برسی دوربین نظارتی هوشمند شیائومی Xiaomi Home Security Camera C200 MJSXJ14CM

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات دوربین نظارتی هوشمند شیائومی Xiaomi Home Security Camera C200 MJSXJ14CM هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

دوربین نظارتی هوشمند شیائومی Xiaomi Home Security Camera C200 MJSXJ14CM

شیائومی به تازگی دوربین نظارتی هوشمند شیائومی C200 را روانه بازار کرده است که با نصب آسان و بدون نیاز به سیم کشی و خرید لوازم جانبی، امنیت و نظارت را فراهم می کند. این دوربین 360 درجه با پوشش کامل هیچ نقطه کوری باقی نمی گذارد و هر گوشه خانه را زیر نظر دارد. این دوربین هوشمند شیائومی یک دوربین مداربسته بسیار باکیفیت و خوش ساخت است که برند شیائومی سعی در تولید آن در بالاترین سطح کیفی داشته است. این دوربین هوشمند دارای قابلیت اتصال بی سیم است، بنابراین می توانید به راحتی این دوربین را به تلفن همراه خود متصل کنید و تنظیمات مختلف دوربین را به راحتی از طریق تلفن همراه انجام دهید. یکی از با ارزش ترین و مهم ترین ویژگی های این دوربین قابلیت دید در شب است. این دوربین ویژگی های زیادی دارد و می تواند به صورت 360 درجه به صورت افقی و

ویژگی های

طراحی و ظاهر:

طراحی دوربین نظارت هوشمند شیائومی C200 به گونه ای است که می توانید آن را در هر جای خانه، روی میز یا سقف نصب کنید. ابعاد دوربین هوشمند شیائومی C200 115 در 78 در 78 میلی متر و وزن آن 310 گرم است. زمانی که دوربین را روی سقف نصب می کنید، هوش مصنوعی به کار رفته در آن موقعیت را به خوبی تشخیص می دهد و در حین ضبط، صفحه نمایش را 180 درجه می چرخاند.

دوربین مداربسته هوشمند شیائومی C200

سه روش ذخیره سازی با رمزگذاری H265:

داشتن استاندارد کدگذاری H.265 ویدیوها را روان‌تر کرده و پهنای باند را ذخیره می‌کند. این استاندارد در مقایسه با نسخه قدیمی H.264، مصرف پهنای باند را تا 50 درصد کاهش می دهد و در عین حال فضای کمتری را اشغال می کند. اما با توجه به اینکه دوربین امنیتی شیائومی هر لحظه فیلم می گیرد، امکان پر شدن حافظه نیز وجود دارد. بنابراین، عاقلانه است که چندین روش ذخیره سازی برای آن در نظر بگیرید.

این دوربین می تواند از کارت حافظه microSD پشتیبانی کند، از فضای ذخیره سازی متصل به شبکه NAS استفاده کند و همچنین دارای فضای ذخیره سازی ابری است. حداکثر ظرفیت کارت حافظه پشتیبانی شده توسط این دوربین 256 گیگابایت است و می توانید از ویدیوهای قدیمی آن در حافظه شبکه بک آپ بگیرید. با فعال کردن فضای ذخیره سازی ابری، همه ویدیوها به محض ضبط به طور خودکار در فضای ابری ذخیره می شوند.

دوربین مداربسته هوشمند شیائومی C200

مانیتورینگ و ارتباط صدا:

مانیتورینگ این دوربین تنها به ضبط تصاویر محدود نمی شود، بلکه از طریق انتقال دو طرفه صدا، گزینه مناسبی برای مانیتور کودک در اتاق کودک شما می باشد. این دوربین با میکروفون و اسپیکر می تواند تمامی صداها را ضبط کند و به شما اجازه صحبت با افراد خانه را بدهد. با استفاده از دوربین می توانید با کسانی که در طرف دیگر دوربین هستند ارتباط برقرار کنید و آنها به شما پاسخ خواهند داد. به عنوان مثال می توانید از این دوربین به عنوان دوربین مداربسته در خانه یا زمانی که دوربین را در اتاق خواب کودک قرار می دهید و می خواهید از وضعیت او آگاه شوید و برای او لالایی بخوانید استفاده کنید. تمام این کارها را می توان به راحتی با اپلیکیشن شیائومی می هوم انجام داد. تشخیص و ردیابی حرکت به طور پیش فرض در دوربین غیرفعال است و باید آن را به صورت دستی در برنامه فعال کنید.

