برسی ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch A2

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch A2 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch A2

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch A2 ساعتی با ویژگی های چشمگیر و قیمتی مقرون به صرفه است که به ویژه توجه طرفداران ساعت های ورزشی را به خود جلب می کند. البته علاوه بر طراحی اسپرت، پشتیبانی از تماس بلوتوث، عمر باتری 10 روزه، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و پایش ضربان قلب نیز بر جذابیت و کارایی این ساعت هوشمند افزوده است. همانند Watch C3 از تراشه دو هسته ای 2 در 1 استفاده می کند و به لطف این تراشه می توانید تماس های بلوتوثی برقرار کرده و 70 تمرین را پیگیری کنید. در زیر به بررسی ساعت هوشمند Go Watch A2 می پردازیم:

طراحی ساعت هوشمند Mi Go Watch A2

از نظر طراحی، شاهد یک ساعت گرد کلاسیک با ظاهری اسپرت هستیم که بیشتر به ساعت های سنتی نزدیک است. به همین دلیل، اگر نمی خواهید یک جعبه مربع در ساعت های هوشمند خود داشته باشید، این ساعت Maibro شما را از حال و هوای ساعت های کلاسیک دور نمی کند. داخل بسته بندی محصول دو بند تعبیه شده است که بنا به استفاده و سلیقه شما به راحتی قابل تعویض می باشد. بین یکی بند سیلیکونی یا یکی بند با طرح بافت، اگر قصد شنا دارید، اولی، نوار سیلیکونی با مقاومت در برابر آب تا 2ATM، بهتر عمل می کند، در حالی که دومی مناسب برای تناسب اندام و سبک های ورزشی است. زیرا کمی عرق را جذب می کند و قابل شستشو است.
این سبک طراحی حس زیبایی، مدرنیته و ظرافت را به ظاهر کلی محصول می بخشد و از دید مخاطبان، ساعت هوشمند لوکس تر و گرانتر از آنچه قیمت آن نشان می دهد به نظر می رسد. قاب A2 از مواد پلاستیکی ساخته شده است و دو هدف را انجام می دهد. حفظ قیمت و مقرون به صرفه بودن این ساعت از یک سو و کاهش وزن آن برای استفاده طولانی و روزانه از سوی دیگر، پلاستیکی بودن ساعت را برای ما توجیه می کند.

ساعت هوشمند Mi Go Watch A2 دارای گواهینامه مقاومت در برابر آب 2ATM است که دوام و مقاومت بدنه در برابر آب را تا سقف تضمین می کند. 20 متر عمق F. این ویژگی ساعت شما را قادر به انجام فعالیت های مرتبط با آب (مانند شنا) می کند، اما توجه داشته باشید که غوطه ور شدن طولانی مدت در آب (عمق زیاد) یا قرار گرفتن در معرض آب بسیار داغ ممکن است به ساعت هوشمند آسیب برساند. در واقع با توجه به اینکه واچ A2 مجهز به اسپیکر و میکروفون است، توصیه می شود تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض آب (به خصوص برای مدت طولانی) خودداری شود.

صفحه نمایش 1.39 اینچی Mibro Watch A2

برو به تماشای A2 صفحه نمایش بزرگ 1.39 اینچی TFT مجهز و خبری از پنل AMOLED نیست. کیفیت HD صفحه نمایش قابل توجه است که این ساعت را با جذابیت های ظریفش زیبا جلوه می دهد.
ساعت هوشمند شیائومی میکرو A2 این صفحه نمایش TFT دارد اما تصاویر خیره کننده ای تولید می کند که حتی می تواند با نمایشگرهای دارای پنل AMOLED رقابت کند. آنچه توجه شما را جلب می کند رنگ های زنده و کنتراست قابل توجه است که ترکیب خوبی را با جلوه ملایم تصاویر ترتیب داده است. با سرعت نرخ نوسازی 60 هرتزتعامل با ساعت هوشمند بسیار روان است. فرقی نمی‌کند بین برنامه‌ها یا منوها جابه‌جا شوید، زیرا پاسخ‌دهی صفحه نمایش به لمس شما بالاست و تجربه کاربری دلپذیری را به ارمغان می‌آورد.

در سمت راست قاب گرد دو دکمه خواهید دید. این دکمه ها عملکردهای متعددی از جمله روشن/خاموش کردن ساعت و ایجاد میانبر برای حالت های مختلف ورزشی دارند. یکی دیگر از ویژگی های غیرمنتظره Mibro A2 تعبیه یک بلندگو در اطراف قاب ساعت است که امکان پخش صدا و حتی تماس های تلفنی را فراهم می کند. باید اعتراف کنیم که داشتن یک ساعت هوشمند مجهز به اسپیکر واقعا جذاب، کاربردی و هیجان انگیز است، به خصوص برای کاربرانی که می خواهند از ساعت هوشمند Mibro Watch A2 شیائومی به عنوان یک وسیله ارتباطی مستقل استفاده کنند و تلفن هوشمند را جایگزین کنند یا شغلی داشته باشند که Cell تلفن در دسترس آنها نیست.

