برسی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit SmartWatch GTS 4

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit SmartWatch GTS 4 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit SmartWatch GTS 4

شرکت بزرگ شیائومی همیشه در تولید ساعت های هوشمند بسیار خوب عمل کرده و ساعت هایی با کیفیت و کارایی بالا را به دنیا عرضه کرده است خلاقانه و کاربردی ترین ساعت های موجود در بازار را ارائه می دهد. به تازگی آمازفیت ساعت هوشمند GTS 4 را به دنیا معرفی کرده است. گزینه گران‌تر برای ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 Mini. آمازفیت با شعار «لیدر در مد» این گجت هوشمند را با عنوان «پیشرو در مد» معرفی کرد تا نظر طرفداران خاص را درباره این محصول جلب کند. با شیائومی 360 همراه باشید تا با ویژگی های بیشتر این ساعت آشنا شوید.

ویژگی های

طرح، متریال و ابعاد:

چه بخواهید، چه نخواهید، ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 با ساعت های هوشمند Amazfit GTS 4 Mini و GTR 4 مقایسه می شود. مناسب برای افرادی که می خواهند ساعت هوشمندشان شاخه دوم گوشی هوشمند روی مچ دستشان باشد. شاسی آمازفیت GTS 4 فوق العاده نازک بوده و وزن کل محصول بسیار کم است. استفاده روزانه از آن باعث تحریک و حساسیت پوستی نمی شود و ظاهر شما را به عنوان قسمت گمشده استایل شما کامل می کند. از مجموع این موارد می توان نتیجه گرفت که ظرافت یک عنصر کلیدی در زبان طراحی این ساعت هوشمند آمازفیت است. در اطراف صفحه نمایش شاهد یک فریم فلزی هستیم که طراحی یکپارچه دارد و بنا به ادعای سازنده، امکان زنگ زدگی یا ایجاد حساسیت پوستی با آن وجود ندارد. در کنار قاب نیز تسمه ها را می بینیم. جایی که آمازفیت تنوع می داد و به شما حق انتخاب بین چهار رنگ و طرح (قهوه ای، سفید، مشکی و رزگلد) می داد. توجه داشته باشید که شرکت سازنده نمایشگر این ساعت را «Ultra-large» معرفی کرده است که به این معنی است که نمایشگر بزرگ تری نسبت به مدل های مشابه دارد و ممکن است برای افرادی که مچ های ظریفی دارند انتخاب مناسبی نباشد. بنابراین قبل از خرید ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4 به ابعاد و شکل این ساعت توجه کنید. بیش از 150 صفحه برای صفحه نمایش فوق العاده بزرگ این محصول طراحی شده است. مجموعه ای متنوع که شامل 30 صفحه ساعت متحرک و 4 صفحه ساعت تعاملی است و امکان ندارد سلیقه شما را پوشش ندهد. البته اگر در بین این مجموعه 150 عددی گزینه مورد نظر خود را پیدا نکردید، دست به کار شوید و تصویر صفحه شخصی خود را تنظیم کنید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4

نمایشگر ساعت هوشمند Amazfit GTS 4:

صفحه نمایش مربعی ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 از تجربه موفق اپل واچ ها پیروی می کند و حس کار با یک گجت هوشمند را بیشتر از صفحه نمایش های کلاسیک و گرد به کاربر القا می کند. Amazfit از یک پنل AMOLED برای GTS 4 استفاده می کند تا وضوح HD و تراکم پیکسلی 341 را به چشمان شما ارائه دهد. زاویه دید گسترده، مصرف بهینه باتری و نمایش رنگی شفاف و طبیعی را به هنر این پنل پیشرفته اضافه کنید.

این صفحه نمایش همیشه روشن دارد:

هنگامی که صفحه نمایش روشن است، محتویات سیستم را نمایش می دهد. هنگامی که صفحه در حالت آماده به کار است، زمان را نشان می دهد. این ویژگی از کاربران می‌خواهد که به صورت دستی گزینه Always On Display را تنظیم کنند. کاربر می تواند این ویژگی را از طریق ساعت یا اپلیکیشن Zepp روشن یا خاموش کند.