دوربین مداربسته هوشمند شیائومی C200

دید در شب:

دوربین نظارت هوشمند شیائومی C200 با دید در شب بهبودیافته خود می تواند حتی در نور کم نیز تصاویر واضحی بگیرد. بسیاری از دوربین ها نمی توانند در شب تصاویر رنگی ضبط کنند و این یکی از مهم ترین مزیت های خرید دوربین نظارت هوشمند شیائومی C200 است. فناوری دید در شب که با تابش نور مادون قرمز با طول موج 940 نانومتر تحقق می یابد، به افراد داخل خانه آسیبی نمی رساند.

دوربین مداربسته هوشمند شیائومی C200

مانیتورینگ نقاط کور پانورامیک:

دوربین شیائومی C200 از موتور دو محوره Pan/Tilt/Zoom استفاده می کند که به آن زاویه دید 360 درجه افقی و 106 درجه عمودی می دهد. با کمک این زاویه دید گسترده می توانید تمام قسمت های خانه را زیر نظر داشته باشید و هیچ نقطه کوری از خود باقی نگذارید.

توانایی تشخیص حرکت:

شیائومی C200 با کمک الگوریتم جدیدی که در این دوربین به کار رفته است می تواند حرکات مشکوک را تشخیص دهد. با استفاده از این ویژگی، دوربین دیگر نیازی به اتصال به منبع برای تشخیص حرکات ویدئویی ندارد، اما می تواند چهره انسان را تشخیص دهد و فیلم های کوتاه را به تلفن همراه ارسال کند. به این ترتیب افراد مشکوک خیلی سریعتر شناسایی می شوند.

دوربین مداربسته هوشمند شیائومی C200

کیفیت تصویر و فیلم:

همانطور که مسلم است کیفیت فیلمبرداری دوربین مداربسته یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هر کسی در هنگام خرید دوربین مدار بسته به آن توجه می کند. شیائومی C200 توانایی ضبط ویدیو با کیفیت و وضوح 1080P را دارد که به کمک لنز 2 مگاپیکسلی واضح تر و واضح تر است.

قابلیت اتصال به شبکه وای فای:

دوربین مداربسته هوشمند شیائومی C200 قابلیت اتصال به شبکه از طریق وای فای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز را دارد. همچنین می توانید دوربین را از طریق آن به تلفن همراه خود متصل کنید و با اپلیکیشن هر آنچه از جلوی چشمان تیزبین بین این دوربین می گذرد را به صورت زنده مشاهده کنید. به دلیل سرعت بالای اتصال، قطعی یا یخ زدن تصویر وجود نخواهد داشت.

دوربین مداربسته هوشمند شیائومی C200

نظارت از راه دور با اپلیکیشن Mi Home:

همانطور که قبلا اشاره کردیم، برای اتصال به بسیاری از ویژگی های دوربین هوشمند شیائومی C200 MJSXJ14CM، باید به اپلیکیشن آن متصل شوید. به عنوان مثال، برای اینکه بتوانید خانه را از راه دور مانیتور کنید، فقط باید وارد اپلیکیشن شوید و از طریق لنز دوربین گوشی، خانه را زیر نظر بگیرید. علاوه بر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، می‌توانید اسپیکر Mi AI و Mi TV خود را نیز به این دوربین متصل کنید. این دوربین از دستیار صوتی الکسا و OK گوگل پشتیبانی می کند. می توانید ویدیوهای ضبط شده روی کارت حافظه microSD را با سرعت 1x/4x/16x پخش کنید تا وقت خود را تلف نکنید.

106 درجه به صورت عمودی بچرخید.

دکمه بازگشت به بالا