با توجه به ماهیت پنل صفحه نمایش TFT، ساعت Mibro A2 در مورد ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن یا به اختصار AOD با محدودیت هایی مواجه است. به عنوان مثال، برخلاف نمایشگرهای AMOLED که می‌توانند AOD یکپارچه را ارائه دهند، A2 ساعت A2 دارای محدودیت‌هایی است، به ویژه محدودیت‌های زمانی. (AOD پس از مدت معینی از عدم فعالیت، معمولاً حدود 20 دقیقه، به طور خودکار خاموش می شود)
همچنین در مقایسه با AOD نمایشگرهای AMOLED، از مصرف انرژی راضی نیست، اما اگر عمر باتری برایتان مهم نباشد، مشکلی نخواهید داشت.

علیرغم مقرون به صرفه بودن و کیفیت فریم پایین، ساعت هوشمند Mibro A2 دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی TFT است که به طور چشمگیری از جنب و جوش و شفافیت یک صفحه نمایش AMOLED تقلید می کند. صفحه های ساعت نیز از نظر بصری جذاب هستند و انیمیشن های روانی دارند.

ویژگی های ساعت هوشمند Mibro A2 شیائومی

ما معتقدیم که این ساعت هوشمند Maybro یک ساعت همه کاره است و این ادعا را ثابت می کنیم. حتی قبل از اینکه با ویژگی های این ساعت روبرو شوید، نگاهی به زیر بدنه Mibro A2 محل قرارگیری سنسورهای ضربان قلب و سنسورهای SpO2 برای ردیابی سلامتی را نشان می دهد. این سنسورها در کنار میکروفون و اسپیکر نوید طیف وسیعی از قابلیت ها را می دهند و با افتخار Mibro A2 را به یک ساعت هوشمند کاملاً تکنولوژیکی و کاربردی برای کاربران تبدیل کرده اند.

Mibro A2 با رابط کاربری دوستانه خود شما را تحت تاثیر قرار می دهد. پیمایش در عملکردهای ساعت به لطف رابط کاربر پسند و تراشه دو هسته ای 2 در 1 عملکرد CPU را تا 80٪ بهبود می بخشد و GPU 2.5D از تصاویر پس زمینه پویا پشتیبانی می کند. همه اینها به این معنی است که پاسخ لمسی به طور قابل ملاحظه ای روان است و تعامل با ساعت هوشمند روان و بدون تاخیر است. در زیر به کارکردها و ویژگی های این ساعت هوشمند می پردازیم:

صفحه اصلی نقطه شروع شما است و تصویر زمینه انتخابی شما را نمایش می دهد، دسترسی سریع به عملکردهای ضروری مانند زمان، تاریخ و وضعیت باتری را فراهم می کند و به شما امکان می دهد صفحه را مطابق با سبک خود سفارشی کنید.

کشوی برنامه با کشیدن انگشت به بالای صفحه اصلی قابل دسترسی است. در این قسمت می توانید به تمامی اپلیکیشن های نصب شده از جمله ردیابی تناسب اندام، پیش بینی آب و هوا، کنترل موسیقی، تنظیمات و … دسترسی داشته باشید. (کشوی برنامه در درجه اول برای پیمایش آسان و دسترسی سریع به ویژگی های مختلف طراحی شده است.)

  • شماره گیری های مختلف

اگرچه Mibro A2 از پنل TFT استفاده می کند، اما صفحه های جذابی دارد که برخی از آنها شبیه صفحه های پنل AMOLED هستند. فرقی نمی‌کند ظاهر آنالوگ کلاسیک، صفحه نمایش دیجیتال یا چیزی منحصربفردتر را ترجیح دهید، صفحه‌های ساعت Mibro A2 مطمئناً گزینه‌ای متناسب با سلیقه شما خواهند داشت.
البته اگر به دنبال گزینه شخصی سازی شده هستید، می توانید از عکس های خود به عنوان پس زمینه ساعت استفاده کنید یا تصویر دلخواه دیگری را روی صفحه تنظیم کنید.

ویژگی های ساعت هوشمند Mibro A2

قطعا مهم ترین انگیزه تغییر از ساعت کلاسیک به ساعت هوشمند، کارکردهای بیشتر این گجت است. سپس به مهم ترین ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی می پردازیم ساعت Mibro A2 ما پرداخت می کنیم:

  • اعلان ها را به وضوح نمایش دهید

هنگامی که اعلان دریافت می کنید، خواه پیام، تماس یا هشدار برنامه باشد، ساعت هر اعلان را در قالبی واضح و خوانا نمایش می دهد. خوانایی بالا در کنار شناسایی و اولویت بندی پیام ها از مزایای این ساعت هوشمند است.

