برسی سنسور دما و رطوبت شیائومی Mi Temperature and Humidity Monitor2

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سنسور دما و رطوبت شیائومی Mi Temperature and Humidity Monitor2 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

سنسور دما و رطوبت شیائومی Mi Temperature and Humidity Monitor2

سنسورابزارهایی هستند که در بسیاری از دستگاه های اندازه گیری وجود دارند. در واقع وظیفه اصلی آنها تبدیل یک کمیت فیزیکی به سیگنال الکتریکی است. سنسورآنها نقش مهمی در کنترل جنبه های زندگی روزمره ما دارند. این سنسورها انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز افراد، ویژگی ها و امکانات آنها تغییر می کند. این مشکل بر رابطه بین ابزارها و عناصر نظارتی محیط ما قبل از گذشته تأثیر می گذارد. زیرا با اندازه گیری مناسب می توانید کنترل دقیقی بر روی مواردی که بر زندگی شما تاثیر می گذارد داشته باشید و نتیجه موثری را در سبک زندگی خود مشاهده کنید.

دما و رطوبت هوا نقش عمده ای در سلامت انسان در محیط های صنعتی، مراکز پزشکی یا حتی محل زندگی و کار ما دارد. رطوبت بیش از حد در این محیط ها می تواند در دراز مدت خطرات جبران ناپذیری را برای افراد به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، کنترل رطوبت نسبی در اتاق های درمانی، از جمله واحدهای درمانی/جراحی، برای اهداف مختلف در نظر گرفته می شود. سنسور دما و رطوبت شیائومی این دو عملکرد و معیار اندازه گیری را در یک دستگاه ترکیب کرد. این امکان را به شما می دهد تا به طور همزمان این دو عنصر را در محیط اطراف خود نظارت کنید تا خانه خود را به راحتی سالم تر کنید.

طراحی و ظاهر

Mi Home Monitor 2 این یکی از ساده ترین و در عین حال پرکاربردترین سنسورهای مانیتورینگ دما و رطوبت در بازار است. این محصول در مقایسه با بسیاری دیگر سنسورهای دماسنجبه قدری کوچک است که می توانید به راحتی آن را با دو انگشت در دست بگیرید و به هر جایی حمل کنید. این سنسور در ابعاد 12.5*43*43 میلی متر تولید شده است. بدنه آن به طور کامل از پلاستیک ABS ساخته شده است که سازگار با محیط زیست است. ABS به کار رفته در این دستگاه نقش مهمی در کاهش وزن آن داشت. همچنین وجود این ماده در بدنه آن باعث شده استحکام دستگاه به میزان قابل توجهی افزایش یافته و در برابر ضربه و ضربه مقاومت بیشتری داشته باشد.

علاوه بر طراحی فشرده و جمع و جور سنسور دما و رطوبت Mi Home، شیائومی دست کاربر را برای نصب دستگاه باز گذاشته است. با نصب یک لایه چسب در پشت محصول می توانید آن را در هر نقطه از منزل یا محل کار خود نصب کنید.

بر سنسور مانیتور خانگی شیائومی Mi 2، از صفحه نمایش LCD سیاه و سفید استفاده شده است که اندازه آن تنها 1.5 اینچ است. یکی از ویژگی های متمایز این صفحه نمایش این است که اطلاعات نمایش داده شده بر روی آن به وضوح خوانا و دارای روشنایی خوبی است. زوایای دید صفحه نمایش نیز بسیار گسترده است، بنابراین اگر از بغل به دستگاه نگاه کنید، خواندن اطلاعات آن کار سختی نخواهد بود.

ویژگی ها و عملکرد

مانیتور خانگی 2 دما و رطوبت از برق شهری استفاده نمی کند و مجهز به باتری قابل شارژ نیست. اما فقط با یک باتری ساعت کوچک CR2023 کار می کند. این دستگاه مصرف کم انرژی خود را مدیون صفحه نمایش تک رنگ و بهینه سازی سخت افزاری آن است. با قرار دادن باتری ساعت در آن، می تواند یک سال بدون وقفه برای شما کار کند.

سنسورهای مورد استفاده در مانیتور دما و رطوبت شیائومی Mi 2 سنسور دما و رطوبت این محصول در سوئیس تولید و کار می کند که مستقیماً به شرکت شیائومی می رسد. این سنسورها دارای حساسیت و دقت فوق العاده بالایی هستند که به سرعت حتی کوچکترین تغییر دما و رطوبت محیط اطراف دستگاه را تشخیص می دهند. آنها توانایی محاسبه دما و رطوبت را تا یک رقم اعشار دارند.

مانیتور دما و رطوبت شیائومی Mi 2 سنسور دما و رطوبت او از روش جالبی برای بیان آسانتر این اعداد استفاده می کند. با توجه به فصلی که در آن هستید با کمک دو شکلک شاد و غمگین به شما اطلاع می دهد که آیا دما و رطوبت محیطی که در آن قرار دارید مناسب است یا خیر. این محصول قابلیت اندازه گیری دما از 0 تا 60 درجه سانتیگراد را دارد و همچنین از معیار درصد برای نشان دادن سطح رطوبت استفاده می کند.

دما و رطوبت سنج مانیتور خانگی Mijia 2 به کمک برای برنامه صدف این ویژگی های اضافی فراتر از ویژگی های اصلی دستگاه ارائه می دهد. می توانید دستگاه را برای یک محیط خاص مانند اتاق خواب کودک برنامه ریزی کنید تا در صورت افزایش یا کاهش سطح دما و رطوبت از حد تعیین شده، سیگنالی به گوشی هوشمند شما ارسال کند و پیشنهاداتی برای تغییر آن ها به شما بدهد. علاوه بر برنامه، می توانید آماده کنید دروازه بلوتوث Mijia، این سنسور را با سایر دستگاه های Mijia از اکوسیستم همگام کنید محصولات خانگی شیائومی بیشترین بهره را از آن ببرید.

نتیجه گیری و خلاصه

نمایشگر دما و رطوبت شیائومی Mijia 2 بدون شک این یکی از بهترین دماسنج ها/ رطوبت سنج های موجود در بین محصولات شیائومی است که با دیگر دستگاه های این اکوسیستم ارتباط بی نظیری دارد و امکاناتی فراتر از تصور را در اختیار کاربر قرار می دهد. این محصول با اندازه گیری حساس و نمایش واحد دقیق، انتخاب مناسبی برای محیط زندگی سالم و مفیدتر است.

دکمه بازگشت به بالا