فرهنگ و هنر

ایران قدرت برتر و بازیگر اصلی صحنه در منطقه است

مجله تفریحی زیباروز/مازندران معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا جمهوری اسلامی ایران جایگاه مهمی در نظام بین المللی دارد و به عنوان یک قدرت برتر بازیگر اصلی صحنه در منطقه است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری امروز ۱۶ آذرماه در یادواره شهید امیر سرلشگر شهید احمد کشوری و ۱۵۱ شهید سرافراز شهرستان سیمرغ که مزین به حضور پیکرهای مطهر ۸ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس بود با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا بیان کرد: امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و برگزاری یادواره‌های شهدا موجب افزایش بصیرت، مقاومت و شناخت دشمنان می‌شود.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطر ۱۷هزار شهید ترور کشور، گفت: دشمن در ابتدای انقلاب با ترور شخصیت‌های حزب الهی، راه اندازی اختلافات قومی قبیله‌ای و با جنگ تحمیلی تلاش کرد انقلاب را نابود کند اما به فضل الهی با شکست مواجه شد.

ایران قدرت برتر و بازیگر اصلی صحنه در منطقه است

او با بیان اینکه دشمن در ادامه با تحریم، جنگ، تهاجم و شبیخون فرهنگی تلاش کرد با جنگ شناختی بر مغزهای جوانان تسلط یابد گفت: بحمدالله در این‌ مسیر نیز دشمن موفق نشد و امروز در جنگ ترکیبی، نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قرار داریم که قطعاً باز هم پیروز این جنگ مقابل استکبار جهانی، ایران اسلامی است.

سیاری ادامه داد: زمان جنگ، بلوک شرق و غرب تجهیزات نظامی، پول، دلار، ارز، مهمات، موشک، نیروی انسانی و دیگر سلاح‌های جنگی را دراختیار صدام قرار دادند و با آنکه به کشور ما حتی سیم خاردار ندادند توانستیم  با توکل به خداوند، برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، دشمن را از خاک وطن بیرون کنیم.

ایران قدرت برتر و بازیگر اصلی صحنه در منطقه است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۳۰۰سال گذشته تا کنون با هر جنگی، قسمتی از خاک وطن از کشور جدا شد و تنها جنگی که هیچ آسیبی به تمامیت ارضی کشور وارد نشد جنگ تحمیلی است که باید قدردان خون شهدا، جانبازان و ایثار گران باشیم.

سیاری تصریح کرد: در تمام عملیات‌های دفاع مقدس، هوانیروز و نیروی زمینی ارتش حضور داشت و برای ملت، کشور و تاریخ جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرینی کردند که مایه مباهات است و امروز شهید کشوری باید به عنوان یک نخبه در کشور مطرح شود.

ایران قدرت برتر و بازیگر اصلی صحنه در منطقه است

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران جایگاه مهمی در نظام بین‌المللی و منطقه دارد و به عنوان یک قدرت برتر بازیگر اصلی صحنه در منطقه است و به همت، انگیزه و غیرت جوانان این مرز و بوم هوانیروز جمهوری اسلامی ایران بزرگترین ناوگان نظامی را در غرب آسیا دارد در تولید ناوشکن، زیر دریایی، پهپاد، انواع موشک‌ها حرفی برای گفتن داریم.

سیاری خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، فرمانده انتظامی، وزارت دفاع و بسیج تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا با پشتیبانی همه جانبه و ایثارگران ملت قهرمان ایران اسلامی آمادگی دارد در مقابل هر تهدیدی بایستد و پوزه دشمنان را به خاک بمالد.

ایران قدرت برتر و بازیگر اصلی صحنه در منطقه است

معاون هماهنگ  کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: همچنین با توجه به انتخابات پیش‌رو باید با وحدت، اتحاد و انسجام درصحنه حضور یابیم و در تمام زمینه‌ها پیرو ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت ما نرسد.

انتهای پیام

تیم تحریریه علوم هنری

با قلمم، صداها و حس‌های هنر و فرهنگ را به شکلی جادویی ترسیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا