برسی ساعت هوشمند شیائومی امازفیت D1176 Amazfit X

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی امازفیت D1176 Amazfit X هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی امازفیت D1176 Amazfit X

آمازفیت برندی است که توسط Huami معرفی شده و بیشتر با ابزارهای پوشیدنی و هدفون های بی سیم شناخته می شود. در آوریل 2020، شرکت Amazfit ساعت هوشمند Amazfit X را با ظاهری منحصر به فرد عرضه کرد. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit X یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش خمیده است که با ظاهری آینده نگر به بازار عرضه شده است.

این محصول دکمه فیزیکی ندارد و عملکرد آن توسط دو سنسور واقع در دو طرف آن کنترل می شود که با فشردن همزمان هر دو ساعت روشن می شود و رابط کاربری نمایش داده می شود. هدف آمازفیت از طراحی یک صفحه نمایش بزرگ، ارائه اطلاعات بیشتر در یک نگاه است تا بدون نیاز به جابجایی مداوم بین صفحه نمایش، عناصر لازم را مشاهده کنید.

خصوصیات

طرح، متریال و ابعاد:

بدنه ساعت هوشمند آمازفیت ایکس از آلیاژ تیتانیوم و بند های آن از فلوروباربر ساخته شده است که از مواد پلی کربنات مناسب برای پوست های لطیف بوده و ایجاد حساسیت نمی کند.

این محصول در یک جعبه بزرگ و گرد عرضه می شود که داخل آن شارژر مخصوص، پایه لوکس و نصف مچ بند زاپاس تعبیه شده است. این بدان معناست که شما فقط باید قسمت پایین بند را با این بند کوتاه‌تر تعویض کنید تا اطمینان حاصل شود که ساعت بهتر به مچ‌های باریک‌تر می‌خورد. قسمت بالای بند دارای قفل بند است که می تواند سفتی ساعت را بر اساس سوراخ های روی بند مقابل تنظیم کند. این مدل قفل یکی از مطمئن ترین مدل ها می باشد که به شما تضمین می دهد ساعت از دستتان نیفتد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit X

صفحه نمایش ساعت هوشمند Amazfit X:

در ابتدا با دیدن این ساعت صفحه نمایش خاص آن جلب توجه می کند، صفحه نمایش 2.07 اینچی AMOLED با رزولوشن 640 در 206 پیکسل فضای کافی برای نمایش اطلاعات ایجاد کرده است و طراحی آن به گونه ای است که با انحنای 92 درجه در اطراف آن قرار گرفته است. مچ دست مهندسان این محصول اعلام کردند که خم شدن شیشه حاصل گرمایش آن تا 700 درجه سانتیگراد است و طی یک فرآیند پیچیده 6 مرحله ای صورت می گیرد. این نمایشگر یکی از پرنورترین مدل هایی است که با تولید تصاویر واضح و روشن، نمایشگر مناسبی را ارائه می دهد. به گفته آمازفیت، این پنل دارای رزولوشن 326 PPI HD است و 20 صفحه مختلف به طور ویژه برای این مدل طراحی شده است تا با ایجاد ترکیبی مینیمال یا کنار هم، ظاهر نمایشگر اطلاعات را مشخص کند. Amazfit X با وجود اینکه شکل یک دستبند هوشمند دارد، به عنوان یک ساعت هوشمند تبلیغ و فروخته می شود. شما می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را بدون نیاز به اسکرول روی صفحه نمایش داشته باشید.

عملکرد ساعت هوشمند Amazfit X:

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit X اعلان‌های دریافتی را به شما نشان می‌دهد و یک همراه ورزشی، ردیاب خواب و مانیتور اکسیژن خون با ویژگی‌های اندازه‌گیری و سنسورهای ردیابی است که در زیر به طور کامل بررسی می‌کنیم. به عنوان یک نظارت بر وضعیت سلامتی شما در نظر گرفته می شود. این محصول مجهز به حسگرهای حرکتی مانند سنسور شتاب 3 محوره و ژیروسکوپ برای ردیابی فعالیت های داخل و خارج از منزل می باشد. از نظر ورزشی، این ساعت هوشمند از 9 حالت مختلف مانند دویدن، شنا، دوچرخه سواری و پیاده روی، فضای باز یا سرپوشیده پشتیبانی می کند و قادر خواهد بود به طور خودکار انواع مختلف ورزش را بدون کلیک روی دکمه شروع تشخیص دهد و به شما اطلاع دهد.