Amazfit GTS 4

سنسورهای هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4:

ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4 یکی از کارآمدترین و مدرن ترین ساعت های هوشمند نسل چهارم آمازفیت است. پیشرفت‌های حسگر، به‌ویژه سنسور بیومتریک BioTracker™ 4.0 PPG، دقت ردیابی سلامت این ابزار را افزایش داده است. این سنسور توسط یک لایه شیشه ای به قطر 0.4 میلی متر از پوست جدا می شود و نازک بودن این مرز شیشه ای 33 درصد عملکرد بهتری در جمع آوری داده ها و دقت نشان داده است. یکی از مزایای این سنسور خنثی کردن هرگونه تداخل سیگنال احتمالی ناشی از حرکت دست است، در حین ورزش و حرکات شدید فیزیکی، همچنان می توانید روی دقت این سنسور بیومتریک حساب کنید. به غیر از نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب، پارامترهای سطح اکسیژن خون و سطح استرس را نیز ردیابی می کند. اگر سطح اکسیژن خون شما در موقعیت خطرناکی قرار دارد، ساعت به شما هشدار می دهد و تمرینات تنفسی را برای بازگرداندن آرامش و کاهش سطح استرس به شما پیشنهاد می کند.

Amazfit GTS 4

5 استاندارد ATM وجود دارد:

بر اساس استاندارد ISO 22810-2010، آمازفیت GTS 4 دارای رتبه 5 مقاومت در برابر آب ATM تا عمق 50 متر است و برای پاشیدن آب، برف، دوش گرفتن یا شنا مناسب است. این ساعت تست های شخص ثالث انجام شده توسط SGS را پشت سر گذاشته و شماره گزارش SWT2206-14 می باشد. هنگام گرفتن دوش آب گرم یا سونا، ساعت را نپوشید، زیرا بخار بیش از حد می تواند بر روی آنلاین و موم تأثیر بگذارد و در آینده آن را کمتر ضد آب کند. هنگام شنا ساعت را با بند چرمی یا فلزی نپوشید، هنگام آماده شدن برای شنا، آن را به بند الاستومری با گل تغییر دهید.

Amazfit GTS 4

بررسی کیفیت خواب:

بررسی کیفیت خواب یکی از محبوب ترین ویژگی های ساعت های هوشمند برای مدت طولانی بوده است و دقت آن به مرور زمان افزایش یافته است. در حال حاضر، داده های استخراج شده از ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 در مورد کیفیت خواب شما نسبت به نسل های قبلی دقیق تر است. پس از بیدار شدن از خواب، میزان خواب عمیق، خواب REM و کیفیت تنفس در هنگام خواب پارامترهایی هستند که با مراجعه به اپلیکیشن می توانید به آن ها پی ببرید.

Amazfit GTS 4 Sports Tracking:

به نظر می رسد ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4 مخصوص ورزش طراحی شده است. می توان بیش از 150 ورزش را دنبال کرد که گلف جالب ترین آنهاست. ابتدا اشاره کنیم که اپلیکیشن Zepp اپلیکیشن انحصاری این ساعت هوشمند است و هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران iOS قابل نصب است. در اواسط این اپلیکیشن، نتایج با جزئیات بیشتر به شما اطلاع داده می شود تا تجزیه و تحلیل داده های مربوط به سلامتی و ورزش برای شما قابل درک تر باشد.