  • تماس تلفنی بلوتوث

در حالی که بسیاری از ساعت‌های هوشمند فقط از طریق اعلان‌ها تماس‌های تلفنی را به شما یادآوری می‌کنند، ساعت هوشمند Mibro Watch A2 شیائومی یک قدم فراتر رفته و به شما امکان می‌دهد مستقیماً از طریق میکروفون و بلندگوی کیس به تماس‌های خود پاسخ دهید. به سادگی گوشی هوشمند خود را از طریق بلوتوث 5.3 به ساعت هوشمند متصل کنید و به محض دریافت تماس، دکمه روی صفحه را فشار دهید. مطمئن باشید این میکروفون حتی در محیطی پر سر و صدا مانند جاده صدای بسیار شفافی دارد.

  • ورزش و تناسب اندام

ساعت هوشمند Mibro A2 یک ردیاب ورزشی همه کاره است که طیف گسترده ای از فعالیت های ورزشی و تناسب اندام را ردیابی می کند. در واقع این ساعت با ردیابی ورزش، سلامت، استرس و کیفیت خواب، ارزش خاصی به سلامتی شما می دهد. 70 حالت ورزشیورزش و فعالیت های بدنی شما را ردیابی می کند. با این حال، فاقد GPS داخلی است و این خلأ ممکن است محدودیتی برای علاقه مندان به ورزش در فضای باز باشد.
با توجه به اینکه نظارت بر سلامت در حین ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است، Mibro A2 در این زمینه بسیار عالی و قابل اعتماد است. با نظارت بر ضربان قلب، به صورت پویا ضربان قلب شما را کنترل می کند و نتیجه زنده را برای شما منعکس می کند. همچنین دارای حسگر SpO2 (اکسیژن خون) است که ابزار ارزشمندی برای ارزیابی سطح اکسیژن خون در حین ورزش شدید خواهد بود.

  • ردیابی استرس

اگر مدیریت استرس مهم ترین جنبه سلامت کلی نیست، قطعا یکی از موثرترین عوامل در آن است! Mibro A2 با ردیابی استرس، سطح استرس شما را اندازه گیری می کند تا کیفیت زندگی روزانه شما را بهبود بخشد. در این راستا از تمرینات تنفسی برای بازگرداندن آرامش شما استفاده می کند.

  • ردیابی کیفیت خواب

ساعت هوشمند Mibro A2 به شما کمک می کند الگوهای خواب خود را با ردیابی خواب تنظیم یا کنترل کنید. مدت خواب، مراحل خواب و کیفیت خواب این داده هایی است که توسط این ویژگی به شما منعکس می شود.

  • پشتیبانی از اپلیکیشن Mibro Fit

اپلیکیشن Mibro Fit این ساعت هوشمند Mibro A2 همراهی قدرتمند برای پیر شدن است. رابط کاربر پسند، ویژگی‌های قابل اعتماد پایش سلامت و گزینه‌های سفارشی‌سازی، این برنامه را به افزودنی ارزشمند برای ساعت هوشمند شما تبدیل می‌کند.

شما می توانید پخش کننده موسیقی خود را مستقیماً از طریق ساعت هوشمند Mibro A2 کنترل کنید و نیازی به مراجعه به گوشی هوشمند خود ندارید.

باتری و شارژ ساعت هوشمند Mibro Watch A2 شیائومی

وقتی صحبت از خرید ساعت های هوشمند می شود، یکی از مهم ترین عواملی که مصرف کنندگان در نظر می گیرند، عمر باتری است. به هر حال، اگر یک پوشیدنی کاربردی در وسط روز از دسترس خارج شود، چه فایده ای دارد؟ خوشبختانه ساعت هوشمند Mibro A2 ما را در این بخش ناامید نمی کند و با باتری قوی 350 میلی آمپر ساعتی شما را تا چند روز آینده می بیند. این ساعت هوشمند با یک بار شارژ به مدت 10 روز شارژ می شود که نسبت به مدل Mibro A1 پیشرفت چشمگیری داشته است. شارژ مجدد ساعت هوشمند Mibro A2 با پین مغناطیسی 2 پین Pogo انجام می شود و حدود 2-3 ساعت طول می کشد. باید بپذیریم که یکی از دلایل عملکرد عالی باتری Mibro A2، سیستم مدیریت انرژی کارآمد آن است. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه، زمان آماده به کار این ساعت هوشمند است که ادعا می شود 50 روز است.

دکمه بازگشت به بالا