برسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi M1 Pro

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi M1 Pro هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi M1 Pro

گلوریمی یکی از برندهایی است که توانسته محصولاتی با کیفیت فوق العاده تولید و روانه بازار کند. یکی از مهمترین اهدافی که این مجموعه دنبال می کند، تولید گجت های مد روز با قیمت مناسب است. ساعت هوشمند شیائومی glorimi m1 pro از این دسته از محصولات است که ظاهری فوق العاده جذاب تولید می شود. این ساعت هوشمند به لطف ظاهر و ویژگی های خود می تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند.

طراحی ساعت هوشمند Xiaomi Glorimi M1 Pro

به طراحی ساعت هوشمند شیائومی glorimi m1 pro دقت کنید. ساعت با صفحه نمایش گرد و با کیفیت و تمام رنگی در سایز 1.43 اینچ که با تکنولوژی AMOLED می باشد. بنابراین می توان کیفیت بالای این صفحه نمایش را شناخت. وضوح تصویر 466×466 پیکسل طراحی شده است. بدنه این گجت فلزی و از مواد PVD ساخته شده است. نوعی که فکر کرده اند سیلیکونی و روش بستن آن مغناطیسی است.
اگر به قاب ساعت بالا نگاه کنید، تنها یک دکمه انکودر چرخشی را مشاهده خواهید کرد که به کمک آن می توانید ساعت هوشمند را تنظیم کنید. می توانید بقیه تنظیمات را با استفاده از صفحه لمسی آن انجام دهید. انتخاب و خرید ساعت هوشمند هر فرد به ویژگی هایی بستگی دارد که در آن ساعت دیده می شود. از این رو لازم است قبل از ثبت نام کاربری، ویژگی های اصلی این گجت بررسی شود.
ساعت هوشمندی که در مورد آن صحبت می کنیم به گونه ای طراحی شده است که ضد آب باشد. این ساعت دارای استاندارد IP68 می باشد و در مواقعی که آب پاشیده می شود یا به هر نحوی زیر باران هستید می توانید مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

ویژگی های

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات ساعت هوشمند شیائومی گلوریمی m1 proاتصال آن به تلفن همراه از طریق بلوتوث باید ذکر شود. وجود بلوتوث نسخه 5.2 این امکان را به شما می دهد تا یک اتصال بی عیب و نقص و قابل اعتماد را تجربه کنید. پس از برقراری این ارتباط، به راحتی می توانید با مراجعه به اپلیکیشن اختصاصی از دیگر ویژگی های آن بهره مند شوید.

باتری عالی

در تولید این گجت هوشمند از باتری 280 میلی آمپر ساعتی استفاده کردند که برای شارژ کامل آن به 2 ساعت زمان نیاز دارد. در رابطه با حفظ شارژ نیز باید بدانید که بستگی زیادی به نحوه استفاده شما دارد. اگر به شدت از ساعت استفاده می کنید، شارژ کامل آن حدود 2.5 روز طول می کشد. اما در صورت استفاده معمولی و صرفه جویی در مصرف آن 13 روز ماندگاری دارد.

حالت های ورزشی

خرید ساعت هوشمند برای برخی افراد ممکن است به دلیل حالت های ورزشی باشد که در آن گنجانده شده است. شما می توانید بیش از 100 حالت ورزشی را در این ساعت هوشمند مشاهده کنید. حالت های ورزشی شامل دویدن، کوهنوردی، پیاده روی، دوچرخه سواری، یوگا، حتی پرش و بدمینتون و … از جمله حالت هایی است که می توانید با استفاده از این ساعت داشته باشید.

سنسورهای سلامت

شاید اگر از من بپرسید هدف از خرید چیست ساعت هوشمند چیست؟! به جرات می توانم به شما بگویم که در حین خرید به وجود و تنوع سنسورهای هوشمند توجه زیادی خواهم داشت. یک سنسور هوشمند متصل به مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب در این ساعت هوشمند تعبیه شده است. امکان نظارت بر خواب در حالت سبک و عمیق وجود دارد. علاوه بر این با توجه به شرایط زندگی افراد و تنش های موجود، سنسور تست استرس در این ساعت قرار داده شده است و می توانید از آن استفاده کنید. حتی می توانید تعداد نفس هایی که می کشید را بشمارید و از ویژگی سلامت زنان بهره ببرید. یادآوری دوره‌ای سبک زندگی زنان می‌تواند برای افرادی که به شدت تمایل به وجود این برنامه مراقبت از زنان دارند، مفید باشد. در ساعت بالا از یک ردیاب 24 ساعته استفاده کرده اند و همچنین بخشی برای نظارت بر SPO2 وجود دارد که می تواند بسیار مفید باشد.

امکان برقراری تماس صوتی

به لطف وجود بلوتوث و ارتباط بین تلفن همراه و ساعت هوشمند می توانید به راحتی از تماس های صوتی خود لذت ببرید. میکروفون و اسپیکر موجود در این ساعت به شما کمک می کند مکالمه ای با کیفیت را تجربه کنید.

در دسترس بودن دستیار صوتی

با کمک دستیار صوتی هوشمند موجود در این ساعت می توانید تمام دستورات خود را به صورت صوتی به آن بگویید و در نتیجه از عملکرد لمسی آن استفاده نکنید. این مورد در بیشتر مواقع مورد استفاده و مهم است.

پشتیبانی چند زبانه

برای افرادی که چند زبانه این ساعت را دارند، مهم است که بتوانند اعلان‌ها و پیام‌هایشان را به زبان دلخواه خود ببینند. به همین دلیل باید بدانید که ساعت فوق توانایی پشتیبانی از بیش از 18 زبان زنده دنیا را دارد.

توابع دیگر

از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند شیائومی می توان به گزینه رمزگذاری اشاره کرد. همچنین می توانید ساعت خود را طوری تنظیم کنید که زنگ هشدار را در زمان دلخواه به صدا درآورد. اگر می خواهید، داشتن ماشین حساب می تواند کمکی برای افرادی باشد که در مواقع نامشخص نیاز به محاسبات و کتاب های منظم دارند.

دکمه بازگشت به بالا