این محصول با ضریب استاندارد 5ATM ضد آب بوده و می توانید در حین دوش گرفتن و یا شنا در عمق 50 متری از ویژگی های آن بهره مند شوید. در ساختار این محصول از GPS و GLONASS استفاده شده است تا به راحتی نقشه مسیرهایی را که برای پیاده روی یا دویدن انتخاب کرده اید در اپلیکیشن مشاهده کنید. مکان یاب اطلاعات مکان را جمع آوری می کند و به شما کمک می کند تا مسائل مرتبط را ردیابی و ردیابی کنید. تمام ورزش ها توسط ساعت ردیابی شده و با برنامه Zepp همگام سازی می شوند. این اپلیکیشن و ویژگی‌های آن برای کسانی که از محصولات آمازفیت استفاده می‌کنند بسیار مناسب است و به آن‌ها اجازه می‌دهد با نمایش و تجزیه و تحلیل داده‌ها، دید جامعی برای تفسیر وضعیت سلامتی خود داشته باشند.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit X

ساعت هوشمند Amazfit X برای ردیابی خواب:

طراحی فوق العاده سبک و خمیده این ساعت هوشمند باعث می شود وزن آن را روی بازوی خود احساس نکنید و حتی بتوانید هنگام خواب از ویژگی های فوق العاده آن برای قدردانی از کیفیت خواب خود بهره ببرید. این ردیاب شما را در چهار مرحله خواب، خواب سبک (مرحله 1 و 2)، خواب عمیق و خواب REM (مرحله خواب) همراهی می کند. ساعت خواب شبانه را تشخیص می دهد و شروع به ردیابی داده ها می کند تا با نشان دادن نحوه خواب شما به بهبود کیفیت خواب شما کمک کند. ردیابی خواب همچنین شامل چرت زدن های بیش از 20 دقیقه در طول روز است که به شما کنترل دقیق تری می دهد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit X

ضربان قلب، سطح استرس، سطح اکسیژن خون، نمره سلامت PAI در ساعت هوشمند Amazfit X:

Amazfit X علاوه بر ردیابی خواب، ضربان قلب، سطح استرس و سطح اکسیژن خون را نیز ردیابی می کند. برای ضربان قلب، ردیابی هم BPM و هم ضربان قلب در حالت استراحت را نشان می‌دهد. تشخیص سطح استرس با بررسی تغییرات ضربان قلب انجام می شود و حالت به صورت یکی از حالت های آرام، خفیف، متوسط ​​و زیاد نمایش داده می شود. این ارزیابی به شما کمک می کند تا محرک ها را شناسایی کرده و استرس را مدیریت کنید. توجه داشته باشید که از آنجایی که این اندازه گیری بر اساس ضربان قلب شما انجام می شود، ممکن است ورزش را به عنوان یک عامل استرس زا اندازه گیری کند. پس باید این داده ها را بررسی کنید و تفسیر را خودتان انجام دهید. سلول های خونی برای حفظ سلامت بدن و هوشیاری ذهن به تعادل مناسب اکسیژن نیاز دارند. این ساعت هوشمند سطح اکسیژن خون SpO2 را از طریق نور مادون قرمز اندازه گیری کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

PAI مخفف Personal Activity Intelligence و مخفف Personal Activity Intelligence است که برای هر کاربر یک نتیجه سلامت یک ارزش ایجاد می کند. این سیستم امتیازدهی داده‌های پیچیده در مورد ضربان قلب، فعالیت‌های روزانه و سایر آمارهای سلامتی را تجزیه و تحلیل می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به راحتی وضعیت بدنی و سلامت خود را درک کنید. طبق مطالعات HUNT، افرادی که به طور منظم نمره PAI خود را بررسی می کنند، خطر مرگ ناشی از فشار خون و بیماری قلبی را کاهش می دهند و امید به زندگی خود را افزایش می دهند.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit X

باتری ساعت هوشمند Amazfit X:

طراحی بدنه نازک، سبک و منحنی، چالشی را از نظر فضای باتری ایجاد کرد. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit X با باتری منحنی لیتیوم یون پلیمری محدودیت ها را دور زده و از انحنای 92 درجه ای پنل پیروی می کند. در کنار این محصول یک شارژر مخصوص وجود دارد که فرآیند شارژ را از طریق آهنربا انجام می دهد. با نصب شارژر در پایه قاب، یک پایه شارژ مخصوص خواهید داشت که علاوه بر محافظت از ساعت، آن را همزمان شارژ می کند. زمان شارژ 0 تا 100 درصدی این باتری 205 میلی آمپر ساعتی حدود 75 دقیقه است که در حالت استفاده معمولی با شارژ کامل 7 روز دوام می آورد.

دکمه بازگشت به بالا