Amazfit GTS 4

در ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4، ما دارای تشخیص هوشمند تمرینات قدرتی، تشخیص هوشمند 8 فعالیت ورزشی (تردمیل، دویدن در فضای باز، الپتیکال، دوچرخه سواری، پیاده روی، شنا و اتومبیل رانی) هستیم و داده های ورزشی را به طور همزمان نمایش می دهیم که کمی بیشتر است. کمی دقیق است و جدیت یک مربی ورزشی را ندارد. علاوه بر این، این ساعت ورزش های آبی را به لیست ورزشی خود اضافه کرده است. فشار آب را تا عمق 50 متر تحمل می کند، بنابراین ورزش های آبی را محدود نمی کند. وظایف این مربی فهیم پس از پایان ورزش به پایان نمی رسد. قبل از اینکه نفس بکشید، با الگوریتم وضعیت تمرین PeakBeats، اطلاعات مهمی مانند حداکثر جذب اکسیژن (VO2 Max)، زمان ریکاوری کل، شدت تمرین و تاثیر آن از طریق یک نمودار گرافیکی به شما گزارش می شود تا به شما کمک کند تا ریکاوری و پیشرفت کنید. در مراحل بعدی قدم مثبت بردارید. در نهایت پس از اتمام تمرین، گروه عضلانی و زمانی که آن را تمرین کرده اید به صورت گرافیکی در اپلیکیشن زپ نمایش داده می شود.

Amazfit GTS 4

مجهز به GPS دو بانده:

موفقیت آمازفیت GTS 4 در ردیابی ورزش هایی مانند دویدن، پیاده روی و دوچرخه سواری به دلیل GPS دو بانده با سیستم 6 ماهواره ای است. GPS با اتصال به 6 ماهواره و گرفتن موقعیت از آنها مانند مکان یاب هواپیما و برخی خودروها با دقت بالایی کار می کند. حالت Advanced Track Run نیز به این GPS پیشرفته بستگی دارد.

باتری ساعت هوشمند Amezfit GTS 4:

ساعت هوشمند آمازفیت GTS 4 به باتری 300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژر مغناطیسی برای شارژ مجدد استفاده می کند. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند نسبت به باتری ساعت GTR 4 به میزان قابل توجهی کاهش یافته و با استفاده معمولی حدود 8 روز دوام می آورد. اگر به شدت از ساعت استفاده می کنید، شارژ بیش از 4 روز بعید است. البته همه این اعداد تقریبی هستند و در شرایط آزمایشگاهی اندازه گیری شدند. واضح است که در واقعیت عمر باتری تحت تأثیر عوامل مختلف تغییر خواهد کرد.

Amazfit GTS 4

عمر باتری در شرایط مختلف:

  • استفاده معمولی: حدود 8 روز
  • حالت Active Battery Saver: حدود 16 روز
  • استفاده فشرده: حدود 4 روز
  • حالت ساعت فعال: حدود 30 روز
  • حالت Active GPS Accuracy: حدود 16 ساعت
  • حالت GPS متعادل فعال: حدود 28 ساعت
  • حالت ذخیره انرژی فعال GPS: حدود 33 ساعت

سایر ویژگی های Amazfit GTS 4:

  • شاخص PAI (شاخص PAI امتیازی است برای توصیف وضعیت سلامت بدن بر اساس تعدادی معیار مانند سطح فعالیت، سطح استرس، ضربان قلب و غیره)
  • یادآور سیکل قاعدگی زنانه که مخصوص خانم هاست و زمان پریودتان را به شما یادآوری می کند.
  • 2.3 گیگابایت حافظه برای ذخیره موسیقی و استفاده از ساعت به عنوان پخش کننده موسیقی وجود دارد
  • امکان نصب اپلیکیشن های شخص ثالث (نصب اپلیکیشن هایی مانند GoPro و Home Connect، Amazfit GTR 4 از طریق اپلیکیشن Zepp)
  • امکان پاسخگویی به تماس های تلفنی با Amazfit GTS 4 از طریق اتصال بلوتوث (Amazfit GTS 4 مجهز به میکروفون)
  • بازی‌های Dodge Mine و Schulte Grid را روی حافظه ساعت نصب کنید و برای سرگرمی از آن استفاده کنید
  • پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا
دکمه بازگشت به بالا