برسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi GS1 Pro

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi GS1 Pro هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi GS1 Pro

ساعت هوشمند شیائومی گلوریمی GS1 Pro توسط برند تازه تاسیس گلوریمی تولید و به بازار عرضه می شود. علیرغم تولید جدیدترین و شیک ترین گجت های موجود، این برند به راحتی توانسته است در کمترین زمان برای خود جایگاهی ایجاد کند. ظاهر این ساعت هوشمند فوق العاده جذاب است و جدای از ظاهر منحصربفردش، ویژگی های فوق العاده ای دارد که نظر هر کاربری را به خود جلب می کند.

مشخصات ساعت هوشمند Glorimy GS1 Pro

ساعت هوشمند Glorimi gs1 pro شیائومی با صفحه نمایش مربعی تولید کردند که در کنار تمام رنگ آن می توان به عملکرد لمس کامل نیز اشاره کرد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این ساعت دارای سایز 2.01 اینچ می باشد که از نوع AMOLED می باشد. میزان روشنایی این نمایشگر 1200 نیت است که می توانید به راحتی در زیر نور خورشید از آن استفاده کنید و مشکلی پیش نخواهد آمد.
وضوح آن 410 در 502 پیکسل است و جالب تر است بدانید که از ویژگی همیشه روشن پشتیبانی می کند. برای این کار شیشه 2.5 بعدی با سختی بالا را در نظر گرفته اند که یکی از فاکتورهای جذاب ساعت فوق می باشد. بدنه ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و در سمت راست دکمه جادویی را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از این دکمه می توانید به راحتی در منوهای ساعت اسکرول کنید.
بند های سیلیکونی همراه این ساعت تعبیه شده است که با توجه به تنوع رنگ به راحتی می توانید آن ها را با هر نوع پوششی ست کنید و از ساعت مورد نظر خود استفاده کنید. در این مدل، شرکت سازنده تصمیم گرفته است تا کاری انجام دهد که در زمان انتظار یا هر زمان دیگری خسته نشود. بنابراین چند بازی در آن وجود دارد تا شما از آن لذت ببرید.
با استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 در این مدل ساعت هوشمند گلوریمی، می توانید یک رابطه قوی و پایدار برقرار کنید. ساعت به راحتی به گوشی مورد نظر متصل می شود و می توانید از این روش جدا از مشاهده تمامی اعلان ها و پیام ها، تماس های مورد نظر خود را نیز انجام دهید. این نسخه از بلوتوث برد 10 متری را بدون افت یا نویز به شما می دهد.

مقاومت آب

یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی گلوریمی gs1 pro ضد آب بودن آن است. این ساعت دارای گواهی IP68 می باشد. بر همین اساس اگر ساعت در دستان شما بوده و دستان خود را می شویید دیگر نگران نخواهید بود زیرا مقاومت کافی در برابر پاشش آب دارد. همچنین اگر عرق کردید یا باران می بارد نگران نباشید زیرا مقاومت کافی وجود دارد. اما من نباید خودم را در آب غوطه ور کنم.

قابلیت مکالمه با ساعت هوشمند شیائومی گلوریمی GS1 Pro

وجود میکروفون و اسپیکر در این مدل ساعت هوشمند به شما کمک می کند تا با اتصال گوشی و ساعت از طریق بلوتوث، مکالمه ای راحت و بی دردسر را تجربه کنید. این تماس فوق العاده شفاف خواهد بود و حتی در فاصله 10 متری هیچ مشکلی برای ارتباط یا مکالمه شما وجود نخواهد داشت.

پشتیبانی از 18 زبان زنده دنیا و زبان فارسی

جالب است بدانید که این ویجت به راحتی می تواند 18 زبان زنده دنیا را پشتیبانی کند. بنابراین در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را با هر زبانی که می خواهید مطابقت دهید. بنابراین، علاوه بر این که کل منوی شما به یک زبان پیاده سازی می شود، حتی می توانید پیام ها و اعلان ها را به همان زبان انتخاب شده دریافت کنید. خبر بهتر این است که ساعت هوشمند گلوریمی به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

باتری فوق العاده قوی

یک باتری 280 میلی آمپر ساعتی برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است که می تواند در حالت استندبای حدود 15 روز دوام بیاورد. در حالی که در صورت استفاده فشرده می توانید بین 3 تا 5 روز از این ساعت و ویژگی های منحصر به فرد آن بهره مند شوید. بنابراین همانطور که می دانید عمر باتری به میزان استفاده شما بستگی دارد. به طور کلی برای شارژ کامل ساعت به 2 ساعت زمان نیاز دارید.

سنسورهای سلامت در ساعت هوشمند شیائومی گلوریمی GS1 Pro

وجود حسگرهای سلامت در ساعت های هوشمند را می توانیم در گروه ویژگی های فوق العاده آن قرار دهیم. بررسی ضربان قلب به عنوان یک مانیتور 24 ساعته برای افرادی که از مشکلات قلبی رنج می برند بسیار مهم است. همچنین سطح اکسیژن خون باید به طور دقیق بررسی شود که با این ساعت هوشمند به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

مانیتورینگ خواب یکی دیگر از سنسورهای موجود در ساعت فوق است. بنابراین، اگر اختلالات مرتبط با خواب دارید، می توانید از این گزینه استفاده کنید. با استفاده از این ویجت می توان میزان استرس شما را تشخیص داد و بر اساس آن برنامه های تنفسی و تمرینات مربوطه برای شما ارسال می شود. این کلاس برای بانوان نیز برنامه مراقبتی دارد تا بتواند آنها را به خوبی راهنمایی کند.

پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی

بیش از 100 حالت ورزشی در این گجت هوشمند تعبیه شده است، بنابراین می توانید بر اساس آنها ورزش کنید. در این برنامه سعی شده بهترین حرکات ورزشی با توجه به شرایط بدنی شما ارائه شود تا بتوانید به مناسب ترین شکل ورزش کنید و از فرم خود راضی باشید.

دستیار صوتی هوشمند

ممکن است مواقعی پیش بیاید که نتوانید از دستان خود برای پیمایش و تعامل با برنامه ها استفاده کنید. در این شرایط می توانید دستیار صوتی هوشمند را فعال کرده و تمامی اقدامات لازم را به ساعت منتقل کنید و اجرای آنها را مشاهده کنید. در واقع تمامی دستورات از این طریق به ساعت منتقل خواهند شد.

دکمه بازگشت به بالا