برسی اتو بخار دستی شیائومی Deerma Handheld Steam Ironing Machine DEM-HS100

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات اتو بخار دستی شیائومی Deerma Handheld Steam Ironing Machine DEM-HS100 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

اتو بخار دستی شیائومی Deerma Handheld Steam Ironing Machine DEM-HS100

شیائومی شرکت قدرتمندی است که اگرچه تا چند سال پیش تلفظ نامش برای مصرف کنندگان سخت بود، اما اکنون به لطف محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه، جایگاه خوبی در بازار جهانی و در زمینه گجت های هوشمند به خود اختصاص داده است. . یکی از زیر گروه های شیائومی، شرکت DEERMA است که به عنوان یکی از محصولات آن می توان به اتو بخار دستی شیائومی Deerma DEM-HS100 اشاره کرد. این محصول با توان بالای 1000 وات خود پس از 30 ثانیه به دمای 160 درجه سانتیگراد می رسد. اتو بخار دستی شیائومی برای ایستادن و آویزان کردن لباس ها بسیار مناسب است

ویژگی های

طراحی و ظاهر:

اتوهای بخار عملکرد بهتری نسبت به اتوهای معمولی موجود در بازار دارند و اتو را بهتر انجام می دهند. اما به دلیل سایز بزرگ این نوع اتوها معمولاً نمی توان از آنها برای نیازهای روزمره و مصارف خانگی استفاده کرد. اما اتو بخار دستی شیائومی دیرما DEM-HS100 به دلیل ابعاد کوچک و وزن سبک گزینه مناسبی برای اکثر افراد حتی افراد مسن است. ابعاد این اتو 177*95*180 میلی متر و وزن آن 710 گرم است. جنس صفحه گرمایش آهن از فولاد ضد زنگ است. مخزن آب اتو بخار HS100 دارای ظرفیت 200 میلی لیتر می باشد. از نظر ایمنی مدار حفاظتی در برابر حرارت بسیار زیاد وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای این اتو بخار قابلیت اتو کردن لباس ها و پرده ها به صورت ایستاده است. همچنین می‌توانید از آن برای تمیز کردن سریع پتوها، بالش‌ها، تشک‌ها و غیره استفاده کنید. در هتل باشید و با اطمینان از هتل استفاده کنید. بنابراین خرید این اتو بخار نسبت به مدل های معمولی انتخاب بهتری است.

اتو بخار دستی شیائومی Deerma DEM-HS100

دارای سیستم کنترل دما:

اتو بخار دستی Deerma DEM-HS100 دارای یک سیستم حفاظت از دما و یک کنترل کننده دما است که در هنگام داغ شدن بیش از حد دستگاه، به طور خودکار برق را قطع می کند و به ایمنی کاربر کمک می کند.

کشنده باکتری:

اتو بخار دستی شیائومی Deerma DEM-HS100 چروک های لباس را از بین می برد و تمامی باکتری ها را در حین اتو از بین می برد. بنابراین عملاً با یک تیر دو نقطه را می زنید و در حین اتو کشیدن لباس ها از تمیزی کامل و عاری از آلودگی شیمیایی مطمئن خواهید شد. بنابراین خرید این اتو بخار برای خانواده هایی که بچه های کوچک یا حیوانات خانگی دارند گزینه بسیار مناسبی است.

اتو بخار دستی شیائومی Deerma DEM-HS100

سرعت بالا:

اتو بخار دستی شیائومی Deerma DEM-HS100 با ظرفیت کار 1000 وات با سیستم گرمایش بخار، خروجی بخار تا 16 گرم در دقیقه، بخار به صورت افقی رانده می شود و به نفوذ به هر پارچه ای برای صاف کردن پارچه ها کمک می کند، بنابراین به جدا شدن چین های لباس کمک می کند. از جمله پارچه های متراکم. به لطف مکانیزم صاف کردن بخار، اتو Deerma DEM-HS100 برای هر پارچه ای قابل استفاده است.

اتو بخار دستی شیائومی Deerma DEM-HS100

گرم کردن سریع:

اتو بخار دستی شیائومی Deerma DEM-HS100 توانایی گرم شدن سریع تنها در 30 ثانیه را دارد. پس از گرم شدن، بخار پس از 5 ثانیه آزاد می شود، کاربران می توانند بلافاصله بدون نیاز به صبر کردن به اندازه سایر اتوها برای صرفه جویی در زمان از آن استفاده کنند.

اتو بخار دستی شیائومی Deerma DEM-HS100

دارای مخزن بزرگ 200 میلی لیتری:

اتو بخار دستی شیائومی Deerma DEM-HS100 مجهز به مخزن آب بزرگ با ظرفیت 200 میلی لیتر نیز می باشد که به شما امکان می دهد بسیاری از لباس ها را همزمان اتو کنید. با یک سیستم پمپ آب الکترونیکی، به تنظیم هوشمندانه مقدار آب برای محدود کردن کمبود آب در حین کار کمک می کند.

.

دکمه بازگشت به بالا