برسی ساعت هوشمند شیائومی Mibro SmartWatch T1

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Mibro SmartWatch T1 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro SmartWatch T1

امروزه بسیاری از دستبندهای سلامت و ساعت های هوشمند در بازار موجود است و شرکت های بزرگی مانند اپل و سامسونگ دیگر در این زمینه تنها نیستند. چند سالی است که شیائومی وارد این عرصه شده و توانسته با تنوع بسیار زیادی از ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامت، سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. ساعت‌های هوشمند به غیر از اطلاع‌رسانی در مورد زمان، کاربردهای بسیار دیگری نیز دارند که می‌توان از آن‌ها برای انجام فعالیت‌های بیشتر و همچنین نظارت بر سلامت استفاده کرد. یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند این شرکت T1 Xiaomi MiBro است که در مقایسه با نسخه های قبلی ساعت های شیائومی از نظر ظاهری و رابط کاربری پیشرفت چشمگیری داشته است. ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1 یکی از ساعت هایی است که می توان از آن برای انجام بسیاری از کارها و نظارت بر اجزای مختلف سلامت استفاده کرد. از ویژگی های مهم این ساعت می توان به کنترل موسیقی، نمایش پیام، اعلان تماس ورودی، رد تماس ورودی، پاسخگویی به تماس، تنظیم زنگ هشدار، تایمر، نمایش زمان، جستجوی تلفن همراه، یادآور عدم فعالیت، گام شمار، کنترل اشاره کرد و به دوربین گوشی اشاره کرد و. .. همچنین این ساعت دارای سنسور سه محوره می باشد. در این مقاله با شیائومی 360 همراه باشید تا با دیگر ویژگی های این ساعت آشنا شوید.

خصوصیات

طرح، متریال و ابعاد:

ساعت هوشمند Mibro T1 طراحی مربعی دارد که در رنگ مشکی بسیار تمیز و شیک به نظر می رسد. ظاهری اسپرت دارد و تفاوتی بین خانم ها و آقایان قائل نیست. بر روی شاسی مربعی این ساعت، شیشه دوبعدی منحنی را می بینیم که از طریق یک قاب فلزی با روکش صیقلی، یادآور ساعتی گران قیمت و مجلل است. در کنار یک دکمه چرخشی قرار دارد که چندین عملکرد مانند تغییر صفحه ساعت و روشن کردن نمایشگر را انجام می دهد.

ظرافت کلی از این ساعت هوشمند نشات می گیرد. همانطور که گفته شد، این شاسی از آلیاژ آلومینیوم مرغوب با سایز بزرگ 43.5 میلی متر و ضخامت 11.3 میلی متر ساخته شده که وزن آن تنها 53 گرم است. . از آنجایی که بسیاری از افراد از ساعت هوشمند برای نظارت بر خواب خود استفاده می کنند، مهم است که ساعت در هنگام خواب در دست راحت باشد، وزن سبک و طراحی دقیق ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1 باعث خستگی مچ در هنگام استفاده طولانی مدت نمی شود. با پوشیدن آن بر روی مچ دست، احساس راحتی می کنید و پس از ساعت ها خسته نمی شوید.

بند ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1 20 میلی متری و قابل تعویض است. این بند از مواد سیلیکونی ساخته شده است و علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا از تعریق و حساسیت محافظت می کند. بند بند مانند اکثر بند هایی که همراه ساعت عرضه می شود از نوع سگکی است. برداشتن بند از روی ساعت بسیار آسان است و با کمک سنجاق های مخصوص انجام می شود.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

صفحه نمایش:

صفحه نمایش ساعت هوشمند Mibro T1 یک نوع محبوب در بین فناوران و یکی از نقاط قوت برجسته این ساعت هوشمند است. برخلاف سایر ساعت های هوشمند مقرون به صرفه که به پنل TFT رضایت می دهند، T1 دارای صفحه نمایش 1.6 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 341 پیکسل در هر اینچ است. صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت که در نگاه اول جلب توجه می کند. سطح این نمایشگر با شیشه منحنی 2.5 بعدی پوشانده شده است که با تاثیر شگفت انگیز آن در نمایش بهتر و روانتر محتوا و جزئیات قابل مشاهده است. اندازه صفحه نمایش بزرگ و لبه های خمیده عواملی بودند که فقط در ساعت های هوشمند گران قیمت یافت می شدند. البته استفاده از پنل AMOLED و رزولوشن 320×360 نیز باعث افزایش محبوبیت صفحه نمایش در بین عموم شد.

اگر از ساعت پیش فرض ساعت خود خسته شده اید، ساعت هوشمند Mibro T1 دارای واچ فیس های از پیش نصب شده مختلفی است. برای دسترسی به آنها، می توانید به راحتی از طریق خود ساعت یا از طریق برنامه Mibro Fit برای دسترسی به بیش از 200 صفحه ساعت، این کار را انجام دهید. قابل تنظیم برای انواع رنگ ها، چهره های یک طرفه با سیستم عامل، تصاویر سه بعدی و دیجیتال یا عکس های شخصی شما، می تواند بر روی صفحه نمایش قرار گیرد.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

امکان برقراری تماس تلفنی:

هنگامی که ساعت را از طریق بلوتوث به تلفن همراه خود وصل کردید، می توانید با Mibro T1 پاسخ یا تماس تلفنی برقرار کنید.

20 حالت رایج ورزشی:

ساعت هوشمند Mibro T1 مجهز به حالت نظارت بر ورزش است که نیازهای طیف گسترده ای از ورزشکاران را برآورده می کند. 20 ورزش شامل دویدن در فضای باز، تردمیل، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، پیاده روی در فضای باز، بسکتبال، فوتبال، بدمینتون، کوهنوردی، الپتیکال، تنیس، یوگا و غیره. از مهمترین ورزش هایی هستند که این ساعت هوشمند (Mibro T1 SmartWatch) ردیابی کرده است. ساعت هوشمند Mibro T1 اطلاعات تمرینی شما را در زمان واقعی ثبت می کند تا بتوانید عملکرد ورزشی خود را به بهترین شکل ممکن پیگیری و بهبود بخشید.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

مقاومت در برابر آب:

از آنجایی که شنا یکی از ورزش های قابل پیگیری با این ساعت است، باید در برابر آب مقاوم باشد. ساعت شیائومی Mibro T1 دارای استاندارد مقاومت در برابر آب 2ATM است.

ویژگی های سلامتی:

از نظر عملکرد، ساعت هوشمند Mibro T1 شیائومی با تراشه داخلی پرسرعت برای پاسخگویی سریع و پردازش داده ها متمایز است. این ساعت در طول روز به خوبی از شما مراقبت می کند و بر فعالیت های شما نظارت می کند.

نظارت بر کیفیت خواب: خواب راحت و با کیفیت یکی از عوامل اصلی سلامتی است. ساعت هوشمند شیائومی می تواند مراحل مختلف خواب (خواب سبک، خواب عمیق، REM) را تشخیص دهد و الگوی تنفس شما را بررسی کند. به این ترتیب تحلیل کاملی از خواب شبانه شما دریافت می کند که در نهایت آن را در اپلیکیشن گزارش می دهد.

پایش 24 ساعته ضربان قلب: با کمک سنسور موجود در ساعت می توانید همیشه ضربان قلب خود را کنترل کنید.

اندازه گیری سطح اکسیژن در خون: با این قابلیت SpO2 خون خود را اندازه گیری کنید و در نتیجه همیشه وضعیت بدنی خود را زیر نظر داشته باشید که در انجام فعالیت های سنگین می تواند بسیار مفید باشد. همچنین اگر در شرایطی غیر از خواب سطح اکسیژن خونتان پایین است، به شما هشدار داده خواهد شد.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

سازگاری و بلوتوث نسخه 5.0:

اگر شغلی دارید که در آن امکان حمل دائم تلفن همراه وجود ندارد یا می ترسید تلفن همراهتان در یک محیط شلوغ به سرقت برود، دیر یا زود باید به فکر خرید یک ساعت هوشمند با پشتیبانی از تماس بلوتوث باشید. تا همین اواخر، ساعت هایی که از این ویژگی پشتیبانی می کردند، بسیار اندک بودند، اما با گذشت زمان، برندهای رده بالایی مانند مایبرو، این ویژگی را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دادند. ساعت شیائومی Mibro T1 از اندروید 5 به بالا و iOS 10 به بالا پشتیبانی می کند و با آن سازگار است. در ضمن نسخه بلوتوث این محصول 5.0 می باشد. اگر گوشی شما دارای بلوتوث 5.0 نیز باشد، اتصال بهتر و پایدارتری برقرار می کند و باتری کمتری مصرف می کند.

کاربرد:

برای اتصال این ساعت هوشمند Migo T1 به تلفن همراه خود، باید اپلیکیشن ساخت شیائومی را نصب کنید. این برنامه با نام MiBro Fit APP در فروشگاه اپل اپ استور و پلی استور اندروید موجود است. تمامی مانیتورینگ ها و تحلیل های انجام شده توسط ساعت به طور کامل در این اپلیکیشن نمایش داده می شود و تحلیل کاملی از وضعیت فیزیکی کاربر ارائه می دهد.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

باتری:

در نهایت، ساعت هوشمند Mibro T1 از یک باتری 350 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که یکی از بهترین ها در رده خود است. اگر عملکرد مانیتور قلب، اعلان ها و سایر عملکردها غیرفعال باشد، شارژ کامل این باتری تا 7 ساعت در روز دوام می آورد. اگر از مانیتورینگ ضربان قلب و اعلان‌های نمایشگر استفاده می‌کنید، تنها ۲ روز فرصت دارید تا از ویژگی‌های ساعت هوشمند T1 استفاده کنید. پس از اتمام باتری، شارژ کامل از طریق شارژر مغناطیسی 1.5 ساعت طول می کشد.

دکمه بازگشت به بالا