برسی ساعت مکانیکی شیائومی مدل سیاه چالهD1167 CIGA Design Mechanical Watch U011 Series Black Hole

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت مکانیکی شیائومی مدل سیاه چالهD1167 CIGA Design Mechanical Watch U011 Series Black Hole هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت مکانیکی شیائومی مدل سیاه چالهD1167 CIGA Design Mechanical Watch U011 Series Black Hole

ساعت سیاه چاله CIGA Design U Series دارای صفحه ای مدرن و طراحی الهام گرفته از اکتشافات فضایی و سیاهچاله ها است. قاب عمیق آن فضایی را برای حرکت شناور و دست های خمیده فراهم می کند، در حالی که یک کریستال یاقوت کبود فرو رفته ظاهر را کامل می کند. این ساعت اولین ساعت مکانیکی اورجینال جهان با مفهوم طراحی سیاهچاله است.

ساعت مکانیکی سیاه چاله سری طراحی CIGA U011

این موتور توسط یک موتور سیکو NH05 با ذخیره انرژی 40 ساعته تامین می شود. موجود در دو طرح استیل و تیتانیوم.

خصوصیات

طرح، متریال و ابعاد:

CIGA Design با پل کوهن، طراح صنعتی استرالیایی برنده جوایز، برای ارائه اولین ساعت مفهومی طراحی سیاهچاله در جهان برای اتصال مردم به کهکشان ها و توضیح سیاهچاله همکاری کرده است. ساعت شنی به عنوان نماد مرکز سیاه چاله عمل می کند. این یک طرح مقعر در کریستال یاقوت کبود اجرا می کند که سیاهچاله همه کاره را منعکس می کند. حرکت و عقربه ها در مرکز ساعت توسط یک ساختار ثابت شفاف نگه داشته شده و دنیایی مکانیکی معلق در زمان و مکان ایجاد می کند.

ساعت مکانیکی سیاه چاله شیائومی سری U

مفهوم زمان در سیاهچاله:

در اواخر قرن هجدهم، دانشمند بریتانیایی جان میشل برای اولین بار وجود “ستاره های سیاه” با جاذبه بسیار قوی را مطرح کرد. در سال 2019، تلسکوپ افق رویداد اولین تصویر از یک سیاهچاله در تاریخ بشر را منتشر کرد. بشر هرگز از جستجو و کاوش در کهکشان ها دست برنداشته است. این ساعت که در آگوست 2019 به عنوان ادای احترام به مردم برای تحقیقات علمی بی وقفه در کشف سیاهچاله طراحی شده است، اصول اسرارآمیز سیاهچاله را در طراحی منحصر به فرد خود گنجانده است که بر زیبایی شناسی مکانیک بین ستاره ای تأکید دارد.

ساعت مکانیکی سیاه چاله شیائومی سری U

ساختار شیبدار 100 درجه:

در ساعت سیاه‌چاله‌های سری CIGA Design U، اعداد حس سیاه‌چاله و فناوری را ایجاد می‌کنند و این احساس را ایجاد می‌کنند که دست‌ها به درون سیاه‌چاله مکیده شده‌اند.

ساعت مکانیکی سیاه چاله سری طراحی CIGA U011

عمق حکاکی 0.5 میلی متر:

حکاکی شده با اعداد سه بعدی پیچیده، قاب با کیفیت اریب شده فضای مکانیکی روی مچ دست را قاب می کند.

ساعت مکانیکی سیاه چاله شیائومی سری U

درز به شکل تاج زرشکی:

صفحه ساعت رنگ اولین تصویر ترکیبی از یک سیاهچاله در سال 2019 را منعکس می کند. این احساس را ایجاد می کند که در صحنه هستید تا کشش سیاهچاله را احساس کنید.

دو انتخاب بند ساعت برای مناسبت های مختلف:

این ساعت دارای دو بند می باشد که با توجه به سلیقه و موقعیت خود می توانید آن ها را تغییر دهید.
یک بند از لاستیک فلورو، سبک و راحت است و بند دوم SS Milanese، انعطاف پذیر و قابل تنظیم بر اساس اندازه مچ دست است.

ساعت مکانیکی سیاه چاله شیائومی سری U

3 ATM مقاومت در برابر آب:

ساعت سیاه چاله سری CIGA Design U در برابر قطرات باران، شستشوی دستی محافظت می شود. توجه داشته باشید که این ساعت برای دوش گرفتن یا شنا مناسب نیست.

دکمه بازگشت به بالا