تعداد کشته ها و کشته شدگان Quaid 19 با ایران ، نتیجه می گیرید که مؤثرترین عامل در این دستاورد ، مدیریت جهادی و وحدت ملی بوده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: پایه و اساس نهضت ما در مبارزه با کورنا حرکات دفاع مقدس بود که یکی از رهنمودهای امام راشل بود. بسیج به عنوان یکی از مبانی که امام خمینی (ره) پیشرفت کشور را در نظر داشت ، در اقدامات ملی وزارت بهداشت از جمله بسیج ملی کنترل فشار خون و بسیج ملی مبارزه با کرونا به ما کمک کرد و ما از این ابزار به خوبی استفاده کردیم.

به گفته وزارت بهداشت ، ناماکی اظهار داشت: “گروههایی که ما با مشارکت Basia برای بررسی Corona تشکیل دادیم توانستند بار بیمارستان ها را کاهش دهند و ما را از مرحله دفاعی به ویروس بکشند تا مرحله حمله.” این ارتباط با بسیا و نیروهای داوطلب بود و نتیجه این اندیشه ناب بود که امام راشل در کشور ایجاد کرده بود.

دکمه بازگشت به بالا