برسی مخلوط کن قابل حمل شیائومی Deerma DEM-NU30

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات مخلوط کن قابل حمل شیائومی Deerma DEM-NU30 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

مخلوط کن قابل حمل شیائومی Deerma DEM-NU30

با پیشرفت تکنولوژی، تمایل به استفاده از وسایل الکترونیکی مدرن نیز افزایش می یابد. علیرغم اینکه عده ای هنوز به این موج نپیوسته اند، افراد زیادی این مسیر را در پیش گرفته اند. چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​همه ما در خانه از وسایل الکترونیکی استفاده می کنیم. مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و بسیاری از مواردی از این قبیل که انجام کارها را آسان می کند. برای استفاده از آب میوه های طبیعی و تازه از آبمیوه گیری برقی ما استفاده می کنیم. مخلوط کن قابل حمل Xiaomi Deerma DEM-NU30 این یک آبمیوه گیری شارژی است که می توانید هر جایی با خود داشته باشید. برای آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 بهتر با هم آشنا خواهیم شد.

آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 نه تنها به ما اجازه می دهد آب میوه تازه، میلک شیک و مکمل های غذایی درست کنیم، بلکه می توان از آن برای افزایش طعم و عطر غذا نیز استفاده کرد. همچنین می تواند با مخلوط کردن نوشیدنی های دم کرده نوشیدنی سالم تری برای شما فراهم کند. با کمک این دستگاه زمان خداحافظی با چای شیرین و نوشیدنی های شیرین شده با مواد شیمیایی و مواد ناشناخته فرا رسیده است. آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 همانطور که از نامش پیداست، یک آبمیوه گیری بدون نیاز به پریز برق می آید و سیم کشی را می توان به موقع انجام داد 45 ثانیه تا یک لیوان آب میوه تازه در اختیار شما بگذارد.

45 ثانیه این مدت زمان بسیار کوتاهی نسبت به انتظار در صف آب میوه به اصطلاح طبیعی است و وقت آزاد شما را زیاد نمی گیرد. آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 ابعاد آن 195 در 84 در 84 میلی متر و وزن آن 440 گرم است. داخل آن آبمیوه گیری، دارای شیشه شفاف سایز استاندارد می باشد. می توانید تمام کارهای خود را در یک پیک نیک انجام دهید و در پایان یک لیوان آب میوه طبیعی بنوشید. همچنین می توانید از فنجان داخل این آب میوه گیری به عنوان فنجان معمولی استفاده کنید. حجم کل مخزن 300 میلی لیتر خوب. آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 باتری دارد 1500 میلی آمپر ساعت شارژ کامل در 3 ساعت

در صورت شارژ کامل دستگاه، می توانید برای 6 تا 8 لیوان آب میوه تازه روی آن حساب کنید. از هر منبع تغذیه ای مانند آداپتور ماشین، کامپیوتر و تلفن همراه می توان برای شارژ استفاده کرد. بطور کلی آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 طراحی آن به گونه ای است که ما هرگز بابت استفاده از آن بی هزینه نباشیم. آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 وجود دارد تیغه فولادی ضد زنگ 304 E. مواد بدن از پلی کربنات است و بدون BPA خوب. BPA یک ماده شیمیایی صنعتی است که برای ساخت انواع پلاستیک استفاده می شود و برای بدن بسیار مضر است.

محصولاتی که بدون BPA آنها حاوی این ماده شیمیایی نیستند و می توان بدون هیچ مشکلی با آن برای غذای کودک تهیه و نگهداری کرد. آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 با فشار مستقیم آب قابل شستشو است و نگران بریدن دست خود از تیغه آن نباشید. تیغه این آبمیوه گیری طراحی جدیدی دارد طراحی پنهان تعبیه شده است. در مخلوط کن قابل حمل Xiaomi Deerma DEM-NU30 تنظیمات پیش‌فرض برای جلوگیری از حوادث رایج ایجاد شده‌اند که به آنها اشاره می‌کنیم:

  • خاموش شدن خودکار پس از باز کردن درب دستگاه
  • بعد از 45 ثانیه خاموش شود
  • به محض اینکه کارم تمام شد، دستگاه بوت می شود
  • برای باز کردن در، باید دو بار روی آن کلیک کنیم
  • کل واحد آب بندی شده و نشتی آب وجود ندارد

سرعت چرخش تیغه تعبیه شده آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30، 16000 دور در دقیقه F. این سرعت می تواند سینی های یخ را نیز بخورد. هر میوه تازه کاملاً با تیغه تیز ترکیب شده است که به شما بافت ابریشمی می دهد.

بسیاری از ورزشکاران از جمله کوهنوردان از آب میوه های طبیعی برای دریافت انرژی استفاده می کنند. استفاده كردن آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 شاید بهترین گزینه باشد با توجه به اندازه و وزن آن نیاز به فضای زیادی برای حمل ندارد. کار با آن بسیار آسان است و در صورت نیاز به شارژ، می توانید آن را با وسایل الکترونیکی شارژ کنید. آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 در منزل نیز قابل استفاده است. وقتی از سر کار برگشتید می توانید تکه های یخ را به همراه میوه های مورد علاقه خود در ظرف 300 میلی لیتری بریزید و پس از 45 ثانیه از خنک و دلپذیر لذت ببرید. آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 این فقط برای گرفتن آب میوه نیست و می توانید از آن به طور کامل استفاده کنید میکسر او همچنین از یک قوی استفاده می کند. می توانید هر سبزی را با آن بخورید یا مخلوط کنید که طعم واقعی به غذا می دهد.

اگر مشخصات بخواهیم مخلوط کن قابل حمل Xiaomi Deerma DEM-NU30 برای یک بررسی اجمالی می توانیم بگوییم: یک دستگاه بی سیم که می تواند در خارج از خانه با ما باشد و کارهایی مانند تهیه میلک شیک، آب میوه طبیعی و مخلوط کردن را انجام دهد. آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 با باتری 1500 میلی آمپر ساعت می تواند انرژی کافی برای تهیه 6 تا 8 لیوان آب میوه را فراهم کند. تیغه اس فولاد ضد زنگ 304من میتوانم 16000 دور در دقیقه آن را بچرخانید تا بتوانید یخ های آن را با آن بخورید. نحوه استفاده آبمیوه گیری قابل حمل Deerma DEM-NU30 به این صورت است که ابتدا آن را روی عکس قرار داده و با دوبار کلیک درب دستگاه را باز می کنیم. موادی را که می خواهیم مخلوط کنیم داخل مخزن می ریزیم و دوباره درب آن را می بندیم. دکمه شروع را فشار دهید و 45 ثانیه صبر کنید. بدون نیاز به خاموش کردن دستگاه، همانطور که گفتیم، پس از اتمام کار، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

دکمه بازگشت به بالا