برسی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4 Mini

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4 Mini هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4 Mini

ساعت هوشمند آمازفیت آمازفیت gts 4 mini یکی از جدیدترین محصولات برند آمازفیت می باشد که بسیار باکیفیت و دارای کارایی های فراوان می باشد. با رابط کاربری آسان، این گجت هوشمند با عمر باتری طولانی 15 روزه و سیستم عامل Zepp بهینه شده، محدودیت های اندازه را نادیده می گیرد. با شیائومی 360 همراه باشید تا با ویژگی های این محصول شگفت انگیز آشنا شوید.

ویژگی های

طرح، متریال و ابعاد:

ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini وزن بسیار سبکی دارد و با قرار گرفتن طولانی مدت روی بازوی شما هرگز باعث درد یا خستگی نمی شود. زیرا وزن آن با بند تنها 31.2 گرم و ابعاد آن 41.8 x 36.66 x 9.1 میلی متر است که بسیار کم و مناسب است.

بند ساعت هوشمند آمازفیت gts 4 mini از سیلیکون ساخته شده است، برای این منظور کاملا مقاوم و ضد ضربه است که با پوست انسان سازگار است و حساسیت پوستی در بدن انسان ایجاد نمی کند. بنابراین، Amazfit راحتی و کاربردی را در GTS 4 mini ادغام کرده و ارائه می دهد.

ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTS 4 Mini

این ساعت دارای صفحه نمایش تمام رنگی است که کیفیت و وضوح این صفحه نمایش بسیار بالا بوده و با لمس آن قابل استفاده است. در واقع می توانید به راحتی تنظیمات ساعت مختلف را در این صفحه لمسی انجام دهید. که یک ویژگی بسیار جذاب است. این محصول با فریم فلزی ظریف، به یک ساعت هوشمند عالی برای استفاده طولانی مدت و راحت تبدیل شده است. علاوه بر این، صفحه نمایش بزرگ 1.65 اینچی HD AMOLED آن از شیشه منحنی دقیق ساخته شده است. این نمایشگر با نسبت صفحه نمایش به بدنه 70.2 درصدی خود، فضای بیشتری را به داده های کاربر اختصاص می دهد.

ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTS 4 Mini

5 سیستم موقعیت یاب ماهواره ای:

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4 mini از 5 سیستم موقعیت یابی ماهواره ای با عملکرد و دقت عالی پشتیبانی می کند. این ویژگی با فناوری جدید آنتن قطبی دایره ای آمازفیت ثبت شده است. این به شما کمک می کند از سفرهای خارج از منزل خود بیشترین بهره را ببرید و از فناوری موقعیت یابی ماهواره ای برای بهبود کارایی و دقت موقعیت یابی استفاده می کند.

بهره مندی از استاندارد جهانی ضد آب 5ATM:

مقاومت در برابر آب کلاس 5 ATM به این معنی است که Amazfit GTS 4 Mini می تواند فشار آب را تا 50 متر تحمل کند. و هر زمان که می خواهید به استخر یا ساحل بروید، حالت های ورزشی شنا در استخر و شنا در آب های آزاد می توانند داده های شنای شما را به صورت علمی ردیابی کنند.

ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTS 4 Mini

باتری 270 میلی آمپری:

ساعت هوشمند آمازفیت gts 4 دارای باتری قدرتمند با ظرفیت 270 میلی آمپر ساعت می باشد. این گجت پوشیدنی با وجود وزن کم، با استفاده معمولی تا 15 روز قابل استفاده است. حتی اگر از این محصول در حالت ذخیره باتری استفاده کنید، شارژ باتری به 45 روز افزایش می یابد. البته این شرط در صورت شارژ کامل باتری محقق می شود. این ساعت هوشمند بسیار قدرتمند است، بنابراین کاربران نگران شارژ مداوم آن نیستند.

ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTS 4 Mini

پایش 24 ساعته وضعیت جسمانی:

Amazfit GTS 4 mini به سنسور اپتیکال بیومتریک BioTracker 3.0 PPG مجهز شده است. این سنسور اختصاصی Amazfit به کاربران اجازه می دهد تا اشباع اکسیژن خون، ضربان قلب و سطح استرس خود را در 24 ساعت شبانه روز کنترل کنند. حتی این محصول می تواند سه معیار بهداشتی ذکر شده را به طور همزمان تنها با یک کلیک اندازه گیری کند. نتایج این اندازه گیری ها و ارزیابی ها در کمتر از 45 ثانیه نمایش داده می شود.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4 مینی همچنین دارای سیستم ارزیابی سلامت PAI است. این سیستم یک نمای کلی از وضعیت سلامتی کاربر را فراهم می کند. این در حالی است که زنان با کمک این دستگاه علاوه بر ردیابی سیکل قاعدگی خود می توانند پیش بینی و یادآوری به موقع سیکل های آینده را نیز دریافت کنند.

ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTS 4 Mini

مشاهده و بررسی اطلاعات خواب کاربران به راحتی و به سرعت مستقیماً روی صفحه ساعت امکان پذیر است. در این شرایط، کاربران یادآورهای مفیدی برای موارد غیرعادی دریافت خواهند کرد. برخی از این اعلان ها عبارتند از: ضربان قلب بالا یا پایین، سطح SpO2 پایین و سطح استرس بالا. یادآورهای سطح استرس، پوشنده را ترغیب می کند تا تمرینات کاهش استرس ارائه شده در این ساعت هوشمند را انجام دهد.

همچنین می توانید کیفیت خواب خود را از طریق مراحل خواب سبک و عمیق و حتی از طریق مرحله REM – جایی که گفته می شود رویا در آن رخ می دهد – ردیابی کنید. برای حداکثر راحتی، می‌توانید هنگام بیدار شدن از خواب، نتایج خود را مستقیماً روی ساعت بررسی کنید.

ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTS 4 Mini

پشتیبانی از ورزش های پویا:

ساعت مینی آمازفیت GTS 4 مجهز به مجموعه ای از بیش از 120 حالت ورزشی است و حتی می تواند 7 حرکت ورزشی را به صورت خودکار تشخیص دهد. بنابراین کاربران نه تنها می توانند داده های فعالیت خود را برای طیف گسترده ای از تمرینات ارزیابی کنند، بلکه تغییر به یک سبک زندگی سالم و فعال هرگز به این سرعت و آسان نبوده است. الگوریتم محبوب وضعیت تمرین PeakBeats همچنین آماده است تا به کاربران کمک کند داده های عملکرد مهم مانند VO2 Max، شدت تمرین و موارد دیگر را بررسی کنند. این آهنگ ها برای رویکرد حرفه ای به توسعه سبک زندگی بسیار موثر هستند.

دکمه بازگشت به بالا