برسی اسپیکر Anker Soundcore Motion Plus A3116

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات اسپیکر Anker Soundcore Motion Plus A3116 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

اسپیکر Anker Soundcore Motion Plus A3116

معرفی بلندگوی قابل حمل Anker Motion Plus Anker Soundcore Motion Plus

یکی از جدیدترین محصولات شرکت انکر اسپیکر Anker Soundcore Motion Plus A3116 در دسته اسپیکرهای قابل حمل قرار می گیرد و کیفیت صدای بسیار بالایی دارد. این اسپیکر بی سیم با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته نماد Hi-Res را به دست آورد، این نماد توسط سیستم های صوتی حرفه ای به دست می آید که می تواند فرکانس های صدا را به دقت نمایش دهد. اسپیکر موشن پلاس با طراحی زیبای خود هر کاربری را به خود جذب کرده است و به دلیل امکانات فراوان در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این محصول بی نظیر با تمامی دستگاه های هوشمند سازگار است و می توانید به صورت بی سیم و با کابل به این اسپیکر متصل شده و موسیقی مورد علاقه خود را با کیفیتی شگفت انگیز گوش دهید.

شما به راحتی می توانید موشن پلاس را در سفرها و گردش ها همراه خود ببرید و در هر مکان و در هر شرایطی از آن استفاده کنید زیرا این اسپیکر دارای باتری قابل شارژی است که می تواند به مدت 12 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند. برای استفاده از آن نیازی به برق نخواهید داشت. همچنین بدنه این اسپیکر کاملا ضد آب با گواهینامه بین المللی IPX7 بوده و هیچ خطری اسپیکر شما را به خطر نمی اندازد.

برند Anker با طراحی و ساخت اسپیکر Soundcore Motion Plus تجربه جدیدی از لذت شنیداری را به طرفداران خود هدیه داده است.

ویژگی های بلندگو Anker Soundcore Motion Plus A3116

  • طراحی زیبا و خاص
  • نماد Hi-Res کیفیت صدای استثنایی را تضمین می کند
  • دارای فناوری BassUp™ است
  • درایورهای قدرتمند با توان خروجی 30 وات
  • متقاطع فعال برای تقسیم فرکانس
  • پردازنده داخلی DSP
  • محدوده فرکانس وسیع تا 40 کیلوهرتز
  • بلوتوث بی سیم (نسخه 5)
  • برنامه ویژه (Soundcore)
  • قابلیت اتصال دو دستگاه به طور همزمان
  • امکان تغییر حالت اکولایزر صدا
  • بدنه ضد آب IPX7
  • پخش موسیقی تا 12 ساعت

قابلیت اتصال دو عدد موشن پلاس به یکدیگر

اگر دو بلندگوی Motion Plus دارید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را به هم متصل کنید و موسیقی خود را همزمان از هر دو بلندگو بشنوید. در حالت Boost هر دو اسپیکر صدای یکسانی را پخش می کنند و فقط صدای موسیقی دو برابر می شود اما در حالت استریو یک بلندگو از کانال سمت راست و دیگری صدای کانال سمت چپ موسیقی شما را پخش می کند و به شما این امکان را می دهد. صدای استریو حالت دوم نیز بر نمایش نور تأثیر می گذارد.

درایورهای قدرتمند

صدای بسیار باکیفیت و قدرتمند توسط 2 توییتر با وضوح بالا و 2 بلندگو نئودیمیوم با رادیاتور غیرفعال برای تولید صدایی با توان خروجی 30 وات RMS تولید می شود. فناوری BassUp همچنین به قدرت و عمق بیس کمک می کند، کیفیتی که تاکنون فقط در سیستم های صوتی بزرگ و کامل امکان پذیر است.

نماد Hi-Res کیفیت صدای استثنایی را تضمین می کند

اسپیکر Anker Soundcore Motion Plus A3116 دارای نماد Hi-Res است که کیفیت صدای استثنایی را تضمین می کند. نماد Hi-Res فقط به سیستم‌های صوتی تعلق می‌گیرد که می‌توانند دقیق‌ترین نمایش صوتی را از آنچه هنرمندان و مهندسان صدا در نظر داشتند ارائه دهند. در این اسپیکر محدوده فرکانس افزایش یافته و کیفیت صدایی بالاتر از کیفیت CD ارائه می کند که سایر سیستم های صوتی قادر به تولید آن نیستند. صدایی با وضوح بالا، بیس عمیق و متعادل بشنوید.

بدنه ضد آب IPX7

یکی از دغدغه های اصلی مصرف کنندگان کالاهای الکترونیکی آسیب پذیری این کالاها است، گاهی ممکن است با یک بی احتیاطی ساده دستگاه خود را گم کنیم. بدن از اسپیکر Anker Soundcore Motion Plus A3116 با داشتن گواهینامه بین المللی IPX7، کاملا ضد آب و 100% در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این ویژگی به شما کمک می کند تا این سیستم صوتی را همه جا همراه خود داشته باشید و نگران آسیب های احتمالی نباشید زیرا این محصول در هر شرایطی حتی در هنگام باران یا کنار استخر از خود مراقبت می کند.

صدای قدرتمند با تکنولوژی BassUp

برای ایجاد صدای واضح و باس عمیق، بلندگو از فناوری منحصر به فرد BassUp™ استفاده می کند. ابتدا سیگنال‌های صوتی دیجیتال توسط یک پردازنده دیجیتال سفارشی تجزیه و تحلیل می‌شوند، سپس فرکانس‌های باس فوراً تقویت می‌شوند و در نهایت سیگنال‌های صوتی دریافتی از طریق پیشرفته‌ترین درایورهای نئودیمیم به آنالوگ تبدیل شده و توسط بلندگو منتشر می‌شوند. به این ترتیب صدای موسیقی با قدرت بیشتر و کیفیت بالاتری به گوش شما می رسد.

پخش موسیقی تا 12 ساعت

گاهی اوقات ممکن است بخواهیم از اسپیکر خود در فضای باز استفاده کنیم، اما نبود پریز برق این کار را غیرممکن می کند. از این رو بلندگوهای قابل حمل و شارژی برای رفع این مشکل ساخته شدند. برق مورد نیاز این اسپیکر شارژی توسط یک باتری قابل شارژ لیتیوم یونی تامین می شود که با هر بار شارژ کامل می تواند به مدت 12 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند. شارژ کامل باتری این اسپیکر 3 ساعت زمان می برد.

دکمه بازگشت به بالا