برسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi M2

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi M2 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Glorimi M2

باید ساعت هوشمند شیائومی GLORIMI M2 را به عنوان یک CALL WATCH جذاب بشناسید. ساعت هوشمند با طراحی گرد که ظاهری کاملا اسپرت دارد. بنابراین می توانید در هر زمانی از این ساعت استفاده کنید و تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد.

معرفی مدل ساعت هوشمند شیائومی گلوریمی M2

ساعت هوشمند شیائومی گلوریمی M2 دارای طراحی اسپرت و دوست داشتنی است و با توجه به نوع متریال به کار رفته در ساخت این ساعت هوشمند باید بدانید که از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. طراحی و ساخت به گونه ای است که شما را با یک ساعت لوکس روبرو می کند. با توجه به نوع متریال به کار رفته در تولید این ساعت هوشمند، وزن سبکی دارد و بدنه آن با زوایای آیرودینامیکی ساخته شده است. ساعت مورد بحث ما دارای صفحه گرد است.
صفحه نمایش تعبیه شده برای این مدل ساعت گلوریمی در اندازه 1.43 اینچ از نوع AMOLED بوده و قابلیت فوق شفاف بودن را دارد. علاوه بر ظاهر جذاب و زیبا، می توانید شاهد وجود ویژگی های منحصر به فرد در این ساعت هوشمند باشید. ویژگی هایی که هر کدام می توانند توجه شما را به طور کامل جلب کنند.

پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی

این ساعت هوشمند توانایی ارائه برنامه های ورزشی مرتبط با بیش از 100 حالت ورزشی را دارد. بر اساس این زمین های ورزشی و حالت های مختلفی که وجود دارد، می توانید از کالری سوز و مسافت سنج نیز استفاده کنید و آنها را اندازه گیری کنید.

مدیریت سلامت و وجود سنسورهای سلامت

سنسورهای سلامت موجود در ساعت هوشمند این شامل نظارت 24 ساعته ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون و نظارت بر خواب و استرس است. همه سنسورهای ذکر شده این توانایی را دارند که به شما در افزایش آگاهی سلامتی خود کمک کنند. پس با خیال راحت آنها را تست کنید. بررسی سلامت زنان سنسور دیگری است که در این ساعت تعبیه شده است تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. تست سطح احساسات و همچنین آموزش تنفس بسیار مهم است و می توانید در این کلاس از آن لذت ببرید.

ضدآب

این ساعت هوشمند دارای استاندارد ضد آب IP68 است. اگر این ساعت را در آب شیرین تا عمق حداکثر 1.5 متری و به مدت 30 دقیقه قرار دهید، توانایی کنترل نفوذ آب را دارد. حتی این امکان را دارد که از گرد و غبار محافظت شود.

ردیابی دقیق GPS

همچنین فقط از طریق تلفن همراه یا سیستم عامل موجود می توانید به GPS دسترسی مستقیم داشته باشید. این ویژگی به شما کمک می کند در موقعیت های مختلف قرار بگیرید و مشکلی نداشته باشید.

پشتیبانی عالی از باتری

انتخاب و نصب باتری با عمر مناسب به شما کمک می کند تا بتوانید آن را به مدت 10 روز در حالت آماده به کار قرار دهید و ساعت شنی متر مربع همچنان کار می کند در صورت استفاده معمولی، می توانید بازه زمانی حدود 3 تا 5 روز کاری را اندازه گیری کنید. البته باید بدانید که حالت ذخیره باتری جدیدی نیز وجود دارد که به افزایش عمر باتری کمک می کند.

قابلیت مکالمه در ساعت گلوریمی M2

با توجه به اینکه در ساخت این ساعت هوشمند از اسپیکر استفاده کرده اند، به راحتی می توانید تماس های بلوتوثی خود را انجام دهید. بنابراین، شما فقط باید گوشی را از طریق بلوتوث روی ساعت خود وصل کنید و به این ترتیب تمام تماس ها و پیام های دریافتی از تلفن همراه خود را روی ساعت خود خواهید داشت.

از دستیار صوتی استفاده کنید

دستیار صوتی هوشمند بسیار مهم و یکی از جذاب ترین ویژگی های هر ساعت هوشمند است. با فعال کردن این گزینه و ویژگی می توانید به راحتی و بدون هندزفری تمامی دستورات ارسال شده به ساعت را بررسی کنید.

پشتیبانی از 18 زبان زنده دنیا و زبان فارسی

با توجه به وجود و تعبیه 18 زبان زنده دنیا، می توانید به راحتی یکی از زبان ها را با توجه به نیاز و علاقه خود انتخاب کنید تا کل منو و عملکرد ساعت بر اساس آن برنامه ریزی شود. زبان انتخابی شما

صفحه های قابل تعویض در گلوریمی M2

ساعت دارای صفحه های زیادی است که می توانید به راحتی آنها را تغییر دهید. بیش از 100 شماره گیری در این ساعت هوشمند گلوریمی مشاهده می شود که شما قادر خواهید بود هر کدام را انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا