برسی اسپرسو ساز کپسولی شیائومی Scishare S1103

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات اسپرسو ساز کپسولی شیائومی Scishare S1103 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

اسپرسو ساز کپسولی شیائومی Scishare S1103

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

یکی از سخت ترین کارها برای اکثر ما انسان ها این است که صبح از خواب بیدار شویم تا به مدرسه، دانشگاه، اداره، شرکت و … برسیم که باعث می شود تا چند ساعت گیج و خواب آلود به سر کار برویم. قهوه محبوب ترین نوشیدنی در جهان است و در هر ثانیه 1600 فنجان قهوه در جهان نوشیده می شود که با خواص فوق العاده خود قهوه را به بهترین و موثرترین نوشیدنی برای جلوگیری از خواب آلودگی، افزایش انرژی و رفع خستگی تبدیل کرده است.

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

این بار هم شیائومی این محصول توسط سرمایه گذاران آن معرفی شده است تا با استفاده از آن هر زمان که خواستید بهترین کیفیت و طعم قهوه را در یک دقیقه در خانه خود تجربه کنید و این محصول چیزی نیست جز قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103 نیست.

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

طرح

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103 با طراحی خاص و کوچک ابعاد 340*100*260 میلی متر و وزن 2.9 کیلوگرم و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد در داخل و خارج محصول باعث می شود که دستگاه در صورت استفاده صحیح به ندرت نیاز به تعمیر داشته باشد. همچنین لازم نیست نگران شستن آن باشید. زیرا یکی دیگر از ویژگی های این قهوه ساز شستشوی بسیار آسان و تخلیه بی دردسر کپسول های خالی آن است. علاوه بر این، این قهوه ساز دارای یک محفظه خالی است، بنابراین پس از آماده شدن قهوه و تخلیه کپسول های قهوه، کپسول های استفاده شده به داخل محفظه می روند تا تخلیه آن ها برای شما آسان شود.

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

برعکس مدل قهوه ساز شیائومی Scishare S1103 دارای مخزن آب با ظرفیت 540 میلی متر. همچنین این دستگاه قهوه ساز دارای جای فنجان قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد فنجان مورد علاقه خود را با هر حجم و اندازه ای از قهوه پر کنید. به منظور افزایش طول عمر محصول و کاهش مصرف برق، دستگاه پس از 15 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود.

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

مزیت کپسول قهوه ساز S1103

Mi Scishare S1103 به راحتی بسیاری از مارک های مختلف قهوه را با قهوه کپسولی و آماده مصرف پشتیبانی می کند قهوه خوب، کافی است یک کپسول را در دستگاه قهوه ساز قرار دهید و سپس با دهانه ایجاد شده توسط دستگاه، آب از دانه های قهوه عبور کرده و داخل فنجان شما می ریزد. مزیت استفاده از کپسول های قهوه این است که این کپسول ها به خوبی بسته می شوند و از کم شدن عطر و کیفیت قهوه و یا تغییر طعم آن جلوگیری می کنند. علاوه بر این، بسته به نوع قهوه در هر کپسول، تقریبا 9-10 گرم قهوه هست و دیگر نیازی به آسیاب های پرسروصدا نیست و بهترین قهوه را با حداکثر سرعت و کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

زمان درست کردن قهوه

برای نوشیدن یک فنجان قهوه کافی است داخل محفظه پشت دستگاه که حجم آن 540 میلی لیتر است آب بریزید و با بلند کردن درب بالایی محصول، کپسول را در محل مخصوص خود قرار دهید و درب آن را ببندید. و مقدار قهوه مورد نظر خود را تنظیم کنید و دکمه شروع را فشار دهید و قهوه شما در عرض یک دقیقه آماده می شود.

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103 به گونه ای ساخته شده است که می توانید از هر فنجان با هر حجمی برای نوشیدن قهوه خود استفاده کنید و بین 15 تا 185 میلی لیتر قهوه دریافت کنید. از طریق چراغ LED روی پنل محصول می توانید به میزان دلخواه اسپرسو ایتالیایی و قهوه آمریکایی تهیه کنید. همچنین در این بسته 2 بسته 10 عددی کپسول قهوه به شرح زیر موجود است:

1 بسته 10 تایی Magnifico Momento Italiano با نام تجاری Café Liegeois

1 بسته 10 فنجان اسپرسو جاکوبز

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

دستگاه قهوه پمپ Mi Scishare

دستگاه قهوه ساز Mi Scishare از پمپ وارداتی ULKA ساخت ایتالیا با توان 1200 وات و فشار 19 بار از حداکثر توان استفاده می کند. در عین حال با صدای کم و سیستم گرمایش داخلی می تواند آب را با فشار و بهترین دما از قهوه عبور دهد و بهترین طعم را از بهترین دانه ها استخراج کند.

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

به Mi Home متصل شوید

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103 امکان اتصال به برنامه Mi Home که از طریق آن می توانید نوع فنجان و دمای قهوه را تنظیم کنید. به عنوان مثال، زمانی که به محل کار خود می روید، می توانید کپسول را در دستگاه قرار دهید و زمانی که برگشتید، هنگام رفتن به آشپزخانه می توانید از طریق برنامه سفارش دهید که قهوه درست شود.

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

فواید قهوه

  • مبارزه با افسردگی

طبق یک مطالعه دانشگاه هاروارد، زنانی که 4 فنجان قهوه یا بیشتر در روز می نوشند، 20 درصد کمتر در معرض خطر افسردگی و 53 درصد کمتر در معرض خطر خودکشی قرار دارند.

بسیاری از بیماری های قلبی مانند فشار خون بالا، حمله قلبی، ترومبوز و نارسایی قلبی با نوشیدن قهوه قابل پیشگیری هستند.

قهوه ساز کپسولی Scishare Xiaomi S1103

  • شما را آرام تر نگه می دارد

قهوه و حتی بوی قهوه می تواند آرامش بخش باشد. در واقع، ترکیب پروتئین های مغز را که با استرس مرتبط هستند، به ویژه استرس ناشی از کمبود خواب تغییر می دهد. به همین دلیل است که بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح احساس خوبی داریم.

دکمه بازگشت به بالا