برسی شارژر دیواری ۳۰ واتی انکر مدل Anker PowerPort III mini A2615

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات شارژر دیواری ۳۰ واتی انکر مدل Anker PowerPort III mini A2615 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

شارژر دیواری ۳۰ واتی انکر مدل Anker PowerPort III mini A2615

شارژرهای دیواری مختلفی در بازار امروزی وجود دارد که کاربران برای شارژ گوشی، تبلت یا هر گجت هوشمندی از آن ها استفاده می کنند. انکر یکی از پیشروان در زمینه شارژر در جهان است که با کیفیت و تکنولوژی محصولات خود توانسته خود را به مصرف کنندگان معرفی کند. اگر به دنبال خرید شارژر پرسرعت USB-C برای دستگاه های هوشمند خود هستید، شارژر Anker 30W را از دست ندهید.

طراحی و مشخصات فنی شارژر Anker 30 وات

انکر این محصول (شارژر Anker 30W) را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند تمامی دستگاه های موجود در بازار را بدون آسیب رساندن به باتری و دستگاه شارژ کند. با اطمینان می توان گفت که این شارژر Anker همه کاره است. این شارژر برخلاف مدل قبلی خود از فناوری PowerIQ 3.0 استفاده می کند که به کاربر اجازه می دهد هر نوع دستگاهی را با بالاترین سرعت شارژ کند.

برای این شارژر فرقی نمی کند دستگاه لپ تاپ باشد یا تبلت، اسپیکر یا هدست یا حتی گوشی هوشمند، زیرا وظیفه خود یعنی شارژ را به خوبی انجام می دهد. طبق آزمایشات انجام شده، این شارژر می تواند مک بوک 13 اینچی را در عرض دو ساعت از 0 تا 100 شارژ کند.

از نظر ابعاد، این شارژر سایز کوچکی دارد تا به راحتی در جیب جا شود. جنس بدنه آن پلاستیک درجه یک است که در برابر ضربه و جابجایی بسیار مقاوم است و طبق معمول این محصول دارای یک چراغ LED آبی رنگ تعبیه شده است که امضای اصلی برند Anker در محصولات آن نشان دهنده اتصال شماست. به برق یا نه .

ویژگی های شارژر 30 واتی Anker در یک نگاه

  • اندازه های کوچک
  • کیفیت ساخت عالی
  • قابلیت شارژ سریع
  • خروجی 30 وات USB-C
  • PowerIQ 3.0
  • شارژ تمامی دستگاه های هوشمند
دکمه بازگشت به بالا