برسی ساعت هوشمند شیائومی D1175 Amazfit GTS 2 mini

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی D1175 Amazfit GTS 2 mini هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی D1175 Amazfit GTS 2 mini

شیائومی در زمینه های مختلفی به ارائه خدمات مشغول است که یکی از معروف ترین آنها ساعت های هوشمند است. سری ساعت های شیائومی آمازفیت با قابلیت های مختلفی تولید و روانه بازار شده است و در اینجا می خواهیم به بررسی ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini بپردازیم. این نسخه از ساعت GTS نمونه اقتصادی و ساده تری از سری ساعت های GTS است که می تواند گزینه مناسبی به عنوان یک ساعت هوشمند میان رده باشد.

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2 mini

صفحه نمایش مستطیلی 1.55 اینچی صفحه نمایش همیشه روشن:

معمولاً دو گروه از طرفداران ساعت های هوشمند وجود دارند: گروه اول کسانی هستند که صفحه های مستطیلی را دوست دارند و گروه دوم کسانی هستند که صفحه نمایش های گرد را ترجیح می دهند. به همین دلیل است که شیائومی Amazfit GTS 2 Mini را می توان یکی از زیباترین ساعت های هوشمند برای کسانی که به ساعت های مربعی و اسپرت علاقه دارند، دانست. این ساعت دارای صفحه نمایش 1.55 اینچی AMOLED مستطیلی با رزولوشن 354*306 می باشد که به لطف صفحه نمایش AMOLED استفاده شده رنگ ها با کیفیت بسیار بالا با روشنایی 450 نیت و مشکی بسیار طبیعی و عمیق می باشد. GTS 2 همچنین از صفحه نمایش همیشه روشن استفاده می کند. با روشن کردن این ویژگی همیشه می‌توانید تاریخ و ساعت را مانند یک ساعت معمولی بدون روشن کردن صفحه مشاهده کنید.

اپلیکیشن زپ:

اپلیکیشن شیائومی برای ساعت های Amizfit خود Zepp است. تمامی مانیتورینگ ها و تحلیل های انجام شده توسط ساعت به طور کامل در این اپلیکیشن نمایش داده می شود و تحلیل کاملی از وضعیت فیزیکی کاربر ارائه می دهد. از جمله ویژگی های سالم این ساعت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نظارت بر سلامت زنان: Amazfit GTS2 Mini می تواند قاعدگی را کنترل کند و شخصاً زمان و مدت چرخه قاعدگی را با کمک هوش مصنوعی پیش بینی کند.

نظارت بر کیفیت خواب: خواب راحت و با کیفیت یکی از عوامل اصلی سلامت است. ساعت هوشمند شیائومی می تواند مراحل مختلف خواب (خواب سبک، خواب عمیق، REM) را تشخیص دهد و الگوی تنفس شما را بررسی کند. به این ترتیب تحلیل کاملی از خواب شبانه شما دریافت می کند که در نهایت آن را در اپلیکیشن گزارش می دهد. برای افزایش دقت کیفیت نظارت بر خواب، Amizfit GTS 2 Mini می تواند چرت های 20 دقیقه ای بعد از ظهر را نیز اندازه گیری کند.

اندازه گیری میزان استرس: استرس نیز یکی از عواملی است که سلامت فرد را کاملا تحت تاثیر قرار می دهد. این ساعت میزان استرس شما را در طول روز اندازه گیری می کند و در صورت بالا بودن آن به شما هشدار می دهد.

PAI Health Assistant: اندازه گیری PAI در واقع عددی است که با محاسبه ضربان قلب، زمان ورزش و برخی الگوریتم های پیچیده دیگر به دست می آید. این معیار سلامت هر کاربر را بسته به اطلاعاتی که ساعت از سلامت شما دریافت کرده و ارائه می کند، ارزیابی می کند.

مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب: با استفاده از این قابلیت همیشه می توانید ضربان قلب خود را تحت کنترل داشته باشید و در صورت افزایش ضربان قلب، هشدار دریافت کنید. این ویژگی با سنسور BioTracker 2 PPG کار می کند.

اندازه گیری سطح اکسیژن خون: این قابلیت که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد، میزان اکسیژن خون را نیز اندازه گیری می کند که در انجام فعالیت های سنگین می تواند بسیار مفید باشد.

مانیتورینگ سطح اکسیژن خون:

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2 Mini مجهز به آخرین نسخه فناوری Bio Tracker 2 PPG است که یک حسگر چشمی برای نظارت بر سلامت ارائه شده توسط Huami است. یکی از مهم ترین قابلیت هایی که این فناوری به ساعت اضافه کرده است اندازه گیری غلظت اکسیژن خون SpO2 است. هنگامی که فعالیت بدنی بالایی دارید یا در طول دو مارتین احساس بدی دارید، می توانید SpO2 خون خود را با استفاده از این عملکرد جدید اندازه گیری کنید و بنابراین همیشه وضعیت بدنی خود را کنترل کنید.

بیش از 70 حالت ورزشی:

این ساعت هوشمند می تواند بیش از 70 حالت مختلف ورزشی را شناسایی و بررسی کند. برای بهبود تجربه کاربری، این ساعت می تواند موسیقی در حال پخش در گوش شما را کنترل کند و شما را از مراحل تمرین، وضعیت و ضربان قلب مطلع کند. در نهایت، پس از پایان تمرین، گزارش تمرین درون برنامه ای را برای خلاصه کردن در اختیار شما قرار می دهد.

این ساعت دارای استاندارد مقاومت در برابر آب بوده و در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری مقاوم است. البته لازم به ذکر است که در هنگام شنا نمی توان ضربان قلب را اندازه گیری و کنترل کرد.

باتری 220 میلی آمپری:

از آنجایی که ساعت هوشمند شیائومی AmazFit GTS 2 Mini نسبت به نسخه قبلی کوچکتر است، انتظار می رود باتری آن نیز کوچکتر باشد. باتری مینی GTS 2 دارای ظرفیت 220 میلی آمپر ساعت است و بسته به نحوه استفاده شما تا 21 روز شارژ می شود.

7 روز استفاده فشرده: در این حالت قابلیت پایش ضربان قلب و خواب ساعت فعال است و هر 1 دقیقه این داده ها را رصد می کند. قابلیت اندازه گیری میزان استرس شما نیز در 24 ساعت شبانه روز فعال است و ساعت نیز کیفیت خواب شما را اندازه گیری می کند. 200 بار در روز، با برداشتن ساعت، عملکرد Life to Wake آن کار می کند. حداکثر 50 اعلان را نمایش می دهد و می تواند سطح اکسیژن خون را دو بار اندازه گیری کند. در این صورت می توانید 90 دقیقه ورزش را با ساعت خود رصد کنید.

14 روز برای استفاده عادی: در این حالت، ضربان قلب و پایش خواب فعال است و هر 10 دقیقه یکبار کنترل می شود. در این حالت، بررسی کیفیت خواب فعال نیست. 50 نوتیفیکیشن، 90 دقیقه نظارت بر ورزش، 2 بار نظارت بر اکسیژن خون و 200 بار بیدار شدن نیز در این حالت امکان پذیر است.

21 روز برای استفاده بهینه: در این حالت بلوتوث و نظارت 24 ساعته ضربان قلب باید خاموش باشد و تنها 200 بار Lift to Wake امکان پذیر است.

سایر ویژگی ها:

Amizfit GTS 2 دارای بلوتوث 5 و مکان یاب GPS + GLONASS است و از امکاناتی مانند نمایش زمان، لرزش، اعلان پیام های دریافتی، کنترل موسیقی، آلارم و یادآوری، تایمر و یاب تلفن همراه و … بهره می برد. البته از آنجایی که این ساعت حافظه داخلی ندارد، تنها از طریق ساعت می توانید موسیقی گوشی خود را کنترل کنید. به دلیل نداشتن میکروفون و اسپیکر قادر به پاسخگویی به تماس نیست.

همچنین می توانید تنظیمات ساعت را با برنامه Zepp تغییر دهید و به بیش از 50 صفحه ساعت مختلف دسترسی داشته باشید، بیش از 30 مورد از این واچ فیس ها با صفحه نمایش همیشه روشن سازگار هستند و می توانید برخی از آنها را ویرایش کنید و حتی عکس خود را بر روی ساعت نمایش دهید. .

زمانی که استرس زیادی دارید و ضربان قلبتان بالاست، می توانید با کمک تمرینات تنفسی استرس خود را کاهش دهید.

دستبند مقاوم GTS2 Mini دارای ساعت پومودورو است. ساعت پومودورو یکی از روش های مدیریت زمان است. بر اساس این تکنیک، زمانی که فرد تنها 25 دقیقه پشت سر هم کار کند و سپس 5 دقیقه استراحت کند، بیشترین ظرفیت کاری را دارد.

شاتر دوربین بلوتوث یکی از ویژگی های مفید برای گرفتن عکس های سلفی است. با خرید ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini، این بار که می خواهید با دوستان خود سلفی بگیرید، کافی است گوشی را به ساعت متصل کنید و تنها با یک کلیک روی ساعت، حافظه را ذخیره کنید. با این حال، این ویژگی با گوشی های iOS سازگار نیست.

اقلام موجود در بسته:

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2 mini

کتاب راهنما

پایه شارژ مغناطیسی

دکمه بازگشت به بالا