برسی ساعت هوشمند آمازفیت GTS 2 شیائومی نسخه گلوبال D1174

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند آمازفیت GTS 2 شیائومی نسخه گلوبال D1174 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند آمازفیت GTS 2 شیائومی نسخه گلوبال D1174

از آنجایی که در عصر استفاده از وسایل الکترونیکی مدرن هستیم، هر روزه محصولات الکترونیکی زیادی برای سهولت کار در بازار عرضه می شوند. زمان مهمترین نقش را در زندگی ایفا می کند. حال بیایید مزایای چنین شرکت های بزرگی را درک کنیم سامسونگ، یک سیب و شیائومی شروع به کار کرد تا معنای زمان را ملموس تر کند. شیائومی با تولید ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 شیائومی نسخه جهانی سهم بزرگی از بازار رقابتی را به خود اختصاص داده است. با نگاهی دقیق تر Amazfit GTS 2ما تفاوت های آن را با دیگر ساعت های هوشمند کشف خواهیم کرد.

طراحی

ج Amazfit GTS 2مثل بقیه ساعت هوشمند سلام شیائومیاز طرح مربع و زاویه استفاده شده است. این را قاب کنید ساعت هوشمند برخلاف مدل های قبلی که پلاستیکی بودند، آلومینیومی است. آمازفیت جی تی اس 2 دارای صفحه نمایش 1.65 اینچی با بند 20 میلی متری و وزن آن 24.8 گرم است. بند آن ساعت باهوش جنسیت سیلیکون ضد حساسیت طیف رنگ در پاراگراف است Amazfit GTS 2 این بیشتر از مدل های قبلی است.

صفحه نمایش

Amazfit GTS 2 صفحه نمایش 1.65 اینچی دارد AMOLED و رزولوشن 442 در 348 پیکسل با تراکم پیکسلی 341 پیکسل بر اینچ است. صفحه نمایش با روکش شیشه ای سه بعدی ضد خش، روکش شده. Amazfit GTS 2 سه تم وجود دارد، نقره ای، طلایی و مشکی. با توجه به مشخصات صفحه نمایش و متریال آن، کار با این ساعت هوشمند در نور مشکلی نخواهد داشت.

ویژگی های Amazfit GTS 2

ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 شیائومی نسخه جهانی بیشتر بر سلامت و تناسب اندام متمرکز است. این ساعت هوشمند دارای 12 حالت ورزشی است که با دریافت آخرین به روز رسانی به 90 حالت ورزشی می رسد. این 12 رشته ورزشی عبارتند از: کوه نوردی، دوچرخه سواری در فضای باز، دویدن در فضای باز، تردمیل، دوچرخه سواری در فضای باز، شنا در استخر، شنا در آب های آزاد، شنای آزاد، پیاده روی سخت، دویدن سخت، اسکی و بس. Amazfit GTS 2 قادر است با فشار 5 اتمسفر از نفوذ آب تا عمق 50 متری جلوگیری کند. این ساعت هوشمند قابلیت اندازه گیری و بررسی ضربان قلب و ریتم همراه با تنفس هدفمند را دارد. با تشکر از سنسور PPG، Amazfit GTS 2 24 ساعت شبانه روز ضربان قلب شما را کنترل می کند و به محض اینکه ضربان قلب از حد طبیعی بالاتر رفت با یک لرزش به شما هشدار می دهد. آمازفیت با موقعیت یابی جی پی اس و گلوناس است

سیستم گلوناس که کلمات روسی کوتاه شده هستندسیستم جهانی ناوبری ماهواره ای که مخفف Global Navigation Satellite System است. گلوناس توسط نیروی هوایی روسیه اداره می شود و اطلاعات سرعت و موقعیت را در زمان واقعی در اختیار کاربران قرار می دهد. Amazfit GTS 2 دارای 3 گیگابایت حافظه، میکروفون و اسپیکر می باشد. به دلیل وجود اسپیکر در این ساعت هوشمند، نوتیفیکیشن ها علاوه بر لرزش با صدا نیز همراه هستند. یکی دستیار صوتی در این ساعت هوشمند این ساعت به شما امکان می دهد با ساعت خود صحبت کنید و از آن بخواهید کارهایی مانند تنظیم آن را انجام دهد یادآورییک لیست خرید راه اندازی کنید، برنامه های ورزشی تهیه کنید و کارهایی از این قبیل انجام دهید. در این ساعت هوشمند کنترل صوتی دیگری نیز وجود دارد که در صورت عدم اتصال به گوشی می توانید از آن استفاده کنید. همانطور که گفتیم Amazfit GTS 2 دارای حافظه داخلی 3 گیگابایتی است که به ما امکان می دهد یک لیست پخش ویژه داشته باشیم. این ساعت هوشمند قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای و هدفون های بی سیم را می توان به راحتی استفاده کرد. Amazfit GTS 2 وجود دارد صفحه ساعت متنوع است. امکان سفارشی سازی اعلان ها در این ساعت هوشمند اضافه شده است و به ما این امکان را می دهد که از شنیدن مداوم نوتیفیکیشن هایی مانند پیام های تلگرام یا واتس اپ خسته نشویم.

باتری

ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 شیائومی نسخه جهانی انرژی آن توسط یک باتری 246 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این باتری گوشی هوشمند می تواند تا 7 روز با شارژ کامل و استفاده معمولی و تا 20 روز در استفاده اولیه با ما کار کند. زمان لازم برای شارژ کامل باتری Amazfit GTS 2 حدود 2 ساعت است.

دکمه بازگشت به بالا