برسی تخته سیاه مغناطیسی دیجیتال شیائومی 18.5اینچی Digital Tab Magnetic Blackboard

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات تخته سیاه مغناطیسی دیجیتال شیائومی 18.5اینچی Digital Tab Magnetic Blackboard هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

تخته سیاه مغناطیسی دیجیتال شیائومی 18.5اینچی Digital Tab Magnetic Blackboard

اگر دقت کرده باشید، کسانی که در زمینه اختراع و اکتشاف بوده اند به دیگران توصیه می کنند که همیشه یک قلم و کاغذ همراه خود داشته باشند تا وقتی ایده ای به ذهنشان می رسد یادداشت کنند. اما به دلایل بسیاری، بسیاری از مردم آن را جدی نمی گیرند. در دنیایی که همه ما یک گوشی هوشمند در جیب خود داریم، کمتر کسی ابزار خاصی را برای یادداشت برداری یا نقاشی انتخاب می کند. به همین دلیل به ندرت با این عبارت مواجه می شود برد دیجیتال بیایید بایستیم

با این حال شیائومی او ایده دیگری داشت و می‌گوید با وجود هجوم زیاد گوشی‌های هوشمند که برخی از آنها از قلم پشتیبانی می‌کنند، همچنان تقاضا برای تخته سیاه دیجیتال وجود دارد. نام خود محصول از اینجا می آید برد ال سی دی به بازار عرضه شده است. تخته سیاه دیجیتال دو هدف کلی دارد. اول، برای کاهش مقدار کاغذ استفاده می شود. دوم دوری از کارهای کثیف گچ، جادو و دیگر لوازم التحریر است. اگر می خواهیم صادق باشیم، بخریم تخته سیاه دیجیتال شیائومی هیچ دلیلی وجود ندارد جز اینکه شما سعی می کنید یک انسان طبیعت شوید.

طراحی و ظاهر

مانند سایر محصولات شیائومی، تخته سیاه XMXHB02WC از همان طرح مینیمالیستی سفید پیروی می کند که بر اکثر محصولات این مجموعه غالب است.

بدن برد مغناطیسی دیجیتال شیائومی مانند تبلت های گران قیمت، طراحی بسیار باریک و راحت دارد. بدنه محصول برای قرار گرفتن در دست و کار با آن حتی در حین حرکت مناسب است. پلاستیک ABS نیز در سرتاسر بدنه استفاده می شود. این ماده نه تنها باعث هزینه های لازم برای ساخت آن شد تخته سیاه پایین تر است اما استحکام و دوام زیادی به آن بخشیده و علاوه بر آن با حفظ وزن کم به محصولی کاملا مناسب برای کودکان تبدیل شده است. زیرا مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و دستگاه هنگام در دست گرفتن دستگاه کودکان را خسته نمی کند.

امکانات و ویژگی ها

مانند بسیاری از بردهای دیگر، از استفاده از دکمه های متعدد و گمراه کننده تخته سیاه دیجیتال شیائومی جلوگیری می شود تنها یک دکمه در جلوی دستگاه وجود دارد که وظیفه پاک کردن کامل صفحه را دارد. در گوشه سمت راست پایین محصول نیز دکمه ای برای قفل کردن محتویات صفحه وجود دارد. این دکمه به کاربر این امکان را می دهد که به کشیدن طرح ها روی صفحه ادامه دهد و محتویات آن ذخیره شود تا در صورت فشردن تصادفی دکمه چیزی از صفحه پاک نشود.

در لبه پایین برد دیجیتال شیائومی دارای یک محفظه باتری است که از باتری های ساعت CR2025 پشتیبانی می کند. بسته شدن این محفظه به گونه ای طراحی شده است که کودکان نتوانند به راحتی آن را باز کنند و به طور اتفاقی باتری دستگاه را قورت دهند. با توجه به سایز دستگاه، چنین باتری کوچکی به خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود و می توان گفت زمان استفاده از دستگاه تا یک سال می باشد. طبق آزمایشات انجام شده بر روی دستگاه، تقریباً هیچ باتری در هنگام نوشتن مصرف نمی شود و این مقدار در هنگام پاک کردن ناچیز است، بنابراین می توانید با خیال راحت تا 100 بار در روز به مدت یک سال از باتری آن استفاده کنید.

نزدیک به برد دیجیتال شیائومی میجیا یک خودکار پلاستیکی متصل است که توسط یک قطب مغناطیسی به دستگاه جذب می شود. این خودکار در مقابل نمایشگر LCD دستگاه واکنش بی نظیری دارد و به نرمی روی آن حرکت می کند. نوشته ها و طرح های کشیده شده بر روی نمایشگر LCD به رنگ آبی فیروزه ای هستند و همچنین به فشار دست شما کاملا حساس هستند. اگر قطر کتیبه با افزایش و کاهش فشار تغییر کند.

علاوه بر موارد فوق، فونت در کنار آن ارائه شده است تخته سیاه می آیداز پلیمر کریستالی ترموپلاستیک ساخته شده است. با وجود اینکه سطح آن در برابر استفاده و سایش مقاوم است، اما برای یک دست بسیار مناسب است و طراحی ظریفی دارد تا استفاده از آن را برای کودکان آسان و بدون دردسر کند. علاوه بر این صفحه نمایش آن طیف نور آبی مضر برای چشم ساطع نمی کند.

نتیجه گیری و خلاصه

برد مغناطیسی دیجیتال شیائومی این دستگاه در دو اندازه مختلف عرضه می شود، بنابراین اگر نیاز به حمل آن و استفاده از آن در مکان های مختلف دارید، به جای نسخه 20 اینچی، نسخه 10 اینچی را انتخاب کنید. بسیار شیک است و می تواند هدیه ای مناسب برای کودکان باشد. البته می توان از تخته سیاه شیائومی هم در منزل و هم در محل کار برای طراحی نقشه ها، یادداشت های روزانه و … استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا