برسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Watch Lite 2

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Watch Lite 2 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Watch Lite 2

در زمینه ساخت ساعت هوشمند، شیائومی محصولات زیادی را در بازار عرضه کرده است که یکی از این محصولات فوق العاده و زیبا، ساعت هوشمند شیائومی ۲ Mibro Lite است. این ساعت هوشمند محصولی مناسب برای استفاده روزانه و ورزش است. برای اطلاع از ویژگی های این ساعت با ما همراه باشید.

ویژگی های ساعت هوشمند Mibro Lite 2 شیائومی

ویژگی های ظاهری، جنس و ابعاد:

با ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite 2 با ساعتی با صفحه گرد روبرو هستید. ساعتی با ابعاد تقریبی 44.7 در 44.7 در 11.2 میلی متر و وزن حدود 54 گرم تولید و به بازار عرضه شد.

ساعت هوشمند Mibro Lite 2 دارای دو دکمه فیزیکی در سمت راست است که وظیفه روشن و خاموش کردن ساعت را دارند و در برخی قسمت ها نیز وظیفه بازگشت به مرحله قبل را دارند. در قسمت پایین ساعت که در واقع روی مچ قرار می گیرد، کنتاکت های مغناطیسی برای شارژ و سنسورهای سلامت مانند سنسور ضربان قلب وجود دارد.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch Lite 2

بدنه این ساعت از فلز با کیفیتی ساخته شده است که به محض قرار دادن ساعت هوشمند mibro lite 2 روی دست، کیفیت آن را حس می کنید. بند این ساعت دارای دو بند است که یکی از آن ها سیلیکونی و دیگری چرمی است.

برای دوستداران ساعت هوشمند صفحه گرد، ساعت هوشمند جدید می تواند گزینه خوبی باشد. ظاهر گرد این ساعت مجهز به صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED با رزولوشن 360*360 است که می توانید به راحتی در زیر نور مستقیم خورشید کار کنید.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch Lite 2

امکانات بهداشتی:

استفاده از ساعت هوشمند به عنوان دستیار پزشکی تقریباً یکی از اولویت های اصلی خرید ساعت هوشمند این روزها است. ساعت جدید Mibro می تواند ضربان قلب شما را در ۲۴ ساعت شبانه روز کنترل کند، سطح اکسیژن خون شما را کنترل کند و حتی دارای یک ویژگی جدید است که آن را با ساعت های گران قیمت همتراز می کند: اندازه گیری فشار خون.

ساعت Mibro Lite 2 از بیش از 60 حرکت ورزشی پشتیبانی می کند که تقریباً نیاز شما به دستیار را در حین ورزش برآورده می کند.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch Lite 2

خلاصه ای از ویژگی های سلامت این ساعت هوشمند را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • اندازه گیری ضربان قلب
  • اندازه گیری استرس
  • نظارت بر اکسیژن خون
  • نظارت بر کیفیت خواب

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch Lite 2

توانایی مکالمه:

صحبت کردن با تلفن با ساعت هوشمند Mibro Lite 2 می تواند تجربه جالبی برای شما باشد. در این ساعت از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده شده است که می تواند مکالمه ای پایدار و باکیفیت را برای شما فراهم کند.

باتری:

ساعت هوشمند Mibro Lite 2 با باتری 350 میلی آمپر ساعتی که به گفته این شرکت می تواند تا 12 روز با استفاده معمولی دوام بیاورد.

دکمه بازگشت به بالا