حوادث

بازداشت ۱۲۴ شرور در پایتخت/ کشف ۱۶۰ هزار داروی قاچاق و غیرمجاز

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت ١٢۴ نفر از اوباش سطح دار پایتخت خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سردار حسین رحیمی در اجرای هشتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی که دوشنبه شب در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: امشب عملیات بزرگ یورش به مخفیگاه‌های اوباش، قماربازان، مجرمان و متخلفانی که در پایتخت لانه کرده بودند به اجرا درآمد. این طرح نتیجه تلاش همکاران من در پلیس امنیت، پلیس فتا و اطلاعات بود که پس از روزها کار اطلاعاتی در ۴۸ ساعت اخیر به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۲۴ نفر از اوباش سطح‌دار دستگیر شدند، گفت: ۶۳ نفر از این افراد، اوباشی هستند که اقدام به تخریب، شرارت نزاع ودرگیری کرده بودند. ۱۶ نفر نیز اوباشی بودند که اقدام به توزیع مشروبات الکلی کرده بودند و هفت نفر هم جزو اراذل و اوباشی بودند که اقدام به توزیع مواد مخدر کرده بودند.

رحیمی با بیان اینکه ۱۷ نفر از دستگیرشدگان هم کسانی بودند که مراکز قمار و فساد دایر کرده بودند، گفت: همچنین ۲۱ نفر از مزاحمان نوامیس در محلات مختلف تهران هم بازداشت شدند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: ۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۳۱ قبضه شبه سلاح و ۷۴۲ عدد قشنگ جنگی و بالغ بر ۱۷۰ سلاح سرد از این افراد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه واحدهای صنفی توسط پلیس امکان تحت کنترل قرار گرفتند، اظهار کرد: ۷۳ واحد صنفی متخلف نیز که به محلی برای فعالیت و پاتوق اراذل و اوباش بدل شده بود، پلمب شدند.

رحیمی تصریح کرد: پلیس گذرنامه هم سه باند جعل مدارک و قاچاق انسان را هم شناسایی و منهدم کرد و همه این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به دیگر اقدامات پلیس اماکن پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق که متاسفانه بخشی از آنها سرطان زا بودند در یکی از انبارهای جنوب تهران کشف و ضبط شد.

وی درباره اقدامات پلیس فتا در این طرح نیز گفت:  همکاران من در پلیس فتا اقدام به دستگیری سه نفر از متهمان که در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته کرده بودند، کردند. از این افراد بالغ بر ۱۶۰ هزار انواع و اقسام دارو کشف شده که بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

به گفته رحیمی ۳۷ متهم در حوزه جرایم فضای مجازی نیز دستگیر شدند که سه هزار و ۹۰ نفر شاکی داشتند و میزان اموال بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

وی در پایان تاکید کرد که طرح‌های پلیس پایتخت برای مقابله با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس و … با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا