برسی ساعت هوشمند آی می لب مدل W13

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند آی می لب مدل W13 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند آی می لب مدل W13

ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W13 جدیدترین ساعت هوشمند IMILAB با صفحه نمایش تمام لمسی 1.43 اینچی AMOLED و 326ppi است که بهترین دید و حساسیت را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، صفحه زیبای 45.5 میلی متری، روکش فلزی صیقلی، دو نوع بند و بیش از 100 صفحه با سلیقه ها و سبک های مختلف مطابقت دارد و به شما کمک می کند در هر شرایطی بدرخشید. این ساعت همچنین دارای نمایشگر ضربان قلب، نمایشگر اکسیژن خون، مانیتور خواب، پخش کننده موسیقی، دستیار صوتی، 100 حالت ورزشی، مقاومت در برابر آب IP68 و غیره است. در ویژگی ها و طراحی آن برای ارائه عملکرد بهتر. با این ساعت بیشتر آشنا خواهید شد.

طراحی ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W13

طراحی مدرن و شیک در کنار وزن بسیار سبک و ابعاد مناسب با ارگونومی دست انسان، امکان استفاده راحت از این ساعت را فراهم می کند. ابعاد این ساعت 45.5 x 45.5 x 12.6 میلی متر و وزن بدون بند 34 گرم و با بند 58 گرم می باشد. این ساعت در رنگ های نقره ای و مشکی موجود است. امکان اتصال دو نوع تسمه (بند سگکی معمولی و بند مغناطیسی) وجود دارد. این ساعت دارای بریدگی چرخشی و دکمه تنظیمات است. این دو کنترل در سمت راست ساعت قرار دارند.

مقاومت IP68

ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W13 با مقاومت IP68 در برابر پاشش ناگهانی آب محافظت می شود. همچنین مقاومت خوبی در برابر تعریق دارد و تمرینات شدید باشگاه را تحمل می کند.

صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED

ساعت هوشمند W13 دارای گزینه «همیشه روشن» قابل تنظیم است که نمایشگر همیشه روشن و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. در هر شرایطی، می توانید با انتخاب صفحه نمایشی که مناسب استایل شما است، استایل خود را روشن تر کنید. این صفحه نمایش وضوح بی نظیری دارد و تمام لمسی است. رزولوشن این صفحه نمایش 326ppi است.

تماس بلوتوث پایدار

هنگام ورزش در فضای باز، انجام کارهای خانه یا آشپزی، تلفن هوشمند خود را از طریق بلوتوث وصل کنید و از راحتی پاسخگویی و رد تماس ها در ساعت لذت ببرید.

پخش کننده موسیقی

این ساعت دارای اسپیکر داخلی می باشد. این اسپیکر علاوه بر برقراری تماس و پخش صدای مخاطب شما، قابلیت پخش موسیقی را نیز دارد. می توانید از طریق ساعت به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید و از آن لذت ببرید.

دستیار صوتی ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W13

این ساعت از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می کند. بدون نیاز به دست و فقط با صدای خود تنظیمات و دستورات لازم را روی ساعت خود تنظیم کنید. برای مثال، می‌توانید زنگ هشدار تنظیم کنید یا متن را ترجمه کنید.

باتری ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W13

عمر باتری پایدار با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت زمانی که به طور کامل از تمام عملکردهای ساعت استفاده می کنید. 3 روز است اما زمانی که این ساعت عملکردهای کلیدی خود را انجام نمی دهد، 15 روز شارژ می شود. مدت زمان شارژ 2 ساعت است و پس از شارژ کامل می تواند عملکردهای خود را به بهترین نحو ارائه دهد.

100 تمرین مبتنی بر هدف

ورزش و روال مورد علاقه خود را از بین 100 حالت مختلف ورزشی انتخاب کنید تا موارد دیگر را بر اساس اطلاعات آن تمرین رتبه بندی کنید. در مورد مواردی مانند مدت زمان ورزش، میزان کالری سوزانده شده، ضربان قلب و غیره به شما اطلاع می دهد. در حین تمرین همزمان

کاربرد

در اپلیکیشن fit می توانید به تمام اطلاعات ورزشی خود دسترسی داشته باشید و به آن امتیاز دهید.

پایش 24 ساعته سلامت

ضربان قلب 24 ساعته، SPO2 و نظارت بر خواب به شما بینشی در مورد سلامت شخصیت خود می دهد. این اطلاعات اولیه بهداشتی با استفاده از حسگر پشت ساعت به دست می آید و پس از بررسی آن، ساعت به شما اطلاع می دهد. اگر چیزی غیرعادی در روند سلامت خود مشاهده کردید، به شما اطلاع می دهد که به پزشک خود مراجعه کنید. توجه داشته باشید که این ساعت نمی تواند جای پزشک را برای شما بگیرد.

  • تپش قلب
  • SPO2
  • تست فشار
  • تست خلق و خو و استرس

دوره برای بانوان

این ساعت با دریافت اطلاعات مربوط به چرخه زنان، در زمان های مورد نظر و مهم برای اطمینان از سلامتی آنها را آگاه می کند.

سایر ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W13

این ساعت ویژگی های اساسی و کاربردی دیگری نیز دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • اطلاع رسانی پیام ها
  • اطلاعات آب و هوا
  • زنگ خطر. هشدار
  • یادآور استرس
  • یک تلفن همراه پیدا کنید
  • سیگنال گیر کرده
  • ردیابی خواب
دکمه بازگشت به بالا