برسی ساعت هوشمند QCY مدل D1161 GTC

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند QCY مدل D1161 GTC هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند QCY مدل D1161 GTC

بدون شک اولین دلیل محبوبیت برند QCY در بازار هدفون های بی سیم باکیفیت آن است. هدفون های TWS و ANC که کسب و کار اصلی این برند هستند قیمت جذابی دارند. پس از مدتی در لیست پرفروش ترین محصولات QCY علاوه بر تجهیزات صوتی، شاهد ساعت هوشمندی نیز هستیم که بیش از 70 ورزش را ردیابی می کند، سطح اکسیژن خون را اندازه گیری می کند، کیفیت خواب را کنترل می کند و IPX8 ضد آب است.. در زیر نگاهی به ساعت هوشمند QCY مدل GTC خواهیم داشت:

ساعت هوشمند مدل QCY GTC ساعت مچی اقتصادی برند QCY

طراحی ساعت هوشمند مدل QCY GTC

طراحی ساعت هوشمند QCY GTC شبیه به اکثر ساعت های هوشمند است. تسمه های مشکی و شاسی مربع شکل نشان می دهد که هیچ ایده خلاقانه و هیجان انگیزی در طراحی این ساعت هوشمند وجود ندارد. در واقع این ساعت مینیمالیستی با صفحه نمایش مربعی جانشین تمام ساعت های هوشمندی است که سابقه موفقیت آمیز اپل واچ ها را دنبال می کنند. با ظاهری ساده تقریباً به هر سلیقه ای می آید و با هر سبکی قابل ترکیب است.
قسمت این ساعت هوشمند فقط رنگ مشکی خنثی است. نوارها از سیلیکون مرغوب ساخته شده اند و واکنش های آلرژیک ناشی از تعریق ایجاد نمی کنند.

ساعت هوشمند QCY WA22GTCA با وزن 34 گرم

نمایشگر ساعت هوشمند GTC مدل QCY

مواد اصلی مورد استفاده در ساخت بدنه ساعت هوشمند QCY مدل GTCپلاستیک PC است فریم پلاستیکی با کیفیتی که صفحه نمایش لمسی 1.85 اینچی این ساعت را می پوشاند و ظاهری کلاسیک ایجاد می کند. سازنده برای پنل نمایشگر پنل اقتصادی با کیفیت و دید مناسب را در این رده قیمتی انتخاب کرده است. پنل TFT زیر صفحه نمایش 1.85 اینچی نصب شده است و به طور کلی کیفیت تصویر خوبی را نشان می دهد. رزولوشن 240×280 پیکسل نیز به خوبی نیاز مخاطب را برای ساعتی در این بازه قیمتی برآورده خواهد کرد. جدا از مشخصات فنی نمایشگر، اجازه دهید در مورد واچ فیس های این ساعت صحبت کنیم که به شما امکان می دهد صفحه نمایش را با ظاهری که می خواهید شخصی سازی کنید. خوشبختانه در بین واچ فیس های این ساعت هوشمند، بیش از 100 گزینه برای انتخاب دارید که تم های مختلفی از جمله فانتزی، اسپرت و کلاسیک دارند.
اگر روی کیفیت صفحه نمایش تاکید می کنید باید به دنبال مدل های گران تری مانند ساعت هوشمند AMAZFIT آنها از صفحه نمایش AMOLED استفاده می کنند.

صفحه نمایش 1.85 اینچی با پنل TFT

ویژگی های مدل ساعت هوشمند QCY GTC

ساعت هوشمند QCY GTC ارتباط بسیار خوبی با ورزشکاران دارد. ما این را از توانایی ردیابی 70 فعالیت ورزشی با این ساعت هوشمند درک می کنیم. ورزش های رایج مانند دویدن، پیاده روی، بسکتبال، یوگا، تردمیل و فوتبال پایه ثابت تمامی ساعت های هوشمند هستند و مورد توجه کاربران قرار می گیرند. الحق دقت ردیابی خوبی دارد و گزارش های خوبی ارائه می دهد، اما در این میان، قابلیت ردیابی ورزش های آبی مانند شنا واقعا جذاب و منحصر به فرد در بین سایر حالت های ورزشی است. ساعت هوشمند QCY GTC مدل WA22GTCA دارای بدنه آنلاین و موم شده در برابر نفوذ آب و با گواهی IPX8 استانداردهای لازم برای نظارت بر ورزش های آبی را دریافت کرده است.
در زیر سایر ویژگی های جذاب ساعت هوشمند QCY GTC را فهرست می کنیم:

  • نظارت بر کیفیت خواب

نظارت بر کیفیت خواب یک ویژگی آشنا است که سال ها پیش به ساعت های هوشمند راه پیدا کرد. ساعت هوشمند GTC مدل QCY توانایی نظارت بر کیفیت خواب شما و تشخیص سطوح مختلف خواب از جمله خواب سبک، خواب عمیق و REM را با دقت معقول دارد. گزارش کاملی از خواب خود و پیشنهاداتی برای بهبود کیفیت آن در اپلیکیشن خواهید دید.

  • پایش 24 ساعته ضربان قلب

اگر به زیر شاسی ساعت نگاه کنید، متوجه سنسور ضربان قلب خواهید شد. اگرچه نظارت بر ضربان قلب در هر ساعت هوشمند، از جمله ساعت هوشمند GTC QCY، به سطح تجهیزات پزشکی نمی رسد، اما می توان به آن به عنوان یک گجت پوشیدنی اعتماد کرد.

  • اندازه گیری SpO2

اندازه گیری اکسیژن خون یکی از ویژگی هایی است که تا چند سال پیش انتظار نداشتیم در ساعت هوشمند در دسترس باشد. ساعت هوشمند QCY GTC مدل WA22GTCA برای بررسی وضعیت جسمانی و سلامت شما، علاوه بر کیفیت خواب و ضربان قلب، سطح اکسیژن خون را با فاکتور دیگری به نام SpO2 اندازه گیری می کند.

در این بازه قیمت، تعداد کمی از ساعت های هوشمند مجهز به قابلیت ارتباط بلوتوث هستند. اگر می خواهید یک ساعت مقرون به صرفه با این ویژگی داشته باشید، به دنبال آن نباشید ساعت هوشمند Kislect KR و ساعت هوشمند MIBRO T1 بی خیال نباش البته ساعت هوشمند مدل QCY GTC دارای گام شمار، شاتر دوربین، هشدار عدم فعالیت و عدم فعالیت، شرایط آب و هوایی و … می باشد.

ساعت هوشمند GTC مدل QCY مجهز به سنسور گام شمار و ژیروسکوپ

باتری ساعت هوشمند QCY Watch GTC

داخل بسته بندی ساعت هوشمند QCY Watch GTC یک شارژ مغناطیسی قرار می گیرد که باتری ساعت هوشمند را شارژ می کند. این ساعت هوشمند دارای باتری 220 میلی آمپری است و انتظار می رود فرآیند شارژ با شارژر مغناطیسی 2 ساعت طول بکشد. پس از دو ساعت باتری کاملا شارژ می شود و با استفاده معمولی تا 10 روز دوام می آورد. اگر به شدت از ساعت هوشمند استفاده نمی کنید، می توانید انتظار شارژ 15 روزه را داشته باشید. البته استفاده فشرده از عملکردهای ساعت می تواند عمر باتری را تا 5 روز کاهش دهد.

حداقل شارژ 5 روز و حداکثر 15 روز

از برنامه QCY پشتیبانی کنید

هنگامی که برنامه QCY را نصب می کنید، طیف جدیدی از ویژگی ها را در این ساعت QCY GTC دریافت خواهید کرد. این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث 5.0 به موبایل های دارای اندروید 5 به بالا و IOS 10 به بالا متصل شده و قابل کنترل خواهد بود. در وسط این اپلیکیشن ها گزارش های جامعی از سلامتی و فعالیت های ورزشی شما وجود دارد که همگی آنالیزهای تخصصی و مفیدی برای شما دارند. به عنوان مثال، اگر کیفیت خواب خوبی ندارید، با ارائه پیشنهادهای کاربردی از جمله تغییر ساعات خواب، سعی در بهبود کیفیت خواب شما خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا